  • 1. Data: 2011-05-14 19:39:51
    Temat: elektrozawór LPG
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    czy taki zaworek:
    http://allegro.pl/nowy-elektrozawor-gazowy-z-filtrem
    -fi-6-lovato-i1614245571.html
    jest NO czy NC

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2011-05-14 19:49:12
    Temat: Re: elektrozawór LPG
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

    no musi byc nc - jak sobie wyobrazasz otwarty zawor w wylaczonym silniku

  • 3. Data: 2011-05-14 20:02:04
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 14 Maj, 19:49, "Michal Gut"
    <m...@w...pl> wrote:
    > no musi byc nc - jak sobie wyobrazasz otwarty zawor w wylaczonym silniku

    no właśnie nie wyobrażam :-)
    szukam trochę dookoła... mam kompresorek napowietrzający staw i
    potrzebuję sterować zamknięciem i otwarciem rozdzielonych obwodów,
    takie dedykowane elektrozawory do pneumatyki pracują pod ciśnieniem, a
    ja nie chcę strat ciśnienia, więc pomyślałem o takich LPG, proste i
    tanie...:-)
    BTW a jak jest z adekwatnymi elektrozaworami do benzyny:
    http://allegro.pl/nowy-elektrozawor-benzynowy-lovato
    -zawor-i1585165085.html
    czy one przy braku zasilania są otwarte?

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2011-05-14 20:07:49
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > czy taki zaworek:
    > http://allegro.pl/nowy-elektrozawor-gazowy-z-filtrem
    -fi-6-lovato-i1614245571.html
    > jest NO czy NC

    zdecydowana wiekszosc elektrozaworów w motoryzacji jest NC, a te lepsze
    uniwersalne maja poprostu zworke, która ustawiasz co chcesz.

    Jacek

  • 5. Data: 2011-05-15 11:58:48
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > zdecydowana wiekszosc elektrozaworów w motoryzacji jest NC, a te lepsze
    > uniwersalne maja poprostu zworke, która ustawiasz co chcesz.

    jak sobie wyobrazasz sterowanie elektryczna zworka tego czy cos
    mechanicznego jest w stanie niepodlaczonym do pradu raz otwarte a raz
    zamkniete?

    Chyba, ze to mechaniczna wajha ze sprezyna napinajaca..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2011-05-15 12:21:49
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zamkniete?
    >
    > Chyba, ze to mechaniczna wajha ze sprezyna napinajaca..

    lub 1 wejscie i 2 wyjscia dla czynnika

    Jacek

  • 7. Data: 2011-05-15 12:23:02
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>