  • 1. Data: 2002-05-17 11:26:44
    Temat: Internet przez kabel TV
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam!!!

    Interesuje mnie sposób realizacji dostawy Inetrntu przez tv kablowe tzn. modemy,
    ograniczenia, podłączenia, zarządzanie.
    Będę wdzięczny za informacje, adresy www itp.

    miłego dnia!!!
    --
    A d a m
    a...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-05-17 14:56:25
    Temat: Re: Internet przez kabel TV
    Od: Spock <s...@s...tkb.pl>

    In article <3ce4cc6a$1@news.home.net.pl>, Adam wrote:
    > Witam!!!
    >
    > Interesuje mnie sposób realizacji dostawy Inetrntu przez tv kablowe tzn. modemy,
    ograniczenia, podłączenia, zarządzanie.
    > Będę wdzięczny za informacje, adresy www itp.

    www.cablelabs.com
    www.packetcable.com
    www.arris.com
    www.motorola.com
    www.cisco.com
    w google Scientific Atlanta ..

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Jurczuk -> s...@t...pl
    Network/System Administartor.

  • 3. Data: 2002-05-17 14:57:45
    Od: "Jakub K. Boguslaw" <m...@a...pl>

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam!!!

    > Interesuje mnie sposób realizacji dostawy Inetrntu przez tv kablowe tzn. modemy,
    ograniczenia, podłączenia, zarządzanie.
    > Będę wdzięczny za informacje, adresy www itp.

    Zacznij od:
    http://www.cablelabs.com/
    http://www.docsis.org

    Powodzenia.

    > A d a m

    Pozdrawiam,
    --
    J...@a...pl | Aster City Cable Sp. z o.o. | Network Administrator
    "God, root, what's the difference?" -- "God is more forgiving"