  • 1. Data: 2011-02-16 16:15:24
    Temat: prostownik do aku
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    chcialbym kupic sobie prostownik (ladowarke) do akumulatora
    samochodowego (osobowka) aby ladowala np. 2-4 A i po naladowaniu
    przechodzila do trybu podtrzymania/przechowywania (bezpiecznego na
    wiele godzin/dni/miesiecy - przechowywania aku w stanie ciaglego
    naladowania).

    Cena < 100 zl. Da sie cos kupic?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-02-16 16:19:33
    Temat: Re: prostownik do aku
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > samochodowego (osobowka) aby ladowala np. 2-4 A i po naladowaniu
    > przechodzila do trybu podtrzymania/

    Poczytaj ostatnie watki o akumulatorach / prostownikach.
    W skrócie -> Lidl

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-02-16 17:14:47
    Od: "JaW" <janwojx@@USUN@..@TO@wp.pl>

> [...]
    > przechodzila do trybu podtrzymania/przechowywania (bezpiecznego na
    > wiele godzin/dni/miesiecy - przechowywania aku w stanie ciaglego

    takie cos (nie moja aukcja):
    http://allegro.pl/prostownik-impulsowy-automatyczny-
    6-12-v-3-5-a-i1445176208.html
    od czasu do czasu bywa w Lidlu za ok 50-60 zl

  • 4. Data: 2011-02-16 18:07:08
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 17:14:47 +0100, JaW napisał(a):

    > od czasu do czasu bywa w Lidlu za ok 50-60 zl

    Pomijając wszystkie jegoc zalety to ma on jedną wadę - przy chwilowym
    braku prądu urządzenie przechodzi w stan czuwania i trzeba go znowu
    ręcznie przełączyć na proces ładowania. Przy dłuższym przechowywaniu aku
    może to być upierdliwe.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2011-02-16 23:48:56
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > takie cos (nie moja aukcja):
    > http://allegro.pl/prostownik-impulsowy-automatyczny-
    6-12-v-3-5-a-i1445176208.html
    > od czasu do czasu bywa w Lidlu za ok 50-60 zl

    Mam coś takiego i chwalę sobie. Najważniejsza zaletą jest niska masa i
    małe rozmiary. Kupione w Lidlu. Jest też tam taki tryb ładowania na
    mrozie, całkiem przydatny obecnie.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2011-02-17 08:42:24
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 16 Feb 2011 23:48:56 +0100, Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>
    wrote:

    6-12-v-3-5-a-i1445176208.html

    >Mam coś takiego i chwalę sobie. Najważniejsza zaletą jest niska masa i
    >małe rozmiary. Kupione w Lidlu. Jest też tam taki tryb ładowania na
    >mrozie, całkiem przydatny obecnie.

    a w instrukcji co jest napisane odnosnie tego trybu?

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2011-02-17 11:04:32
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 16 Lut, 23:48, Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> wrote:

    > Mam coś takiego i chwalę sobie. Najważniejsza zaletą jest niska masa i
    > małe rozmiary. Kupione w Lidlu. Jest też tam taki tryb ładowania na
    > mrozie, całkiem przydatny obecnie.

    Jak jest w przypadku złego podłączenia takiego prostownika do aku
    (plus do minusa) - czy ma bezpieczniki, czy "pali" się całość?

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 8. Data: 2011-02-17 17:20:44
    Od: "JaW" <janwojx@@USUN@..@TO@wp.pl>

    >Użytkownik "czupakabra" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    >Jak jest w przypadku złego podłączenia takiego prostownika do aku
    >(plus do minusa) - czy ma bezpieczniki, czy "pali" się całość?

    nic się nie dzieje, czeka na poprawne podłaczenie.

  • 9. Data: 2011-02-17 20:01:09
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

[...]

    Zabezpieczenie (w postaci przekaźnika)
    to nawet te najprostsze 4/6 A mają.

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2011-02-17 20:08:41
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 17.02.2011 08:42, a...@p...pl wrote:
    > On Wed, 16 Feb 2011 23:48:56 +0100, Grzexs<g...@g...usu-n-to.pl>
    >
    > a w instrukcji co jest napisane odnosnie tego trybu?

    14,7 zamiast 14,4V OIDP