  • 1. Data: 2009-07-01 16:47:41
    Temat: prosba o rade (domowe studio)
    Od: "Wojtek B." <a...@o...pl>

    mysle o zakupie jakiegos malego zestawu do stworzenia domowego studia.
    Zestaw odpowiedni dla amatora ktory posluzylby mi do nauki. Moja wiedza w
    tej dziedzinie jest znikoma wiec zdecydowalem sie poprosic was o pomoc, bo w
    ciemno nie chce nic kupowac. Domyslam sie ze temat ten jest zlozony i nikomu
    nie bedzie sie chcialo pisac wypracowan, ale bede wam bardzo wdzieczny jesli
    wytlumaczycie mi niezbedne podstawy typu; co lepsze dla poczatkujacego ...
    swiatlo stale, czy moze flesh, ile zrodel swiatla, jaka moc, soft boxy czy
    parasolki a moze jeszcze inne wynalazki itp. Moze jakies gotowe zestawy
    ktore sa wartosciowe i w miare atrakcyjne cenowo.
    Z gory bardzo dziekuje za wszelkie podpowiedzi
    Pozdrawiam serdecznie
    Wojtek
    Ps. nie wiem czy to ma zwiazek ale moj zestaw to Eos 400d + EF-S 17-85
    1:4-5.6IS + EF 50 1:1.8 + Speedlite 430EX.

  • 2. Data: 2009-07-01 17:29:59
    Temat: Re: prosba o rade (domowe studio)
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 1 Jul., 18:47, "Wojtek B." <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Ps. nie wiem czy to ma zwiazek ale moj zestaw to Eos 400d + EF-S 17-85
    > 1:4-5.6IS + EF 50 1:1.8 + Speedlite 430EX.

    nie napisales najwazniejszego- jaka powierzchnie masz do dyspozycji.

  • 3. Data: 2009-07-01 17:46:35
    Od: "Wojtek B." <a...@o...pl>

    powierzchnia to okolo
    wysokosc 2.5m
    szerokosc 5m
    dlugosc 4m
    jeszcze raz dzieki

    .googlegroups.com...

  • 4. Data: 2009-07-01 18:03:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Wojtek B. pisze:
> [...]
    > swiatla, jaka moc, soft boxy czy parasolki a moze jeszcze inne wynalazki
    > itp. Moze jakies gotowe zestawy ktore sa wartosciowe i w miare

    Ja konkretnie radzę - 2 lampy 100-150Ws z dwoma softboxami, jednym
    plastrem ze strumienicą, dwa statywy, tło czarne i białe.
    Jak chcesz taniej, zamień boxy na parasolki, ale stracisz nieco
    kontrolę. Weź jeszcze coś do odbijania światła (kawałek styropianu).
    Do pstrykania wystarczą Ci najtańsze chińczyki, byle miały stopniowanie
    od 1/4 (a lepiej mniej jeszcze) mocy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-07-01 18:12:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojtek B. napisał(a):

    > powierzchnia to okolo
    > wysokosc 2.5m
    > szerokosc 5m
    > dlugosc 4m

    A jakie obiekty chciałbyś w tym studiu fotografować?

    j.

  • 6. Data: 2009-07-01 18:21:40
    Od: "Wojtek B." <a...@o...pl>

    przewaznie portrety z wykorzystaniem (nauka) high i low key

  • 7. Data: 2009-07-01 18:34:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojtek B. napisał(a):

    > przewaznie portrety z wykorzystaniem (nauka) high i low key

    Nie wiem jak w studio ale polecam to:

    http://www.szerokikadr.pl/poradnik/artykul/czarny_ko
    t_bialy_kot_czyli_high_key_i_low_key

    j.

    ps. bardzo proszę, wycinaj niepotrzebne cytaty i odpisuj pod tym co
    zostało, jeśli faktycznie potrzebne jest żeby coś cytować...

  • 8. Data: 2009-07-01 18:56:41
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 1 Jul., 19:46, "Wojtek B." <a...@o...pl> wrote:
    > powierzchnia to okolo
    > wysokosc 2.5m
    > szerokosc 5m
    > dlugosc 4m
    > jeszcze raz dzieki
    >
    > "XX YY" <j...@u...at> wrote in message

    .googlegroups.com...

    Text ausblenden -

    > - Zitierten Text anzeigen -

    http://www.e-cyfrowe.pl/fun-lampa-studyjna-cy200k-p-
    2590.html?PCID=7214_34&utm_source=nokaut.pl&utm_medi
    um=cpc&utm_campaign=2009-07&utm_content=2590

    sztuk 3
    + akcesoria
    jakis spot jeszcze

  • 9. Data: 2009-07-01 19:43:07
    Od: "Wojtek B." <a...@o...pl>

    prosze bardzo, od dzis bede wycinac to co niepotrzebne
    pozdrawiam i dziekuje za linka

  • 10. Data: 2009-07-01 22:17:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojtek B. napisał(a):

    > prosze bardzo, od dzis bede wycinac to co niepotrzebne

    Super ;) Dzieki. Jedna uwaga - jeżeli wytniesz całość to wstaw taki
    znak: [...]

    j.