  • 1. Data: 2011-05-14 21:09:42
    Temat: psy na tylniej kanamie
    Od: "Wieslaw" <i...@o...altb.pl>

    tez musza jesc. A tutaj jest skep z karma:

    http://www.zookarma.pl

  • 2. Data: 2011-05-14 21:33:45
    Temat: Re: psy na tylniej kanamie
    Od: "MM" <m...@o...fiki-miki.pl>

    Użytkownik "Wieslaw" <i...@o...altb.pl> napisał w wiadomości
    > tez musza jesc.
    Mój zawsze jeździ z przodu i nigdy podczas prowadzenia nic nie je.
    Czasami popija wodę demineralizaowaną, ale naprawdę sporadycznie...

    --
    MM

  • 3. Data: 2011-05-14 22:39:36
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-05-14 21:09, Wieslaw pisze:
    > tez musza jesc. A tutaj jest skep z karma:
    >
    > http://www.zookarma.pl

    a co to jest kanama? btw. niezły spam na każdej grupie.

  • 4. Data: 2011-05-14 22:57:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-14 22:39, Olo pisze:

    > a co to jest kanama? btw. niezły spam na każdej grupie.

    Jak odpowiadasz spamerowi, zwróć uwagę żeby usunąć spamowany adres z
    cytatu - bo odpowiadając z cytatem pomagasz spamerowi pozycjonować stronę.

  • 5. Data: 2011-05-14 23:02:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wieslaw

    > tez musza jesc. A tutaj jest skep z karma:
    >
    > http://www.zookarma.pl

    Lepiej ch...em łuskać ziarna, niż kupować u spamera "zookarma".

  • 6. Data: 2011-05-14 23:22:25
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-05-14 22:57, Tomasz Pyra pisze:

    > Jak odpowiadasz spamerowi, zwróć uwagę żeby usunąć spamowany adres z
    > cytatu - bo odpowiadając z cytatem pomagasz spamerowi pozycjonować stronę.

    bzdura, pozycjonować to bym pomagał klikając w niego...

  • 7. Data: 2011-05-14 23:28:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-14 23:22, Olo pisze:

    > bzdura, pozycjonować to bym pomagał klikając w niego...

    Ani trochę.
    Klikanie to po prostu wejście na stronę - nabijesz jedynie licznik
    właścicielowi strony.

    A pozycjonowanie polega na tym, że wyszukiwarki internetowe indeksują
    Twój post który znajdzie się w webowych bramkach usenetu.
    Jeżeli w Twoim poście znajdą adres spamowanej strony, to jest to jedno z
    kryteriów podbijających pozycję tej strony.

  • 8. Data: 2011-05-14 23:38:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

> [...]
    > Twój post który znajdzie się w webowych bramkach usenetu. Jeżeli w Twoim
    > poście znajdą adres spamowanej strony, to jest to jedno z kryteriów

    I klikanie i kopiowanie w cytatach pomaga pozycjonować. ;)

  • 9. Data: 2011-05-15 00:16:45
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-05-14 23:28, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    > Jeżeli w Twoim poście znajdą adres spamowanej strony, to jest to jedno z
    > kryteriów podbijających pozycję tej strony.

    no spec od pozycjonowania... A podobno algorytm pozycjonujący
    wyszukiwarek to ich największa tajemnica :)

  • 10. Data: 2011-05-15 11:37:57
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "Wieslaw" <i...@o...altb.pl> napisał w wiadomości

    > tez musza jesc. A tutaj jest skep z karma:

    tylniej, kanamie, skep, A tutaj ....
    Coraz więcej głąbów bez podstawówki zabiera się za robienie interesów :)

    P.S.
    Zapomniałeś jeszcze podać adresy e-mailowe, przez to nie możemy się
    skontaktować.
    Zatem podaję:
    h...@p...com.pl
    s...@p...com.pl