-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
Date: Wed, 8 Feb 2012 22:08:09 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 24
Message-ID: <jguo7p$hbv$1@inews.gazeta.pl>
References: <jgjttd$30n$1@inews.gazeta.pl> <jgk0e8$apb$1@inews.gazeta.pl>
<cKfXq.854$s57.67@newsfe11.ams2> <jgk352$j3i$1@inews.gazeta.pl>
<4f2d931d$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
<x...@n...gazeta.pl>
<fexe2v5rlhs7.csewlwdasnzo$.dlg@40tude.net>
<4f301002$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<jgp3mp$ead$1@inews.gazeta.pl>
<4f3014cc$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<jgp8t4$619$1@mx1.internetia.pl> <jgqn37$o4f$2@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jgug63$lfm$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: nat-goc2-125.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1328735289 17791 178.73.50.125 (8 Feb 2012 21:08:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Feb 2012 21:08:09 +0000 (UTC)
X-Antivirus-Status: Clean
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: samsung_1
X-Antivirus: avast! (VPS 120123-0, 23.01.2012), Outbound message
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2432906
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości
news:jgug63$lfm$1@usenet.news.interia.pl...
>W dniu 2012-02-08 16:37, Krzysiek Kielczewski pisze:
>
>> Z obserwacji przydomowych: w większości padły samochody w przedziale
>> 5-8 lat. Obstawiam, że to najczęściej prostu koniec życia fabrycznego
>> akumulatora...
>
> Tak to jest jak się uwierzy w "bezobsługowość" :)
>
Co tu obsługiwać jak akumulator zaspawany na głucho? W 3 akumulatorach,
które teraz mam pod ręką, nawet nie udaje się podważyć żadnego dekielka.
Poziomu elektrolitu nie można sprawdzić, bo obudowa nieprzezroczysta.
Oryginalny Magnetti-Marelli w Fiacie wytrzymał 5,5 roku, oryginalny GM z
Opla Astry - 6 lub 7 lat. Czyli nie odstaje to zbytnio od długości
eksploatacji akumulatorów "obsługowych".
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.12 15:37 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=