  • 1. Data: 2009-07-24 06:47:51
    Temat: Czy Wy też węszycie w tym niezły biznes?:)
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    http://www.kobieta.wp.pl/gid,11339934,img,11339936,k
    at,79596,galeriazdjecie.html?T[page]=2

  • 2. Data: 2009-07-24 11:36:14
    Temat: Re: Czy Wy też węszycie w tym niezły biznes?:)
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Kokos" napisał
    > http://www.kobieta.wp.pl/gid,11339934,img,11339936,k
    at,79596,galeriazdjecie.html?T[page]=2

    Ja w tym żadnego biznesu nie widzę - to w 99% radosna twórczość przy pomocy
    telefonu komórkowego lub małpy postawionej na biurku.
    Jesli się domyślam rodzaju biznesu o jakim myślisz to wydaje mi się, że on
    jest nawet spenalizowany ; )

    Ale faktem jest, że niektóre zdjęcia w galeriach powodują opad szczęki.
    Szczegolnie po podejrzeniu wieku autora/autorki.
    Nie wiedziałem tylko jednego, że te zdjęcia są pochodną pism erotycznych -
    pierwsze moje skojarzenia to teledyski, zdjęcia gwiazdek popu - tam jest w
    pytę prężenia tego i owego do obiektywu...

    adam

  • 3. Data: 2009-07-24 12:27:01
    Od: "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    > http://www.kobieta.wp.pl/gid,11339934,img,11339936,k
    at,79596,galeriazdjecie.html?T[page]=2

    Jaki biznes?
    MSZ, to nowa forma ekshibicjonizmu.

    --
    S.

  • 4. Data: 2009-07-24 18:35:28
    Od: "stab" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    > http://www.kobieta.wp.pl/gid,11339934,img,11339936,k
    at,79596,galeriazdjecie.html?T[page]=2

    a od kiedy porno nie jest trendy?

    sTab

  • 5. Data: 2009-07-27 06:13:52
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    at,79596,galeriazdjecie.html?T[page]=2

    > Jaki biznes?
    > MSZ, to nowa forma ekshibicjonizmu.
    Robienie sesji nastolatkom do grona i innych takich;)

  • 6. Data: 2009-07-27 11:51:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > Robienie sesji nastolatkom do grona i innych takich;)

    Na pewno mają kilka stówek na sesję. Poza tym dziś nastolatkom nikt
    normalny zdjęć nie zrobi.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl