  • 1. Data: 2002-05-16 15:44:12
    Temat: No tak...
    Od: "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "W dniu 7 maja 2002 r. Prezes Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty
    Witold Graboś podjął decyzję o anulowaniu kar pieniężnych, o łącznej
    wysokości 350 mln zł, nałożonych na Telekomunikację Polską S.A. przez
    Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji Kazimierza Ferenca"

    Skandal.
    Glupota, polityka, niekonsekwencja czy willa w Konstancinie?

  • 2. Data: 2002-05-16 20:01:17
    Temat: Re: No tak...
    Od: Blazej Zimnak <s...@n...scatty.eu.org>

    Dnia Thu, 16 May 2002 15:44:12 +0000 (UTC)
    "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl> napisal(a):

    [... info o URT ...]
    > Skandal.
    > Glupota, polityka, niekonsekwencja czy willa w Konstancinie?

    IMHO tylko polityka. AFAIK panstwo ma wciaz wiekszosc udzialow w TP SA, po
    wygranych wyborach zmienili szybko prezesa URT i anulowali kary. Mozna sie
    bylo tego spodziewac. Nie beda przeciez wlasnym kolegom kar nakladac.

    Wszystko moze sie zmienic dopiero po trzecim etapie prywatyzacji, ale
    wtedy bedzie w ogole do dupy jesli do tego czasu nie zdemonopolizuja
    rynku. Takie niuanse jak fatk, ze kazdy operator musi placic co rok slona
    koncesje, a tepsa nie, dopiero mi (i pewnie nie tylko mi) podnosza
    cisninie.

    Szkoda, ze na URT ida pieniadze z naszych kieszeni...

    --
    /* Błażej Zimnak - syncro(at)scatty.eu.org */
    /* I'm looking for place in the sun. */

  • 3. Data: 2002-05-16 21:10:54
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    Blazej Zimnak <s...@n...scatty.eu.org> wrote:

    > IMHO tylko polityka. AFAIK panstwo ma wciaz wiekszosc udzialow w TP SA, po
    > wygranych wyborach zmienili szybko prezesa URT i anulowali kary.
    Nie do końca tak. Nie mogli zmienić prezesa - takie prawo. Dlatego
    URT zostało rozwiązane, a na jego miejsce powołano URTiP (i Poczty).
    Z nowym prezesem ma się rozumieć.

    Ponc

  • 4. Data: 2002-05-16 23:09:29
    Od: Blazej Zimnak <s...@n...scatty.eu.org>

    [...]

    Dobrze to ujales - takie prawo :/

    Siasc i plakac.

    --
    /* Błażej Zimnak s...@s...eu.org */
    /* I'm looking for place in the sun. */

  • 5. Data: 2002-05-16 23:09:36
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    <s...@n...scatty.eu.org> napisał(a) całkiem niedawno:
    > IMHO tylko polityka. AFAIK panstwo ma wciaz wiekszosc udzialow w TP
    > SA,

    Nie ma wiekszosci, tylko ~22%.

    --
    ../ premax
    ../ p...@h...pl

  • 6. Data: 2002-05-17 01:02:52
    Od: "tt" <t...@n...wp.pl>

    > Nie ma wiekszosci, tylko ~22%.

    to nieważne tepsa ma monopol,ten monopol istnieje za przyzwoleniem rządu bo
    to umożliwia finansowanie własnych polityków
    zagranicznym udziałowcom taki układ odpowiada bo nie musza obawiać się
    konkurencji

  • 7. Data: 2002-05-17 11:26:35
    Od: "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Blazej Zimnak" <s...@n...scatty.eu.org> wrote in message
    .org...
> [...]
    > wygranych wyborach zmienili szybko prezesa URT i anulowali kary. Mozna sie
    > bylo tego spodziewac. Nie beda przeciez wlasnym kolegom kar nakladac.
    IMO kara byla raczej wysoka, rzeklbym ze zbyt wysoka. wystarczylo ja
    zrewidowac do slusznych wartosci. przeciez tu powinno chodzic nie o dlugosc
    bata tylko o samo jego istnienie - nieuchronnosc kary za dane przewinienie.
    ech, Polska...

  • 8. Data: 2002-05-17 14:56:57
    Od: Blazej Zimnak <s...@n...scatty.eu.org>

    Dnia Fri, 17 May 2002 11:26:35 +0000 (UTC)
    "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl> napisal(a):

    [...]

    Nie sadze, ze byla zbyt wysoka jak dla _takiej_ firmy. Ale o to nie ma sie
    co spierac, dla jednego wysoka, dla innego nie, nie o to chodzi.

    Mowisz, ze powinno chodzic o istnienie bata. Jakiego bata!? Przeciez TP SA
    ma wszystko, za przeproszeniem, w dupie, wiedzac, ze co by sie nie dzialo
    to i tak krzywda im sie nie stanie. Przy obecnym prawie i jego
    egzekwowaniu bata na Telekomunikacje poprostu nie ma.

    Popatrz, ze to anulowanie kar przeszlo bez echa. Nawet prawica slowem nie
    pisnela. Nic dziwnego, jesli zaczeliby drzec dzioby to za 4 lata moga byc
    spokojni, ze problem spadnie na ich glowy.

    W ten sposob monopol TP SA jest chroniony niezaleznie od tego kto rzadzi w
    tym pieknym kraju.