-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
Date: Wed, 8 Feb 2012 22:08:09 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 24
Message-ID: <jguo7p$hbv$1@inews.gazeta.pl>
References: <jgjttd$30n$1@inews.gazeta.pl> <jgk0e8$apb$1@inews.gazeta.pl>
<cKfXq.854$s57.67@newsfe11.ams2> <jgk352$j3i$1@inews.gazeta.pl>
<4f2d931d$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
<x...@n...gazeta.pl>
<fexe2v5rlhs7.csewlwdasnzo$.dlg@40tude.net>
<4f301002$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<jgp3mp$ead$1@inews.gazeta.pl>
<4f3014cc$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<jgp8t4$619$1@mx1.internetia.pl> <jgqn37$o4f$2@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jgug63$lfm$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: nat-goc2-125.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1328735289 17791 178.73.50.125 (8 Feb 2012 21:08:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Feb 2012 21:08:09 +0000 (UTC)
X-Antivirus-Status: Clean
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: samsung_1
X-Antivirus: avast! (VPS 120123-0, 23.01.2012), Outbound message
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2432906
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości
news:jgug63$lfm$1@usenet.news.interia.pl...
>W dniu 2012-02-08 16:37, Krzysiek Kielczewski pisze:
>
>> Z obserwacji przydomowych: w większości padły samochody w przedziale
>> 5-8 lat. Obstawiam, że to najczęściej prostu koniec życia fabrycznego
>> akumulatora...
>
> Tak to jest jak się uwierzy w "bezobsługowość" :)
>
Co tu obsługiwać jak akumulator zaspawany na głucho? W 3 akumulatorach,
które teraz mam pod ręką, nawet nie udaje się podważyć żadnego dekielka.
Poziomu elektrolitu nie można sprawdzić, bo obudowa nieprzezroczysta.
Oryginalny Magnetti-Marelli w Fiacie wytrzymał 5,5 roku, oryginalny GM z
Opla Astry - 6 lub 7 lat. Czyli nie odstaje to zbytnio od długości
eksploatacji akumulatorów "obsługowych".
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.12 15:37 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-03-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-03 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-03-03 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-03-02 Tusk idzie na rekord deportacji po 1989 [Będzie popyt na prawników]
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa