  • 1. Data: 2009-07-24 06:44:55
    Temat: 3D aparat - 3D zdjęcia - 3D ramka - zwykłe albumy do kosza?
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    http://technowinki.onet.pl/1,462,2013806,1,wiadomosc
    .html

    Ciekawe jak to wygląda w rzeczywistości i czy bez okularków?

  • 2. Data: 2009-07-24 09:52:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Jul 2009, Howk wrote:

    > http://technowinki.onet.pl/1,462,2013806,1,wiadomosc
    .html

    > Ciekawe jak to wygląda w rzeczywistości

    Nie wiem :)
    Ale 800x600, co trzeba mieć na uwadze.
    Prawda, że mój CRT również na wiele więcej nie pozwala.

    > i czy bez okularków?

    Na mój rozum - powinno być bez, inaczej nie byłoby się czym chwalić!
    Z kolei "bezokularowość" powinna skutkować efektami ubocznymi
    w rodzaju ograniczonych kątów patrzenia...

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-07-24 10:15:21
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Z kolei "bezokularowość" powinna skutkować efektami ubocznymi
    > w rodzaju ograniczonych kątów patrzenia...

    To jak "w realu", też pod innym kątem to już nie to ;-)

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2009-07-24 11:48:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-07-24, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    > Na mój rozum - powinno być bez, inaczej nie byłoby się czym chwalić!
    > Z kolei "bezokularowość" powinna skutkować efektami ubocznymi
    > w rodzaju ograniczonych kątów patrzenia...

    http://www.fujifilm.com/products/3d/camera/finepix_r
    eal3dw1/features/index.html

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2009-07-24 16:04:45
    Od: "Pawel Nawrocki" <p...@p...onet.pl>

    > Nie wiem :)
    > Ale 800x600, co trzeba mieć na uwadze.
    > Prawda, że mój CRT również na wiele więcej nie pozwala.

    Tu jest trochę wiecej niz 800x600 pikseli:
    http://crosingonline.pl/?pl_oferta-tridelity,48

    Oczywiście, że bez okularów

    Pozdrowienia
    PN

  • 6. Data: 2009-07-24 17:04:04
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 24.07.2009, o godzinie 08.44.55, na pl.rec.foto.cyfrowa, Howk
    napisał(a):

    > http://technowinki.onet.pl/1,462,2013806,1,wiadomosc
    .html

    > Ciekawe jak to wygląda w rzeczywistości i czy bez okularków?

    To nie taki numer jak z tymi starymi jak świat pocztówkami
    "trójwymiarowymi" ("dwa" obrazki pod plastikową tarką)?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 7. Data: 2009-07-24 18:37:17
    Od: "stab" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Howk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    http://technowinki.onet.pl/1,462,2013806,1,wiadomosc
    .html

    Ciekawe jak to wygląda w rzeczywistości i czy bez okularków?

    chyba jestem osamotniony, ale dla mnie 3D to cos zupelnie innego...

    sTab

  • 8. Data: 2009-07-24 21:10:27
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Na mój rozum - powinno być bez, inaczej nie byłoby się czym chwalić!
    > Z kolei "bezokularowość" powinna skutkować efektami ubocznymi
    > w rodzaju ograniczonych kątów patrzenia...

    Kilka lat temu gralem na monitorze 3D w jakies wyscigi. Efekt byl naprawde
    niezly - ruszajac glowa na boki (i chyba tylko na boki, za to w calkiem
    sporym zakresie) mozna bylo ogladac scene pod roznymi kątami. Zadnych
    okularow, obraz plynny i ostry.

    k,

  • 9. Data: 2009-07-25 17:08:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Jul 2009, Marcin Debowski wrote:

    > http://www.fujifilm.com/products/3d/camera/finepix_r
    eal3dw1/features/index.html

    Acha, "parallax barrier", thx :)

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2009-07-25 17:16:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Jul 2009, Pawel Nawrocki wrote:

    > Tu jest trochę wiecej niz 800x600 pikseli:
    > http://crosingonline.pl/?pl_oferta-tridelity,48

    Ale mowa była o konkretnym aparacie :) (a ściślej "zestawie"
    do aparatu).

    A w sprawie rozwiązania z linku mam wpaść w zachwyt czy wręcz
    przeciwnie - marudzić? ;)
    Stan jest taki: dopóki rozwiązanie będzie "zamknięte" i nie będzie
    umożliwiać wizualizacji bez zakupu "firmowego" rozwiązania, raczej
    nie dam się namówić.
    Przeszkód do tego, aby monitor stereoskopowy akceptował "standardowy"
    sygnał stereo z przełączaniem pól "model ELSA" (jak w driverach NVidii,
    popularny i sprawdzony, z dostępnym oprogramowaniem jakie JA sobie
    bym wybrał) nie widzę, przeszkód w możliwości ujawnienia specyfikacji
    formatu przesyłania obrazu w danym monitorze również nie, zaś w opisach
    zazwyczaj producent chwali się że "można u nich również kupić
    oprogramowanie" :P (czytaj: za dwa lata do kosza bo wersję do
    Windows 7 dorobią albo i nie, no i nie do użytku z innymi programami
    do stereo).

    > Oczywiście, że bez okularów

    No to mamy jasność.

    pzdr, Gotfryd