-
1. Data: 2016-01-20 19:02:45
Temat: megane 1 po lifcie
Od: Moskitier <m...@b...nospam.pl>
Na co zwracać uwagę przy kupnie meganki 1 po lifcie rok 2000-2002
hatchback. Silnik benzynowy 1.6.
Użytkował ktoś taki samochód ?
Takie pytania z ciekawosci:
Ma może mocowania isofix to fotelika? Jaki jest bagażnik? Złożony wózek
wejdzie ?
-
2. Data: 2016-01-20 20:25:24
Temat: Re: megane 1 po lifcie
Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>
> Na co zwracać uwagę przy kupnie meganki 1 po lifcie rok 2000-2002
> hatchback. Silnik benzynowy 1.6.
Na wszystko.
-
3. Data: 2016-01-20 21:52:46
Temat: Re: megane 1 po lifcie
Od: Irokez <n...@w...pl>
W dniu 2016-01-20 o 20:25, Czesław Wiśniak pisze:
>
>> Na co zwracać uwagę przy kupnie meganki 1 po lifcie rok 2000-2002
>> hatchback. Silnik benzynowy 1.6.
>
> Na wszystko.
>
:)
Bagażnik ma spory, pralka w styropianie czy też lodówka (140 chyba)
weszła - miałem przedlifta.
--
Irokez
-
4. Data: 2016-01-21 09:27:04
Temat: Re: megane 1 po lifcie
Od: Moskitier <m...@b...nospam.pl>
Może ktoś się wypowie kto miał, a nie pisać na wszystko. Na co
szczególnie zwrócic uwage
-
5. Data: 2016-01-21 09:32:14
Temat: Re: megane 1 po lifcie
Od: sandman <s...@p...wprost.pl>
W dniu 2016-01-20 o 19:02, Moskitier pisze:
> Na co zwracać uwagę przy kupnie meganki 1 po lifcie rok 2000-2002
> hatchback. Silnik benzynowy 1.6.
>
> Użytkował ktoś taki samochód ?
>
> Takie pytania z ciekawosci:
> Ma może mocowania isofix to fotelika? Jaki jest bagażnik? Złożony wózek
> wejdzie ?
Miałem sedana (rocznik 2000) i gdyby nie ruda (błotniki, nadkola, wlew
paliwa, progi oraz problem z lakierem), dalej bym jeździł. Isofixa nie
miałem. Ja swoją kupiłem z przebiegiem 200 kkm i sprzedałem z
przebiegiem 300 kkm. Większych problemów nie miałem - przez 4 lata tylko
wymieniłem jedną cewkę, zrobiłem rozrząd, amortyzatory i to wszystko. A
tak tylko to olej, filtry i lałem paliwo. Do jazdy po mieście dobry
samochód. I każdy "kowal" naprawi ;)
Trochę odbiegając od tematu - swoją sprzedałem w 15 minut (fakt, cena
śmieszna, ale zależało mi aby się pozbyć). Jak później widziałem jej
zdjęcia na alleszpachel, nie poznałem samochodu :D Nawet jak ją
kupowałem wyglądała gorzej ;) Ani śladu po rdzy :D
--
sandman
-
6. Data: 2016-01-21 13:21:04
Temat: Re: megane 1 po lifcie
Od: semi <s...@b...com.pl>
W dniu 2016-01-20 o 19:02, Moskitier pisze:
> Na co zwracać uwagę przy kupnie meganki 1 po lifcie rok 2000-2002
> hatchback. Silnik benzynowy 1.6.
>
> Użytkował ktoś taki samochód ?
>
> Takie pytania z ciekawosci:
> Ma może mocowania isofix to fotelika? Jaki jest bagażnik? Złożony
> wózek wejdzie ?
Ja mam lagunę kombi i nie wiem czy tylne zawieszenie to to samo
rozwiązanie.
Jeżeli jest tam belka skrętna to na to zwróć uwagę. Czy samochód nie
siedzi. Robota parszywa i kosztowna jak nie robi się po znajomości.
