  • 1. Data: 2002-05-18 21:40:32
    Temat: AC-Net z Warszawy
    Od: "jackmack" <j...@p...com>

    Witam,

    Czy ktos moze powiedziec cos dobrego (lub zlego) o firmie AC-Net z Warszawy
    (siedziba przy ul. Kobielskiej)? Chca kablowac moj blok, ale mamy jeszcze
    inne oferty.

    Pozdrawiam

    jackmack

  • 2. Data: 2002-05-21 14:40:09
    Temat: Re: AC-Net z Warszawy
    Od: "Rocik" <t...@a...waw.pl>

    sproboj sie do nich dodzwonic jak cos padnie :)

  • 3. Data: 2002-05-24 13:46:10
    Od: Darek Jachemczyk <d...@v...pl>

    Rocik wrote:

    > sproboj sie do nich dodzwonic jak cos padnie :)

    Ja kilka razy probowalem i nawet sie udalo, inna sparwa to to ze w
    hotline
    siedza ludzie ktorzy czasami sobie nie radza, przyklad: nie bylo wyjscia
    do Inetrnetu, traceroute konczyl sie na routerze ktory ma wyjscie poza
    siec
    ACN, pan z hotline'u zaproponowal mi zebym zresetowal modem, a pozniej
    jeszcze
    stwierdzil ze przysle mi technika - po co?? Nie wiem do tej pory.
    Technik zreszta przyszedl, pogrzebal i pozamienial miejscami spiltery,
    co
    spowodowalo gorszy odbor TV. Reklamowalem to, przyszedl kolejny technik,
    popatrzyl pozamienial znowu miejscami spitery i stwierdzil zebym przy
    tym
    nie grzebal. Na koniec postraszyl ze jak znowu cos zle zrobie to bede za
    wizyte
    placil. To mnie juz zdenerwowalo. Laza, kombinuja a potem jeszcze
    starsza.
    To co wiem napewno - jesli bede uwazal ze awaria nie jest spowodowana
    miom
    modemem to do mieszkania ich nie wpuszcze. Zadnych technikow jesli wina
    lezy w zawieszonym routerze ACN!!!

    Pozdrawiam
    Darek

  • 4. Data: 2002-05-27 21:37:47
    Od: Piotr Szmitkowski <j...@S...gdziekolwiek.pl>

    Wiadomość napisana przez: Darek Jachemczyk:

> [...]
    > stwierdzil ze przysle mi technika - po co?? Nie wiem do tej pory.
    > Technik zreszta przyszedl, pogrzebal i pozamienial miejscami spiltery,

    Czy nie mylisz czasem AC-Net z Aster City Net?

    Hint: dwie rozne firmy?

    ps.
    Nie powinienes przy tym grzebac :)

    --