  • Data: 2015-11-19 00:13:09
    Temat: Re: recovery CD - amilo - nowy dysk
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 18 Nov 2015 22:35:38 +0100
    doszła do mnie wiadomość <n2iqqv$5qp$1@dont-email.me>
    od ToMasz <t...@p...fm.com.pl> :
    >witam
    >pacjent to fujitsu siemens amilo 1650, padł dysk na amen, stuka nic z
    >niego nie odzyskam. była na nim partycja "recovery" i system
    >Zamontowałem nowy dysk, mam płytę dvd amilo34. jest na niej 1.8 giga
    >sterowników i katalog i386 który ma 180 mega.
    >wkładam płytę i otrzymuje komunikat że niemam partycji recovery, więc
    >mam sobie zrobić recovery z "recovery CD" Ręce mi opadają. mam przecież
    >dysk, co prawda dvd, który zawiera wszystko co potrzebuje, ale nie. mam
    >sobie załatwić recovery CD i kropka.
> [...]

    A czy jest tam plik winnt32.exe? Bo to jest instalator systemu
    uruchamiany z linii komend dosa.
    Ja bym olał wynalazek szatana i belzebuba, czyli partycję
    odzyskiwania, jak masz nalepkę z numerem rejestracyjnym Windowsa, to
    dasz sobie rad mając odpowiednią wersję pliku ISO(sam MS tak zaleca,
    wypalić płytkę czy zrobić pendrajwa instalacyjnego lub wgrać na ODD
    typu ZM-VE300).

    --
    Gdy się urodziłem, Polska miała Kościół katolicki.
    Dziś Kościół katolicki ma Polskę.