  • 31. Data: 2016-01-25 11:51:16
    Temat: Re: reczny gaz w samochodzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-01-22 o 20:16, Irokez pisze:

    >Wypowiedziałem się na temat PSA bo tego jestem pewien, że jest cała
    >instalacja poprowadzona pod tempomat.
    >Ale co do Toyoty to nie jest chyba tak hopsiup bo kumpel ma Corolle
    >Verso II i już trzeba większą kasę wydać i więcej pracy włożyć.

    Podstawa jest jednak elektronicznie sterowany silnik, a nie taki,
    gdzie pedal gazu linka polaczony z przepustnica.

    Nowe diesle to juz chyba wszystkie elektroniczne, benyzniaki to nie
    wiem.
    Ale jak mowa o 15-letnim pojezdzie, to trudno powiedziec.

    J.

  • 32. Data: 2016-01-25 11:52:05
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-01-23 o 17:18, ddddddddd pisze:
> [...]
    >>> przycisne
    >>> pociągnę

    > to pisz co potrzeba - Kangoo I 1,5DCi 82KM 2005r.

    O Kangurze to poszukaj na forach bo nie wiem. PSA to Peugeot i Cytryna.
    Ale podejrzewam, że może być podobnie łatwo w Reni

  • 33. Data: 2016-01-25 18:46:25
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    > Jeśli masz w aucie komputer i wciśnięcie pedału gazu zmienia rezystancje, to
    > będzie wiecej pracy, ale dałoby się to zrobić mądrzej. ja bym zastosował do
    > sterowania arduino. Sterowanie komputera samochodu napięciem albo
    > potencjometrem i serwomechanizmem.

    w tej opcji to ja bym zaczal od duzego, widocznego przycisku rozlaczajacego
    to ustrojstwo w maksymalnie dostepnym miejscu

    --
    http://db.org.pl/