-
7. Data: 2016-01-21 18:03:22
Temat: Re: megane 1 po lifcie
Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
> Jeżeli jest tam belka skrętna to na to zwróć uwagę. Czy samochód nie siedzi.
Znaczy masz na myśli most. Przy belce skrętnej nic nie siedzi. Na mój
stan wiedzy :-)
--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz
-
8. Data: 2016-01-22 10:37:37
Temat: Re: megane 1 po lifcie
Od: semi <s...@b...com.pl>
W dniu 2016-01-21 o 18:03, Mateusz Bogusz pisze:
>> Jeżeli jest tam belka skrętna to na to zwróć uwagę. Czy samochód nie
>> siedzi.
>
> Znaczy masz na myśli most. Przy belce skrętnej nic nie siedzi. Na mój
> stan wiedzy :-)
>
Jaki most ? To nie czołg :-)
Zobacz jak wygląda tylne zawieszenie w renówkach, peugotach i citroenach.
Wpisz sobie belka skrętna w google.
Jak drążki skrętne są zużyte to tył samochodu jest opuszczony.
Tylne zawieszenie nie ma właściwej amortyzacji, jest twarde.
Robota zawieszenia w Wawie to koszt powyżej 1000 zł
Jak się źle trafi to wyjdzie nawet powyżej 2000 zł
-
9. Data: 2016-01-22 11:15:22
Temat: Re: megane 1 po lifcie
Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
> Zobacz jak wygląda tylne zawieszenie w renówkach, peugotach i citroenach.
> Wpisz sobie belka skrętna w google.
> Jak drążki skrętne są zużyte to tył samochodu jest opuszczony.
> Tylne zawieszenie nie ma właściwej amortyzacji, jest twarde.
> Robota zawieszenia w Wawie to koszt powyżej 1000 zł
> Jak się źle trafi to wyjdzie nawet powyżej 2000 zł
To co piszesz, to prawda ale dotyczy tego -
http://images10.fotosik.pl/2528/23620b6cf367d724.jpg
A ja piszę o tym -
http://m.autokult.pl/belkaskretna1-0065d669cfcc8d8f4
b,630,0,0,0.jpg
I gdzie jest haczyk?
--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz
-
10. Data: 2016-01-22 12:24:32
Temat: Re: megane 1 po lifcie
Od: semi <s...@b...com.pl>
W dniu 2016-01-22 o 11:15, Mateusz Bogusz pisze:
>> Zobacz jak wygląda tylne zawieszenie w renówkach, peugotach i
>> citroenach.
>> Wpisz sobie belka skrętna w google.
>> Jak drążki skrętne są zużyte to tył samochodu jest opuszczony.
>> Tylne zawieszenie nie ma właściwej amortyzacji, jest twarde.
>> Robota zawieszenia w Wawie to koszt powyżej 1000 zł
>> Jak się źle trafi to wyjdzie nawet powyżej 2000 zł
>
> To co piszesz, to prawda ale dotyczy tego -
> http://images10.fotosik.pl/2528/23620b6cf367d724.jpg
>
> A ja piszę o tym -
> http://m.autokult.pl/belkaskretna1-0065d669cfcc8d8f4
b,630,0,0,0.jpg
>
> I gdzie jest haczyk?
>
A co ma do tego belka od VW ? Tam pracę przejmuje sprężyna a w renówce
drążek skrętny.
To jest belka w renówce jak na rysunku z forum:
http://megane.com.pl/topic/34951-skrzypiace-zawiesze
nie-w-megane/
http://www.belki-citroen.pl/graf/belki/tylna_belka_r
enault_2.png
i jak drążki skrętne są wykręcone ze starości to tył siedzi.
A jak tył siedzi to koszty roboty mogą przewyższyć wartość samochodu.
Chyba że ktoś chce tak jeździć i przycierać kołami o nadkola na każdej
większej dziurze gdy samochód do połowy załadowany.