  • 1. Data: 2016-01-20 11:30:08
    Temat: a to było
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://e-lubon.pl/news/2016-01-20/radiowoz-uderzyl-w
    -latarnie-na-wildzie-10400

    I jestem ciekaw, czy to będzie niedostosowanie prędkości
    do warunków jazdy, czy tym razem dziury w drodze, albo coś.

  • 2. Data: 2016-01-20 12:18:23
    Temat: Re: a to było
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "megrims" n7nnja$mr6$...@u...news.interia.pl

    > http://e-lubon.pl/news/2016-01-20/radiowoz-uderzyl-w
    -latarnie-na-wildzie-10400

    Policyjny radiowóz ,,wkomponował się'' w latarnię na ulicy Dolna Wilda na
    wysokości Aquanetu.

    > I jestem ciekaw, czy to będzie niedostosowanie prędkości
    > do warunków jazdy, czy tym razem dziury w drodze, albo coś.

    Przyczyną wypadku była obecność Aquanetu. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 3. Data: 2016-01-20 20:41:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 20 Jan 2016 11:30:08 +0100, megrims napisał(a):

    > http://e-lubon.pl/news/2016-01-20/radiowoz-uderzyl-w
    -latarnie-na-wildzie-10400

    > I jestem ciekaw, czy to będzie niedostosowanie prędkości
    > do warunków jazdy, czy tym razem dziury w drodze, albo coś.

    Pewnie tak skrajnie trudne warunki atmosferyczne, że nie dało się ich
    przewidzieć i przeciwdziałać, czyli tzw. siła wyższa.

    Swoją drogą to nie ma się co dziwić że policjanci mają wypadki nie ze
    swojej winy, bo chyba do tej pory nic nie zrobiono w tej kwestii że
    normalnie są obciążani zgodnie z kodeksem pracy za straty w sprzęcie do
    wysokości 3 pensji.

    Kiedyś mieli AC na radiowozy, ale (słusznie) ktoś zauważył że mając tak
    wiele radiowozów jak policja, kolizje i wypadki to po prostu statystyka i
    kupując tak wiele polis kosztuje to więcej niż naprawy.
    No więc z AC zrezygnowano no i wtedy okazało się że jak jest wina
    funkcjonariusza to nieobciążenie go kosztami to byłaby niegospodarność
    państwowymi funduszami.

    No i stąd takie ciśnienie w policji żeby wszelkie dzwony były wynikami siły
    wyższej, czy wszystkich wokół poza samym funkcjonariuszem - bo jak takiemu
    kierowcy polecą 3 pensje to on pewnie już może upadłość konsumencką
    ogłaszać.

  • 4. Data: 2016-01-21 13:57:04
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

> [...]
    > wyższej, czy wszystkich wokół poza samym funkcjonariuszem - bo jak takiemu
    > kierowcy polecą 3 pensje to on pewnie już może upadłość konsumencką

    nadgoni... alternatywnymi sposobami ;-)
    wszak nie od dziś wiadomo, że pieniądze leżą na ulicy ;-) zwłaszcza
    drogówka świetnie o tym wie ;-)

  • 5. Data: 2016-01-23 19:32:51
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
> [...]
    > wyższej, czy wszystkich wokół poza samym funkcjonariuszem - bo jak takiemu
    > kierowcy polecą 3 pensje to on pewnie już może upadłość konsumencką

    bron sluzbowa ma to jakos sobie przeciez poradzi :)

    --
    http://db.org.pl/