  • 1. Data: 2009-07-24 13:52:21
    Temat: [pytanie / prosba] ]jak sie robi takie foty ;)
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    http://moto.allegro.pl/item693710071_mazda_626_2_0_d
    iesel_climatronik_oplacona.html

    mozecie naswietlic troche laikowi jak sie wykonuje takie zdjecia ?

    jakies filtry w photoshopie ?
    bardzo podoba mi sie glebia i ostrosc tych fotek...
    szczegolnie zdjecia wnetrza...
    efekty typu rybie oko czy cus ?

    po exifie sprawdzilem ze gosc nie uzywa jakiegos super sprzetu - kompakty
    typu "canon a ilesatam" z matrycami 12 mln pixeli...

    czyli jakies obiektywy kosmiczne i lustrzanki za 8 tys nie sa konieczne...

    wiadomo ze duzo zalezy od umiejetnosci fotografa...bo efekty rewelacyjne.

    mozecie cos powiedziec nt tych fot ?

    bo ja niedawno kupilem sobie slynna "szumiaca" minolte z20 ;) i chcialbym
    troche podobnych fot porobic ;)

    z gory dzieki za wszelkie sugestie - wiem ze 'siedzicie' w tym od dawna i
    'zemby' zjedliscie...

    dzieki Grupowicze.
    pozdrowienia

  • 2. Data: 2009-07-24 13:53:41
    Temat: Re: [pytanie / prosba] ]jak sie robi takie foty ;)
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://moto.allegro.pl/item693710071_mazda_626_2_0_d
    iesel_climatronik_oplacona.html

    > mozecie naswietlic troche laikowi jak sie wykonuje takie zdjecia ?

    acha - zeby nie bylo - to nie jest ani spam ani kryptoreklama - po prostu
    zdjecia mi sie bardzo spodobaly.
    jesli mozecie to napiszcie jak choc troche sie zblizyc do takich efektow
    jako lamer fotograficzny ;)

  • 3. Data: 2009-07-24 14:13:10
    Temat: Re: ]jak sie robi takie foty ;)
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    umyć samochód
    wypastować
    poczekać na pochmurny dzień
    pojechać na parking
    zrobić zdjęcia (aha - nastawić ostrość tam gdzie trzeba - koniecznie!)
    i... już!

    Pozdrawiam
    Les

  • 4. Data: 2009-07-24 14:21:09
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Les" napisał
[...]
    -------------------

    + "Szczęsliwy traf" w Picasa ; )

    adam

  • 5. Data: 2009-07-24 14:37:11
    Od: Olek <o...@u...eu>

    zinek wrote:
> [...]
    >
    > jakies filtry w photoshopie ?
    > bardzo podoba mi sie glebia i ostrosc tych fotek...

    hahaha uśmiałem się :)
    umyć samochód , wypolerować lakier, aparat do ręki i jedziesz...
    tak btw. w tych zdjęciach nie ma nic fajnego... nawet nie są zbytnio
    podpicowane, a szkoda :) gdzieś widziałem kiedyś zdjęcia żółtego audi
    cabrio - zdjęcia cud miód mucha nie siada, auto jak z salonu... okazało
    się później, że zdjęcia mocno wyfotoszopowane, a auto to rzeźba z 3
    innych :)

    pozdry
    Olek

  • 6. Data: 2009-07-24 15:46:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 16:37:11 +0200, Olek napisał(a):

    > cabrio - zdjęcia cud miód mucha nie siada, auto jak z salonu... okazało
    > się później, że zdjęcia mocno wyfotoszopowane, a auto to rzeźba z 3
    > innych :)

    jakby umial w fotoszopie to nie bawilby sie w te czarne plastiki przypiete
    gumka na rejestracji

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 7. Data: 2009-07-24 15:55:58
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Waldek Godel wrote:

    > jakby umial w fotoszopie to nie bawilby sie w te czarne plastiki przypiete
    > gumka na rejestracji

    dlaczego nie? imho lepiej to wygląda niż czarny prostokąt...

  • 8. Data: 2009-07-24 16:07:09
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    zinek wrote:

    > acha - zeby nie bylo - to nie jest ani spam ani kryptoreklama - po prostu
    > zdjecia mi sie bardzo spodobaly.

    Musisz zastosować słynną zasadę, stosowaną tylko przez najlepszych:
    "jeżeli Twoje zdjęcie nie jest wystarczająco dobre - to znaczy, że nie
    podszedłeś wystarczająco blisko..."
    ;)

  • 9. Data: 2009-07-24 16:32:01
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    > jakby umial w fotoszopie to nie bawilby sie w te czarne plastiki przypiete
    > gumka na rejestracji

    albo gazety i szmaty na rejestracji - bo tez takie sposoby widzialem :)

  • 10. Data: 2009-07-24 16:32:33
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    > jakby umial w fotoszopie to nie bawilby sie w te czarne plastiki przypiete
    > gumka na rejestracji

    Z naklejka na przedniej szybie jakoś sobie "poradził" ;-)))

    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację...