  • 21. Data: 2016-01-21 22:57:24
    Temat: Re: reczny gaz w samochodzie
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.01.2016 o 21:30, Irokez pisze:

    > No ale po kiego ma rzeźbić jak zakłada gotowca Waeco Magic Speed i to
    > działa. Niemiec sobie założył w moim toczydle (a mam elektroniczną
    > przepustnicę) i działa świetnie. Nie wiem tylko po cholerę jak
    > wystarczyło kierownicę zmienić na taką z manetką.

    tylko te 600zł... trochę szkoda

    ToMasz

  • 22. Data: 2016-01-21 23:20:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-01-21 o 22:57, ToMasz pisze:

    > tylko te 600zł... trochę szkoda

    Może używkę gdzieś kupi.
    Swoją bym odstąpił za kierownicę z tempomatem do przekładki. Trochę mi
    wajcha po lewej od tempomatu Waeco nie pasuje bo zasłania przycisk
    podgrzewanej szyby przedniej - mam taką zamiast tego pierdlonika na
    kierownicę:
    http://www.conrad.pl/D%C5%BAwignia-tempomatu-Waeco-M
    agicSpeed-MS-BE6.htm?websale8=conrad&pi=855584&ci=SH
    OP_AREA_17271_0313020

    --
    Irokez

  • 23. Data: 2016-01-22 10:28:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 20 Jan 2016 12:19:29 -0800 (PST), Bolko <s...@g...com>
    wrote:
    > Niestety nie mam tempomatu a nie stać mnie na inne auto.
    > Pytanie co wklepać w gogle żeby mi wyskoczyło info o ręcznym gazie.
    > A tak naprawdę nie chodzi mi o regulacje tylko żebym gdy
    > nacisne
    > przycisne
    > wyciągę
    > lub zrobie coś innego to silnik samochodu osiągnął z góry zało
    > żone obroty
    > i utrzmywał je aż znowu czegoś nie przysicne/ ewentualnie hamulec.
    > Generalnie chodzi mi o utrzymanie stałej prędkości na autostradzie.

    W Belgi jest popularne montowanie takich wynalazków do samochodów
    fabrycznie nieposiadających tempomatu. Jest to słownik z cięgnem
    połączonym linką z pedałem gazu.
    Sterowanie on/off jest na dodatkowo zamontowanym manipulatorze pod
    kierownicą. Mam Mazdę 2 z czymś takim, niestety już to było popsute
    przy zakupie. Ale ciągle w wolnej chwili obiecuję sobie, że zerknę w
    to co tej boli, że nie działa.
    Sądzę, że mógłbyś kupić takiego gotowca do swojego modelu.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2016-01-22 11:46:50
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-01-20 o 21:19, Bolko pisze:
> [...]
    > i utrzmywał je aż znowu czegoś nie przysicne/ ewentualnie hamulec.
    >
    > Generalnie chodzi mi o utrzymanie stałej prędkości na autostradzie.

    Co za auto??
    Bo jak jakieś PSA powyżej 2002 roku to dołożenie tempomatu zamknie się
    max. w 200PLN.
    W P307 HDI wystarczył mi tylko montaż manetki za 50PLN z alledrogo i
    aktywacja tempomatu pod kompem.
    W Xsara II HDI oprócz manetki za 50PLN musiałem dołożyć czujnik sprzęgła
    za 20PLN. Oczywiście do tego aktywacja pod kompem.

  • 25. Data: 2016-01-22 20:16:41
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-01-22 o 11:46, Kamil 'Model' pisze:

> [...]
    > W Xsara II HDI oprócz manetki za 50PLN musiałem dołożyć czujnik sprzęgła
    > za 20PLN. Oczywiście do tego aktywacja pod kompem.

    Nie tylko PSA. Podobnie w wielu VW, czy też u mnie w Toyocie.

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2016-01-22 20:42:03
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 21 Jan 2016 17:27:54 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >W vectrze C tylko 2.
    >
    >https://www.youtube.com/watch?v=uJCww72YUCA
    >Nie wiem czy to dotyczy wszystkich modeli/silnikow.

    Rczej wszystkich. Vectra C 1.8 benz. ma taką samą manetkę.

    U mnie jest pięć przycisków na kierownicy.

    http://i.imgur.com/pvKtSw9.jpg
    http://i.imgur.com/8R4DSCW.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 27. Data: 2016-01-23 12:18:41
    Od: Bolko <s...@g...com>

    seat cordoba 99r
    to waeco pewnie jest ok ale podniesie mi wartość auta o 50%

  • 28. Data: 2016-01-23 17:12:30
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2016-01-22 o 20:42, j...@i...pl pisze:

    > Rczej wszystkich. Vectra C 1.8 benz. ma taką samą manetkę.
    >
    > U mnie jest pięć przycisków na kierownicy.
    >
    > http://i.imgur.com/pvKtSw9.jpg
    > http://i.imgur.com/8R4DSCW.jpg

    dobra - to powiedzcie co potrzebne do Kangoo 1?

    Łukasz

  • 29. Data: 2016-01-23 17:18:35
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    > W Xsara II HDI oprócz manetki za 50PLN musiałem dołożyć czujnik sprzęgła
    > za 20PLN. Oczywiście do tego aktywacja pod kompem.

    to pisz co potrzeba - Kangoo I 1,5DCi 82KM 2005r.

    Łukasz

  • 30. Data: 2016-01-25 11:42:06
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-01-22 o 20:16, Irokez pisze:

    > Nie tylko PSA. Podobnie w wielu VW, czy też u mnie w Toyocie.

    Wypowiedziałem się na temat PSA bo tego jestem pewien, że jest cała
    instalacja poprowadzona pod tempomat.
    Ale co do Toyoty to nie jest chyba tak hopsiup bo kumpel ma Corolle
    Verso II i już trzeba większą kasę wydać i więcej pracy włożyć.