  • 81. Data: 2010-11-07 19:24:21
    Temat: Re: program - uwaga pirat - jak się obronić ?
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Arek (G) wrote:
    > W dniu 2010-11-02 17:21, Bydlę pisze:
    > [...]
    >

    > Art. 1.
    > 1. Każdy ma prawo do ochrony dotyczących go danych osobowych.

    Którą daną osobową bezprawnie ujawnił policjant na nagraniu?
    Śmiało - spodnie? Breloczek? Kolor samochodu?
    ;>>>

    > 2. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można
    > określić bezpośrednio lub pośrednio,

    > Może być?

    Może być.
    Ciągle nie na teamt - nie ujawniono jego żadnych danych osobowych.

    Zresztą chcesz zmnie zniszczyć?
    Idź do sądu z tym panem i wygraj sprawę.
    Wtedy mnie przekonasz.

    --
    bydlę

  • 82. Data: 2010-11-07 20:09:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Nov 2010 19:21:40 +0100, Bydlę wrote:

    >Ale to jego problem, że ktoś roznoznał go na podstawie czegoś innego niż
    >to, o czym traktuje ustawa.

    Ustawa traktuje o danych umozliwiajacych rozpoznanie.
    Skoro rozpoznano to widac byly to dane osobowe.

    Niezaleznie od tego jak skuteczne zamazano - jesli maja gdzies w
    archiwum material zrodlowy bez zamazania, to wymaga zgody osoby, oraz
    stosownego zabezpieczenia danych osobowych - innymi slowy GIODO bedzie
    mial uzywanie :-)

    J.

  • 83. Data: 2010-11-07 21:43:15
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-07 19:21, Bydlę pisze:

    > Już był cytowany - ochrona wizerunku.
    > Wizerunek został zamazny.

    Ale nie chodzi mi o Twoją interpretację, tylko przepis.

    > Ale to jego problem, że ktoś roznoznał go na podstawie czegoś innego niż
    > to, o czym traktuje ustawa.

    A o czym traktuje ustawa? Mógłbyś zacytować ustawę na którą się powołujesz?

    A.

  • 84. Data: 2010-11-07 21:45:03
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-07 01:30, to pisze:
    > begin Adam Płaszczyca

    > Jeśli tak jest, to tym gorzej.

    Ale dla kogo? Bo przypuszczam, że nie dla niego. To tak jakby kierowca
    dostawczaka miał odmówić przewozu parówek, tylko dlatego, że za
    parówkami nie przepada.

    A.

  • 85. Data: 2010-11-07 21:57:25
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-07 19:24, Bydlę pisze:

    > Którą daną osobową bezprawnie ujawnił policjant na nagraniu?
    > Śmiało - spodnie? Breloczek? Kolor samochodu?
    > ;>>>

    Przeczytaj jeszcze raz tekst ustawy. Jak masz z tym problemy poproś
    kogoś o interpretację i nie rób z siebie...

    > Może być.
    > Ciągle nie na teamt - nie ujawniono jego żadnych danych osobowych.

    Nawet w tym fragmencie, który zostawiłeś masz odpowiedź. Nie wiem czego
    nie rozumiesz. A dodatkowo w wyciętym przez Ciebie cytacie było wyraźnie
    napisane: "wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej
    do zidentyfikowania osoby fizycznej".

    Zapytaj rodziców co może oznaczać "wszelkie informacje".

    A.

  • 86. Data: 2010-11-08 19:30:40
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Arek (G) wrote:

    > Ale nie chodzi mi o Twoją interpretację, tylko przepis.

    Toż masz, zgodnie z przepisem, zamazany wizerunek.
    Nie został upubliczniony.
    Bo został zamazny.
    Wizerunek, bo nie dane osobwe...

    > A o czym traktuje ustawa? Mógłbyś zacytować ustawę na którą się
    powołujesz?

    O wizerunku.
    Bo żadnych danych o osobowych pan policjant nie podał.
    Co było na filmie.

    --
    Bydlę

  • 87. Data: 2010-11-08 19:33:25
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Arek (G) wrote:
    > Przeczytaj jeszcze raz tekst ustawy.

    Ale po co?
    Wizerunek tego pana nie zpstał upubliczniony.
    Ani żadne jego dane osobowe.

    >Jak masz z tym problemy poproś
    > kogoś o interpretację i nie rób z siebie...

    Chyba rozmawiamy na dwa różne tematy - ty o tym, że właściciel(?)
    rozpoznał swoje auto i szef rozpoznał swojego pracownika, czego prawo
    nie zabrania, a ja o tym, że zatrzymany kierowca nie został pokrzywdzony
    przez rzekomą opublikację jego wizerunku, czy danych osobowych.

    A teraz pomyśl i nie rób z siebie...

    --
    Bydlę

  • 88. Data: 2010-11-08 21:32:50
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > Nie, zastrzeli jak spróbujesz go przejechać, jak zastawi ci drogę, albo
    > jeśli zaczniesz mu się brutalnie wyrywać.

    Ale nikt nie zmusi kolesia do opuszczenia swojego samochodu.

  • 89. Data: 2010-11-08 21:41:28
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    Najproscie jak mozna - nie wychodzic ze swojego samochodu.
    Policjant podczas kontroli nie ma prawa domagac sie opuszczenia samochodu.

  • 90. Data: 2010-11-08 22:29:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 08 Nov 2010 21:41:28 +0100, PaPi <r...@d...trzy> wrote:

    >Policjant podczas kontroli nie ma prawa domagac sie opuszczenia samochodu.

    Tak Ci się tylko wydaje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280