  • 41. Data: 2010-09-14 06:18:22
    Temat: Re: przyziemienie :(
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 23:25:24 +0200, Koczis napisał(a):

    > Wszyscy sie dziwia, ze jestem caly. Sprawa przedazy sie rozwiazala, ale TU nie
    > da mi tyle, ile moj cukierek byl wart, ale zobaczymy, a moze sie mile zdziwie,
    > wiem ze to optymistyczne, ale...
    >
    > Koczis
    > bez moto :(

    Uszy do góry - jesteś w jednym kawałku, dajesz rade pisac na preclach,
    więc jest oki. Wiem, że to triuzm ale jednak pozytywny ;)

    A żelastwo się kupi - nie jutro to pojutrze i będzie dobrze. A może
    nawet lepiej :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S. jeszcze (?) nie przyziemiony

  • 42. Data: 2010-09-14 16:43:47
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-13 23:25, Koczis pisze:

    > Wszyscy sie dziwia, ze jestem caly. Sprawa przedazy sie rozwiazala, ale TU nie
    > da mi tyle, ile moj cukierek byl wart, ale zobaczymy, a moze sie mile zdziwie,
    > wiem ze to optymistyczne, ale...

    Może być różnie,ja byłem zachwycony:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 43. Data: 2010-09-15 16:52:24
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Tomek napisal:
    > Może być różnie,ja byłem zachwycony:-)

    No i klops. Wlasnie dostalem info(nieoficjalne), ze z ich wyliczen to mi moga
    wypalcic 16tys :(
    Szykuje sie do boju, bo z innych zrodel wiem, ze powinno byc ok. 20 tys pln.
    Moze znacie jakies paragrafy, na zanizone odszkodowanie?

    Pozdro
    Koczis

  • 44. Data: 2010-09-15 18:02:32
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Szykuje sie do boju, bo z innych zrodel wiem, ze powinno byc ok. 20 tys
    > pln. Moze znacie jakies paragrafy, na zanizone odszkodowanie?

    Jedyna droga to pozew cywilny. Ty przeciwko firmie ubezpieczeniowej. Jak się
    zdecydujesz sam walczyć - przegrałeś na 100%. Przerabiałem to. Oni mają
    zawodowych prawników, swoich rzeczoznawcó, którzy są jewdnocześnie biegłymi
    sądowymi. Taki biegły jest przeważnie kumplem prawnika, reprezentującego
    ubezpieczyciela. Sędzia też jest z tej samej paczki. Wszyscy się znają,
    lubią, a Ty w tym towarzystwie jesteś dla nich chujem. Zawsze przegrywasz.
    Jak chcesz wygrać, musisz zainwestować w dobrego adwokata lub w firmę, która
    się w tym specjalizuje - walczy o Twoje, jednak pobiera % od wywalczonej
    kasy, więc jak wygra dla Ciebie 20 tys, to moze Ci zostać mniej niż te 16 co
    Ci oferują. Tak to wszystko jest obliczone, żeby szaraka zajebać. Zawsze w
    tym kraju tak jest.

    --
    Grzybol

  • 45. Data: 2010-09-15 18:41:27
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-15 18:52, Koczis pisze:

> [...]
    > Szykuje sie do boju, bo z innych zrodel wiem, ze powinno byc ok. 20 tys pln.
    > Moze znacie jakies paragrafy, na zanizone odszkodowanie?

    wg eurotaxu stoi 16tys ten rocznik?czy ta kwota i zostawiają
    gruz?Napisz dokladniej.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 46. Data: 2010-09-15 19:22:37
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Tomek napisal:
    > wg eurotaxu stoi 16tys ten rocznik?czy ta kwota  i zostawiają
    > gruz?Napisz dokladniej.

    Wg eurotaxu stoi 20.152zł, a te 16 to z jakiegoś ich wyliczenia, a na dodatek to
    8 tyś od nich, a drugie 8 za zlom, dla kupca, ktorego mi moga podeslac.
    Dodatkowo inna ubezpieczalnia, wyliczyla mi na 19.925zl, co tez jest wyzsze i
    jeszcze do przyjecia, ale za te 16 to se chyba rower kupie :-///
    Wiem, ze moge nie oddawac zlomu i sprzedawac na czesci, ale po pierwsze nie mam
    zamiaru bawic sie z kazda srubka na allegro, a po drugie jeszcze cos pourywam
    przy demontowaniu, bo sie na tym nie znam, wiec wole sprzedac tak jak stoi(lezy).

    Koczis

  • 47. Data: 2010-09-15 19:28:15
    Od: duddits <d...@N...pl>

> [...]
    > Szykuje sie do boju, bo z innych zrodel wiem, ze powinno byc ok. 20 tys pln.
    > Moze znacie jakies paragrafy, na zanizone odszkodowanie?

    Jak likwidujesz? Z OC sprawcy czy może ze swojego AC (jeśli masz) z
    opcją regresu?
    I jakie TU?

    --
    duddits
    FZ8N

  • 48. Data: 2010-09-15 19:44:48
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-15 21:22, Koczis pisze:

> [...]
    > Dodatkowo inna ubezpieczalnia, wyliczyla mi na 19.925zl, co tez jest wyzsze i
    > jeszcze do przyjecia, ale za te 16 to se chyba rower kupie :-///

    Moja stała 12800,szkoda całkowita i moto na aukcji wewnętrznej osiągnęło
    6500,różnica dla mnie +kilka % na inne koszty razem wyszło wiecej niż
    wartość z eurotaxu,sprawca ubezp w PZU.
    W twoim przypadku powinieneś więc uzyskać 20152+(muszę poszukać papiery
    ile % było ale chyba 5)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 49. Data: 2010-09-15 20:10:49
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    duddits napisal:
    > Jak likwidujesz? Z OC sprawcy czy może ze swojego AC (jeśli masz) z
    > opcją regresu?
    > I jakie TU?

    Robie z OC sprawcy, bo tak mi wszyscy doradzli, choc mam i AC.
    Podobno z AC nie ma odszkodowania za ciuchy, choc to i tak juz nie wazne, bo
    szkoda zostala zgloszona do HDI, a nie mozna i z OC sprawcy i z wlasnego AC.
    Ja jestem ubezpieczony w PZU, ale sprawca w HDI :( i to u nich wszystko sie
    zalatwia.

    Koczis

  • 50. Data: 2010-09-15 20:29:40
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-09-15 22:10, Koczis pisze:
> [...]
    > Ja jestem ubezpieczony w PZU, ale sprawca w HDI :( i to u nich wszystko sie

    No to ja ze swojego AC (Allianz), a potem moje TU sobie odzyskuje z OC
    sprawcy (Ergo Hestia). Jeszcze nie mam wyliczenia, ale na polisie mam
    18600, a moto do kasacji.
    Zobaczymy.

    --
    duddits