    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: recovery CD - amilo - nowy dysk
    Date: Wed, 18 Nov 2015 22:35:38 +0100

    witam
    pacjent to fujitsu siemens amilo 1650, padł dysk na amen, stuka nic z
    niego nie odzyskam. była na nim partycja "recovery" i system
    Zamontowałem nowy dysk, mam płytę dvd amilo34. jest na niej 1.8 giga
    sterowników i katalog i386 który ma 180 mega.
    wkładam płytę i otrzymuje komunikat że niemam partycji recovery, więc
    mam sobie zrobić recovery z "recovery CD" Ręce mi opadają. mam przecież
    dysk, co prawda dvd, który zawiera wszystko co potrzebuje, ale nie. mam
    sobie załatwić recovery CD i kropka.
    Czy jest prosty sposób jak odratować laptopa tą płytą? Jasne że mogę
    szukać obrazu płyty po ciemnej stronie internetu, ale baaaardzo mi się
    niechce. szczególnie że mam dvd amilo 34
    ToMasz

    PS
    wspomniany dvd "odpaliłem" na kompie w windowsem. jest normalny
    autostart, uruchamia się program, da się jednym kliknięciem zainstalować
    sterowniki do tego modelu amilo. da się przejrzeć katalog i386, ale
    niema w nim żadnego "dosowego" setup.exe