  • 61. Data: 2010-09-16 11:35:34
    Temat: Re: przyziemienie :(
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "n...@s...com"
    >Znowu! :P

    Zdarza mi się. ;-)

    >Mylisz sie :-)
    >http://www.rzu.gov.pl/publikacje/artykuly-pracownik
    ow-i-wspolpracownikow/Kilka_uwag_o_pojeciu_i_praktyc
    e_tzw_szkody_calkowitej_w_ubezpieczeniach_komunikacy
    jnych_-_PUSiG_10_01__336

    Nie do końca. Kluczowe jest tu "Chodzi o to, aby poszkodowany miał
    możliwość kupna pojazdu identycznego pod względem stopnia zużycia i
    stanu technicznego, jak pojazd zniszczony (wyrok Sądu Najwyższego z dnia
    20 kwietnia 1971r., OSPiKA nr 12, poz. 231 )." (tak, zdanie samo w
    sobie, bez uwzględnienia kontekstu, jest komiczne :->)
    Faktycznie, złom jak najbardziej mają prawo zostawić poszkodowanemu, ale
    jak najbardziej poszkodowany ma prawo nie zgadzać się na jakieś
    kosmiczne wyceny wartości tejże pozostałości (zwłaszcza, że ona nie
    nadaje się do czegokolwiek).

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 62. Data: 2010-09-16 11:48:02
    Od: n...@s...com

    On Thu, 16 Sep 2010 13:35:34 +0200, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >Zdarza mi się. ;-)

    Chyba tylko Kefirowi sie nie zdarza! ;)

> [...]
    >jak najbardziej poszkodowany ma prawo nie zgadzać się na jakieś
    >kosmiczne wyceny wartości tejże pozostałości (zwłaszcza, że ona nie

    Tylko to znow jest spor co do wartosci pozostalosci :)
    Jak daja kosmiczna wycene to ciekawe co by odpowiedzieli na 'rynek
    zweryfikowal i nikt nie chce kupic za takie pieniadze' :)

    pozdr
    newrom
    Ps. mnie wartosc pozostalosci dali tak niska ze sie ucieszylem ze nie
    chca wraku z popekanymi owiewkami. Pospawalem je za stowke,
    poprostowalem gmole i jezdzilem moturem jeszcze rok. Kasa na paliwo
    pochodzila z odszkodowania :)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 63. Data: 2010-09-16 16:09:29
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-16 12:30, n...@s...com pisze:

    > Szkoda calkowita jest wtedy gdy odtworzenie pojazdu kosztowaloby
    > wiecej niz ten pojazd bylby wart. Znaczy rozwalasz 10 letni moto i
    > trzeba wymienic rame, plastiki i przednie zawieszenie z kolem.
    > Koszt takiej naprawy (na nowych czesciach i z robocizna) sporo
    > przekroczy 100% wartosci takiego motocykla.
    Liczą do 60%,powyżej jest szkoda całkowita-aukcja itp jest też możliwość
    naprawy do wartosci moto.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 64. Data: 2010-09-16 18:00:40
    Od: n...@s...com

    On Thu, 16 Sep 2010 18:09:29 +0200, Monster <a...@o...pl> wrote:

    >Liczą do 60%,powyżej jest szkoda całkowita-

    Przy OC ? Wygrasz w kazdym sadzie :)

    pozdr
    newrom

  • 65. Data: 2010-09-16 18:19:53
    Od: gloon <w...@s...pl>

    W dniu 9/6/2010 11:16, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "de Fresz"<d...@N...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Muszą Cię baaardzo nie lubieć. Ciekawe za co? :-)

    Kto? Amil?

  • 66. Data: 2010-09-16 18:55:56
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-16 20:00, n...@s...com pisze:

    > Przy OC ? Wygrasz w kazdym sadzie :)
    Najwyżej jabłek nazbieram:-)
    Serio to nie było się o co sądzić,dostałem ile trzeba,auto też miałem
    robione w tym roku z OC,wyszła całkowita za klapę i błotnik:-)
    Ciekawostką było to że za jakieś dwa dni roboty przy moto naliczyli
    200zł za robociznę.
    aha,ciuchy nie poszły z OC tylko z majątkowego i od roku
    "zapominają"zapłacić:-(

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 67. Data: 2010-10-01 07:36:36
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-09-15 22:38, Tom01 pisze:
    > To akuat nie ma wiekszego znaczenia. Przy wyliczeniu będzie pięćdziesiąt
    > potrąceń, a podstawa będzie z kosmosu a nie z polisy.

    Może i nie ma, ale jestem w sumie zadowolony z wyliczenia w Allianz.
    Wyliczyli całość na 19800, więc w sumie więcej niż zakładałem.
    Teraz tylko się zastanawiam czy podobnie jak Koczis wystawić sprzęta na
    Allegro, czy olać tę zabawę i sprzedać oferentowi, którego znalazł
    ubezpieczyciel.

    --
    duddits
    FZ8N