  • 1. Data: 2002-05-17 11:27:08
    Temat: radiodostęp w Bydgoszczy
    Od: "mikuch" <m...@p...onet.pl>

    cze

    jaka firma oferuje radiodostęp do internetu na terenie Bydgoszczy,
    wiem że taka firma napewno jest i oferuje swoje usługi dla kawiarenki
    internetowej w Geanie ale nie wiem jak ona się nazywa

    z góry dzięki za pomoc
    mikuch

  • 2. Data: 2002-05-17 18:24:15
    Temat: Re: radiodostęp w Bydgoszczy
    Od: jokey <j...@s...pl>

    On Fri, 17 May 2002 11:27:08 +0000 (UTC), "mikuch"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    Witka !

    >jaka firma oferuje radiodostęp do internetu na terenie Bydgoszczy,
    >wiem że taka firma napewno jest i oferuje swoje usługi dla kawiarenki
    >internetowej w Geanie ale nie wiem jak ona się nazywa

    bart internet

  • 3. Data: 2002-05-17 21:10:36
    Od: "ArG" <g...@g...pl>

    Użytkownik "mikuch" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > cze
    >
    > jaka firma oferuje radiodostęp do internetu na terenie Bydgoszczy,
    > wiem że taka firma napewno jest i oferuje swoje usługi dla kawiarenki

    Witam prawdopodobnie jest to firma Bart http://www.hipernet.ras.pl
    wydaje mi sie ze oni udostepniaja siec na 2,4 Ghz.

    Pozdr.
    Arek

  • 4. Data: 2002-05-18 00:47:32
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <ac3nt6$kl6$1@news.tpi.pl>, g...@g...pl says...

> [...]
    > >
    > Witam prawdopodobnie jest to firma Bart http://www.hipernet.ras.pl
    > wydaje mi sie ze oni udostepniaja siec na 2,4 Ghz.

    I pewnie nie maja pozwolenia.

    Leszek

    Sorry ale nie moglem sie powstrzymac.

  • 5. Data: 2002-05-18 21:40:05
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Leszek Olszewski" <r...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I pewnie nie maja pozwolenia.
    >
    > Leszek
    >
    > Sorry ale nie moglem sie powstrzymac.

    Ja myślę, że nie masz za co przepraszać.
    Doszło do paradoksalnej sytuacji, gdy "frajerzy" oferujący dostęp po liniach
    dzierżawionych od kilku miesięcy stoją w miejscu, zaś jak grzyby po deszczu
    wyrastają firmy oferujące dostęp po 2.4GHz na osiedlach, które świetnie
    prosperują.
    Dochodzi do takich absurdów, że w czasie mojej wizyty w firmie Action -
    dystrybutora m.in. rozwiązań tego typu - pan handlowiec, którego zagadnąłem
    o szczególy techniczne i formalne tych rozwiązań odpowiedział mi (nie
    przerywając sobie jedzenia): Panie, najwięksi providerzy w Krakowie tego
    używają, to co się pan przejmujesz !
    Czyli najwięksi to nie ci, o których myślałem...Paranoja

    pozdrawiam,
    Z#

  • 6. Data: 2002-05-18 21:41:41
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    > I pewnie nie maja pozwolenia.

    W chwili obecnej na 10000000000000 % nie maja

  • 7. Data: 2002-05-19 20:36:05
    Od: "ArG" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    deszczu
    > wyrastają firmy oferujące dostęp po 2.4GHz na osiedlach, które świetnie
    To fakt - w Bydgoszczy dajmy na to - na pytanie u możliwość dzirżawy łącza
    providerzy odpowiadają: tak ale tylko z Elnetem (a ten ma okablowaną tylko
    część miasta) - wtedy jedyną alternatywą jest 2,4 Ghz (choć to nielegalne).
    Druga sprawą jest to, że jeżeli ktoś nieświadomy zapłaci za łącze na
    ,4Ghz - to moze nieźle kasy stracić jak URT się obudzi.
    Według mnie w tej sytuacji takie firmy jak Pro-Futuro, mają duże pole do
    popisu, tylko czy będą chciały zainwestować skoro mamy recesję?

    Pozdr.
    Arek

  • 8. Data: 2002-05-20 07:53:47
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <ac8tug$3js$1@news.tpi.pl>, g...@g...pl says...

> [...]
    > Według mnie w tej sytuacji takie firmy jak Pro-Futuro, mają duże pole do
    > popisu, tylko czy będą chciały zainwestować skoro mamy recesję?

    To nie jest kwestia recesji a wielkosci rynku - sprzed na 20kilka GHz
    ktorego uzywa Futuro czy Crowley kosztuje straszne pieniadze i oplaca
    sie go stawiac tylko w obszarach o naprawde wielkim zageszczeniu.

    Z drugiej strony poraza lekkomyslnosc kogos kto jako ISP oferuje bez
    pozwolenia lacza na 2.4GHz. Ukazuje to tez jego stosunek do klienta.

    Leszek

    Ps. Elnet dzierzawi miedz? Bo np. Netia juz na jesieni zeszlego roku
    zaprzestala.

  • 9. Data: 2002-05-20 08:54:17
    Od: Zeus <m...@w...pl>

    "ArG" <g...@g...pl> wrote in news:ac8tug$3js$1@news.tpi.pl:

> [...]
    > obudzi. Według mnie w tej sytuacji takie firmy jak Pro-Futuro, mają
    > duże pole do popisu, tylko czy będą chciały zainwestować skoro mamy

    URTiP sie podobno obudzil - doszly mnie sluchy, ze w okolicach Lodzi juz
    zaczely sie kontrole urzadzen.
    W Bydgoszczy juz Formus probowal dzialac, skonczylo sie na szumnych
    zapowiedziach. Osobiscie watpie czy komukolwiek oplaci sie postawic tam
    siec LMDS, chyba nalezy poczekac na uwolnienie 2,4 i 5,8 GHz. Wtedy
    mozna bedzie bez obaw podlaczyc sie do operatorow, ktorzy zaczna legalnie
    dzialac w tych pasmach.

    Zeus

  • 10. Data: 2002-05-20 14:54:55
    Od: "Krzysztof Siejka" <a...@t...pl>

    > mozna bedzie bez obaw podlaczyc sie do operatorow, ktorzy zaczna legalnie
    > dzialac w tych pasmach.

    Niestety operatorów legalnie działających na 2,4GHz i 5,8GHz nie będzie,
    ponieważ pasmo będzie uwolnione TYLKO
    i wyłącznie dla urządzeń pracujących w budynkach .

    Krzysztof Siejka