  • 11. Data: 2010-09-05 13:17:16
    Temat: Re: przyziemienie :(
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-09-05 15:12, Grzybol pisze:

    > Jak szczawiem byłem to na jawce raz. Zajechał mi drogę skodą 105. Nr
    > rejestracyjny pamiętam do dziś. Miałem 12 lat. Ale to się nie liczy do
    > motocyklizmu:-)

    Liczy sie. Lapiesz sie do 1. grupy jaki nic.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2010-09-05 13:41:23
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Grzybol wrote:
    > Błąd. Jest jeszcze jedna grupa:
    > 3- na tych którzy nigdy nie leżeli i nie będą leżeli.

    Od kiedy skończyłem 4 lata, jeżdżenie z bocznymi kółkami uważam za
    obciach. (Kijek za siodełkiem tak samo)

  • 13. Data: 2010-09-05 13:46:25
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "nalesnik" <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał w wiadomości
    > (Kijek za siodełkiem tak samo)

    ...a nie próbowałeś może go wsadzić sobie w dupę?

    Tylko wtedy nie byłbyś naleśnik. Raczej szaszłyk...

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2010-09-05 23:20:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 06 Sep 2010 01:04:54 +0200, osobnik zwany J_K_K
    wystukał:

    > Użytkownik "Przemo" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    leżąc cięzko się pisze :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 15. Data: 2010-09-06 08:09:17
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-09-04 23:25, Szymon Machel pisze:
    [..]
    > Fakt ciemno już było. Ale wiem na pewno, że dam radę podnieść sam swojego
    > motonga (XJ900) - jakieś 260kG.

    Ja Fazera też dałem radę dziś podnieść ;-p
    I też pies z kulawą nogą się nie zainteresował mimo, że zaliczyłem
    paciaka w korku.
    Dobrze, że chociaż nie rozjechali :)

    > Cały i trochę zły na siebie
    > Szymon

    A co tam się wściekać ... Jeździć! :)

    --
    duddits

  • 16. Data: 2010-09-06 09:35:54
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.09.2010 Grzybol <g...@w...pl> napisał/a:

    > B??d. Jest jeszcze jedna grupa:
    > 3- na tych którzy nigdy nie le?eli i nie bed? le?eli.

    Grzybol miszczu ty mój, nie bądź taki tajemniczy, napisz o tym coś wincy.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 17. Data: 2010-09-06 09:45:34
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Grzybol miszczu ty mój, nie bądź taki tajemniczy, napisz o tym coś wincy.

    PO co? Przecież tu wszyscy wiedzą, że to Ty jesteś najlepszy i
    najpiękniejszy...

    --
    Grzybol

  • 18. Data: 2010-09-06 09:46:18
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 06.09.2010 10:09, duddits pisze:
> [...]
    > [..]
    >
    > Ja Fazera też dałem radę dziś podnieść ;-p
    > I też pies z kulawą nogą się nie zainteresował mimo, że zaliczyłem

    To się wiele nie zmieniło od mojej gleby ze 2 lata temu. Zatrzymali się,
    wstałem i pokuśtykałem do moto, podniosłem i zepchnąłem w zatoczkę,
    wszyscy pojechali dalej. Nawet urwanego kierunkowskazu nie zdążyłem
    podnieść. Coż, życie... Jak nie ma uszczerbku na zdrowiu, to się nie ma
    co przejmować. Sprzęta się składa i lata się dalej.

    ganda

  • 19. Data: 2010-09-06 10:01:20
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-09-06 11:46:18 +0200, Paweł Andziak <g...@g...pl> said:

> [...]
    > wstałem i pokuśtykałem do moto, podniosłem i zepchnąłem w zatoczkę,
    > wszyscy pojechali dalej. Nawet urwanego kierunkowskazu nie zdążyłem

    Też chopaki macie się czym przejmować. Ja parę lat temu wyjebałem się w
    dniu Oficjalnego Otwarcia Sezonu Motocyklowego na Bemowie. Na Maczka, z
    kilometr czy dwa od imprezy. Jak leżałem i się zbierałem, to obok
    przejechało ze 20 moturów, plus pewnie drugie tyle w przeciwną stronę.
    I oczywiście że się żaden nie zatrzymał. No ale wiadomo, impreza nie
    będzie czekać.

    de Fresz

  • 20. Data: 2010-09-06 10:16:23
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    > przejechało ze 20 moturów, plus pewnie drugie tyle w przeciwną stronę. I
    > oczywiście że się żaden nie zatrzymał.

    Muszą Cię baaardzo nie lubieć. Ciekawe za co? :-)

    --
    Grzybol