  • 11. Data: 2009-07-24 16:33:10
    Temat: Re: [pytanie / prosba] ]jak sie robi takie foty ;)
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@u...eu> napisał w wiadomości
    news:h4cguq$3jg$1@news.wp.pl...
> [...]
    iesel_climatronik_oplacona.html

    > hahaha uśmiałem się :)
    > umyć samochód , wypolerować lakier, aparat do ręki i jedziesz...
    > tak btw. w tych zdjęciach nie ma nic fajnego... nawet nie są zbytnio
    > podpicowane, a szkoda :)

    i serio tylko to wystarczy ?
    myslalem ze trzeba jakichs bardziej wymyslnych trickow :)

  • 12. Data: 2009-07-24 17:02:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zinek" h4codm$k7k$...@m...internetia.pl

    A jakie tu widzisz efekty specjalne?

    Ostrość i głębia to sprawa ogniskowej i przesłony.
    PS nic już nie doda.

    Rybie oko ma blisko 180 stopni. Tu starczy 50.

    a szkoda :)

    > i serio tylko to wystarczy ?
    > myslalem ze trzeba jakichs bardziej wymyslnych trickow :)

    Jakich?

    -=-

    BTW rybich oczu -- można tanim kosztem (jeśli ktoś ma ochotę) pstrykać fotki,
    które następnie będą składane w jedną całość w PS. Efekt powalający, ale nie
    z tej odległości. :) Można na przykład stuknąć [ważny] środek dużą ogniskową
    a resztę [stanowiącą tło] dużym kątem i złożyć to w jedno zdjęcie... Można
    nawet poHDRować i poskładać... Ale tu chyba niczego nadzwyczajnego nie użyto.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2009-07-24 18:33:14
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:h4cpem$p7m$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > a resztę [stanowiącą tło] dużym kątem i złożyć to w jedno zdjęcie... Można
    > nawet poHDRować i poskładać... Ale tu chyba niczego nadzwyczajnego nie

    dzieki za wyczerpujace info ;)
    pozdrawiam serdecznie

    z tego wynika ze wystarczy tylko cwiczyc i cwiczyc ;)

  • 14. Data: 2009-07-24 19:01:21
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

> [...]
    >
    > jakies filtry w photoshopie ?
    > bardzo podoba mi sie glebia i ostrosc tych fotek...

    Zdjecia jak zdjecia. We wnetrzach szeroki kat. Na zewnatrz widac filtr
    polaryzacyjny, co by bylo widac co jest w srodku przez szyby, a nie odbite
    niebo. Tego akurat PSem nie zrobisz, no chyba ze sam narysujesz ;)

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-07-24 19:04:31
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > http://moto.allegro.pl/item693710071_mazda_626_2_0_d
    iesel_climatronik_oplacona.html

    > mozecie naswietlic troche laikowi jak sie wykonuje takie zdjecia ?

    Nikon d700 i d300 poza tym jasne 2.8 szkło ktore po przymknięciu do 4 jest
    ładnie ostre....cóż wiecej?
    nic... normalne, poprawne zdjecia..swiatło itp

    Rak

  • 16. Data: 2009-07-24 19:47:15
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Olek pisze:

    > umyć samochód , wypolerować lakier, aparat do ręki i jedziesz...
    > tak btw. w tych zdjęciach nie ma nic fajnego...
    A ja widzę, że lewa strona (drzwi i tylny błotnik) oraz prawe tylne
    drzwi coś nie tak bardzo "bezwypadkowe". :)

  • 17. Data: 2009-07-24 20:00:45
    Od: Olek <o...@u...eu>

    jo44 wrote:

    > A ja widzę, że lewa strona (drzwi i tylny błotnik) oraz prawe tylne
    > drzwi coś nie tak bardzo "bezwypadkowe". :)

    nie postarał się :)
    tak btw. 99% aut oznaczonych jako "bezwypadkowe" to rzeźba sprzedawana
    przez handlarzyka :)

  • 18. Data: 2009-07-24 21:26:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Norbert" h4d0dh$l4t$...@n...task.gda.pl

    > Zdjecia jak zdjecia. We wnetrzach szeroki kat. Na zewnatrz widac filtr
    polaryzacyjny, co by bylo widac co jest w srodku przez
    > szyby, a nie odbite niebo. Tego akurat PSem nie zrobisz, no chyba ze sam narysujesz
    ;)

    Na swoim sumieniu mam niejeden samochód spolaryzowany i moim zdaniem
    nie ma tu polaryzatora, a jeśli na jakimś zdjęciu jest, do fotograf
    nie popisał się. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-07-24 21:30:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rakan" h4d16k$ktq$...@n...news.neostrada.pl

    > Nikon d700 i d300 poza tym jasne 2.8 szkło ktore po przymknięciu do 4 jest ładnie
    ostre....cóż wiecej?
    > nic... normalne, poprawne zdjecia..swiatło itp

    Ja także nie wiem, co w tych zdjęciach nadzwyczajnego,
    poza tym, że są ,,w miarę'' poprawne.

    BTW -- drzewa zazwyczaj ;) rosną pionowo. Efekt (deformacji -- co tu ukrywać)
    z pochyleniem jest, ale nie na tle drzew. :) Sam tak pochylam lub prostuję,
    ale ja SZPARUJE drzewa. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2009-07-25 00:33:44
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

    napisał w wiadomości news:h4d95d$dbk$1@inews.gazeta.pl...

    > "Norbert" h4d0dh$l4t$...@n...task.gda.pl

    > Na swoim sumieniu mam niejeden samochód spolaryzowany i moim zdaniem
    > nie ma tu polaryzatora, a jeśli na jakimś zdjęciu jest, do fotograf
    > nie popisał się. :)

    No nie na wszystkich,ale moze mi sie zdawalo :)