  • 1. Data: 2011-05-14 20:02:57
    Temat: jaka mapa Europy (GPS)
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Jako że jest tego trochę na rynku, a każda sroczka swój ogonek chwali,
    postanowiłem poprosić o pomoc BiSwK. Otóż chodzi mi o wybór możliwie jak
    najlepszej mapy do nawigacji samochodowej. Samej mapy, ponieważ
    odbiornik już mam (jeżeli to ma znacznie: Trak). Warunki, które powinna
    spełniać to, obok tego, że ma obejmować całą (w sensie geograficznym)
    Europę, powinna być:

    1. możliwie szczegółowa,
    2. możliwie jak najbardziej aktualna (uwzględniająca nowe drogi na tę
    chwilę),
    3. możliwie "łopatologicznie" instalowana (nie mam ochoty bawić się
    godzinami z softem; idealna byłaby opcja: wchodzę na WWW, płacę, ściągam
    mapę, instaluję "1 kliknięciem" na mojej nawigacji, odpalam=działa).

    Cena właściwie nie gra roli (no, bez przesady ;-)).

    Pomożecie?
    pwz

  • 2. Data: 2011-05-14 20:37:43
    Temat: Re: jaka mapa Europy (GPS)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 14 May 2011 20:02:57 +0200, pwz napisał(a):

> [...]
    > godzinami z softem; idealna byłaby opcja: wchodzę na WWW, płacę, ściągam
    > mapę, instaluję "1 kliknięciem" na mojej nawigacji, odpalam=działa).

    Mapy w zasadzie są dwie. Najlepiej jednak kupić taką, która pasuje do
    nawigacji. Więcej szczegółów na właściwej grupie, bo pytanie w zasadzie
    jest NTG ----> pl.rec.gps

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-05-14 20:43:51
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Mapy w zasadzie są dwie. Najlepiej jednak kupić taką, która pasuje do
    > nawigacji. Więcej szczegółów na właściwej grupie, bo pytanie w zasadzie
    > jest NTG ----> pl.rec.gps

    Ja skierowałbym również na:
    http://www.my-navia.pl/index.php

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-05-15 22:42:59
    Temat: Odp: jaka mapa Europy (GPS)
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > 2. możliwie jak najbardziej aktualna (uwzględniająca nowe drogi na tę
    > chwilę),

    Weź sobie darmową Nokia Maps
    Nie masz telefonu Nokia?

  • 5. Data: 2011-05-16 08:21:58
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-15 22:42, f pisze:
    (...)
    > Nie masz telefonu Nokia?

    Nie.
    pwz

  • 6. Data: 2011-05-16 08:31:34
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-05-15 22:42, f pisze:

    > Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Weź sobie darmową Nokia Maps
    > Nie masz telefonu Nokia?

    mapa niezła ale ten soft!!!!!! Łolaboga!

    Michał

  • 7. Data: 2011-05-16 10:09:45
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "pwz"

> [...]
    > odpalam=działa).
    >
    > Cena właściwie nie gra roli (no, bez przesady ;-)).

    Kolega śmigał po Francji, Holandii i Niemczech z AutoMapą EU - nie
    narzekał, ponoć tylko raz w Paryżu pokazała coś inaczej niż powinna.