  • 1. Data: 2016-01-20 15:43:24
    Temat: giełda towarów - transport ciezarowy
    Od: bucz <s...@a...pl>

    czy ktos z grupowiczow ma dostep do jakiejs gieldy towarow i moze
    napisac jak to mniej wiecej dziala i ile kosztuje oraz odpowiedziec na
    kilka dodatkowych pytan?

  • 2. Data: 2016-01-20 16:55:55
    Temat: Re: giełda towarów - transport ciezarowy
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2016-01-20 o 15:43, bucz pisze:
    > czy ktos z grupowiczow ma dostep do jakiejs gieldy towarow i moze
    > napisac jak to mniej wiecej dziala i ile kosztuje oraz odpowiedziec na
    > kilka dodatkowych pytan?

    Szukasz transportu, czy chcesz swoją ofertę gdzieś powiesić?
    Platform jest wiele, te poważne są płatne, warunki są na każdej stronie.
    Ja jak szukałem transportu to korzystałem z clicktrans.pl, jest darmowy,
    był bardzo prosty i intuicyjny, ale teraz widzę, że trochę
    skomplikowali, w moim przypadku sprawdził się.

  • 3. Data: 2016-01-20 17:40:13
    Od: bucz <s...@a...pl>

    W dniu 2016-01-20 o 16:55, adam pisze:

> [...]
    > był bardzo prosty i intuicyjny, ale teraz widzę, że trochę
    > skomplikowali, w moim przypadku sprawdził się.

    jako osoba prywatna szukam okazjonalnie transportu (raz/dwa razy w roku)
    zawsze jest to na zasadzie ze mi sie nie spieszy ale chcialbym tanio
    z tego co sie orientowalem to gielda ktora ma najwiecej ofert jest platna
    lookne zaraz na to clicktrans.pl

    --
    lukasz

  • 4. Data: 2016-01-20 21:27:35
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2016-01-20 o 17:40, bucz pisze:
> [...]
    > zawsze jest to na zasadzie ze mi sie nie spieszy ale chcialbym tanio
    > z tego co sie orientowalem to gielda ktora ma najwiecej ofert jest platna

    Jak okazjonalnie to nie ma co płacić, na fachowych portalach przeważnie
    żądają miesięcznych abonamentów. Rzuć tutaj ogłoszenie, może ktoś się
    zgłosi. Widziałem takie tematy też na Goldenline i forum4x4, przejrzyj
    też http://etransport.pl/forum. Może też na portalach gdzie szukają
    współpasażerów?