  • 1. Data: 2016-01-20 19:02:45
    Temat: megane 1 po lifcie
    Od: Moskitier <m...@b...nospam.pl>

    Na co zwracać uwagę przy kupnie meganki 1 po lifcie rok 2000-2002
    hatchback. Silnik benzynowy 1.6.

    Użytkował ktoś taki samochód ?

    Takie pytania z ciekawosci:
    Ma może mocowania isofix to fotelika? Jaki jest bagażnik? Złożony wózek
    wejdzie ?

  • 2. Data: 2016-01-20 20:25:24
    Temat: Re: megane 1 po lifcie
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Na co zwracać uwagę przy kupnie meganki 1 po lifcie rok 2000-2002
    > hatchback. Silnik benzynowy 1.6.

    Na wszystko.

  • 3. Data: 2016-01-20 21:52:46
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-01-20 o 20:25, Czesław Wiśniak pisze:

    > Na wszystko.

    :)

    Bagażnik ma spory, pralka w styropianie czy też lodówka (140 chyba)
    weszła - miałem przedlifta.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2016-01-21 09:27:04
    Od: Moskitier <m...@b...nospam.pl>

    Może ktoś się wypowie kto miał, a nie pisać na wszystko. Na co
    szczególnie zwrócic uwage

  • 5. Data: 2016-01-21 09:32:14
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2016-01-20 o 19:02, Moskitier pisze:
> [...]
    >
    > Użytkował ktoś taki samochód ?
    >
    > Takie pytania z ciekawosci:
    > Ma może mocowania isofix to fotelika? Jaki jest bagażnik? Złożony wózek

    Miałem sedana (rocznik 2000) i gdyby nie ruda (błotniki, nadkola, wlew
    paliwa, progi oraz problem z lakierem), dalej bym jeździł. Isofixa nie
    miałem. Ja swoją kupiłem z przebiegiem 200 kkm i sprzedałem z
    przebiegiem 300 kkm. Większych problemów nie miałem - przez 4 lata tylko
    wymieniłem jedną cewkę, zrobiłem rozrząd, amortyzatory i to wszystko. A
    tak tylko to olej, filtry i lałem paliwo. Do jazdy po mieście dobry
    samochód. I każdy "kowal" naprawi ;)

    Trochę odbiegając od tematu - swoją sprzedałem w 15 minut (fakt, cena
    śmieszna, ale zależało mi aby się pozbyć). Jak później widziałem jej
    zdjęcia na alleszpachel, nie poznałem samochodu :D Nawet jak ją
    kupowałem wyglądała gorzej ;) Ani śladu po rdzy :D

    --
    sandman

  • 6. Data: 2016-01-21 13:21:04
    Od: semi <s...@b...com.pl>

> [...]
    >
    > Użytkował ktoś taki samochód ?
    >
    > Takie pytania z ciekawosci:
    > Ma może mocowania isofix to fotelika? Jaki jest bagażnik? Złożony
    Ja mam lagunę kombi i nie wiem czy tylne zawieszenie to to samo
    rozwiązanie.
    Jeżeli jest tam belka skrętna to na to zwróć uwagę. Czy samochód nie
    siedzi. Robota parszywa i kosztowna jak nie robi się po znajomości.

  • 7. Data: 2016-01-21 18:03:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Jeżeli jest tam belka skrętna to na to zwróć uwagę. Czy samochód nie siedzi.

    Znaczy masz na myśli most. Przy belce skrętnej nic nie siedzi. Na mój
    stan wiedzy :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2016-01-22 10:37:37
    Od: semi <s...@b...com.pl>

    W dniu 2016-01-21 o 18:03, Mateusz Bogusz pisze:

    > Znaczy masz na myśli most. Przy belce skrętnej nic nie siedzi. Na mój
    > stan wiedzy :-)

    Jaki most ? To nie czołg :-)
    Zobacz jak wygląda tylne zawieszenie w renówkach, peugotach i citroenach.
    Wpisz sobie belka skrętna w google.
    Jak drążki skrętne są zużyte to tył samochodu jest opuszczony.
    Tylne zawieszenie nie ma właściwej amortyzacji, jest twarde.
    Robota zawieszenia w Wawie to koszt powyżej 1000 zł
    Jak się źle trafi to wyjdzie nawet powyżej 2000 zł

  • 9. Data: 2016-01-22 11:15:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > Robota zawieszenia w Wawie to koszt powyżej 1000 zł
    > Jak się źle trafi to wyjdzie nawet powyżej 2000 zł

    To co piszesz, to prawda ale dotyczy tego -
    http://images10.fotosik.pl/2528/23620b6cf367d724.jpg

    A ja piszę o tym -
    http://m.autokult.pl/belkaskretna1-0065d669cfcc8d8f4
    b,630,0,0,0.jpg

    I gdzie jest haczyk?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2016-01-22 12:24:32
    Od: semi <s...@b...com.pl>

    W dniu 2016-01-22 o 11:15, Mateusz Bogusz pisze:

    > To co piszesz, to prawda ale dotyczy tego -
> [...]
    A co ma do tego belka od VW ? Tam pracę przejmuje sprężyna a w renówce
    drążek skrętny.

    To jest belka w renówce jak na rysunku z forum:
    http://megane.com.pl/topic/34951-skrzypiace-zawiesze
    nie-w-megane/
    http://www.belki-citroen.pl/graf/belki/tylna_belka_r
    enault_2.png
    i jak drążki skrętne są wykręcone ze starości to tył siedzi.
    A jak tył siedzi to koszty roboty mogą przewyższyć wartość samochodu.

    Chyba że ktoś chce tak jeździć i przycierać kołami o nadkola na każdej
    większej dziurze gdy samochód do połowy załadowany.