  • 71. Data: 2010-11-04 11:05:16
    Temat: Odp: program - uwaga pirat - jak się obronić ?
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Ktoś wytknął brednię, więc atakujesz personalnie?
    Nie atakuje. Z ciekawości pytam.
    1) Kolega szarżował.
    2) Kolegę wyrzucił szef z pracy.
    3) TVN przyłożyła rękę do tego.
    4) Xxlicjant chciał być sławny, bo panie wystąpić w tak szanowanej tv to
    nobilitacja.
    5) Karany nie chciał być sławny, bo nie jest głupi.
    6) Cała masa dyskutantów na p.m.s. kłóci się , bo są fakty, ale wielu
    zgodnie z ruską tradycją uważa: "dobrze tak gnojowi",
    choć gdyby ich filmowali podczas karania, skomleli by jak psy tak samo.
    Zobaczcie, gdzie tracicie energię i czas, każdy broniąc swojej durnej strony
    urojonego pomysłu.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 72. Data: 2010-11-04 11:25:03
    Temat: Re: program - uwaga pirat - jak się obronić ?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-03 12:43, Andrzej Lawa pisze:

    > Może nawet do prokuratora. Patrz: Art. 212 KK.

    Bzdura. Co ma być niby karalne?
    Opinia o nędznej jakości oferty TVN i upadku poziomu Turbo w szczególności?
    Wyrazy współczucia dla pana Kanpika za żenujące teksty które przyszło mu czytać?
    Pochlebne uwagi o coraz lepszym Polsacie?

  • 73. Data: 2010-11-04 12:01:22
    Temat: Re: Odp: program - uwaga pirat - jak się obronić ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 4 Nov 2010 11:05:16 +0100, Sylwester Łazar napisał(a):

    > Nie atakuje. Z ciekawości pytam.

    a oprócz tego wszyscy zdrowi?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 74. Data: 2010-11-05 11:34:25
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "piotrek" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > kumpel miał przykrość "wystąpić" w tym programie. oczywiście zasłonili nr
    > rejestracyjne i twarz, ale spokojnie jak ktoś go znał to go rozpoznał.

    Najlepiej być mało medialnym.
    Nic nie mówić, nie tłumaczyć się. Nieatrakcyjny medialnie materiał nie
    zostanie wyemitowany.

    --
    Paweł

  • 75. Data: 2010-11-06 21:40:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 03 Nov 2010 08:40:03 GMT, to napisał(a):

    > Skoro jest taki legendarny to zapewne musi w jakiś sposób identyfikować
    > się z tymi kretyńskimi tekstami skoro zgodził się podkładać pod to swój
    > głos.

    A skąd. Identyfikuje się z kasą, jaką za to dostaje.

    --
    ___________ (R)

  • 76. Data: 2010-11-07 01:30:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > A skąd. Identyfikuje się z kasą, jaką za to dostaje.

    Jeśli tak jest, to tym gorzej.

    --
    ignorance is bliss

  • 77. Data: 2010-11-07 14:21:01
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > To nie wystarczy skoro został rozpoznany. Dlatego pytam, czy nie można
    > im wytoczyć procesu (telewizji? policji?) za naruszenie tego przepisu. W
    > kwestii sadu pozostaje na ile wizerunek został naruszony.

    Może to można podciągnąć pod ochronę danych osobowych:) Ustawa nie
    precyzuje dokładnie czym są dane osobowe. Jeżeli telewizja dysponuje
    zapisem za pomocą którego można kogoś zidentyfikować, to chyba podlega
    to już pod taką ustawę. A jeżeli tak to wystarczy nasłać na nich GIODO i
    wówczas mają baardzo niefajnie, bo oni lubią czepiać się czegokolwiek.

    Jeżeli to by zadziałało, to gościu oprócz satysfakcji wiele nie wskóra.
    Natomiast TVN trochę to może kosztować.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 78. Data: 2010-11-07 14:24:18
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-02 14:57, Bydlę pisze:

    > To wystarczy, bo o tym traktuje ustawa.

    > Dawaj ten przepis o niemożności rozpoznania kogoś.

    Daj przepis, że wystarczy komuś zamazać twarz aby stał się on absolutnie
    nierozpoznawalny.

    Jeżeli został rozpoznany znaczy się, że nie jest anonimowy.

    A.

  • 79. Data: 2010-11-07 14:34:45
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-02 17:21, Bydlę pisze:
    [...]
    > Dawaj ten przepis o rozpoznawaniu.

    Art. 1.
    1. Każdy ma prawo do ochrony dotyczących go danych osobowych.

    Art. 6.
    1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się *wszelkie informacje
    dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby
    fizycznej*.
    2. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można
    określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez powołanie się
    na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników
    określających jej cechy fizyczne, fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne,
    kulturowe lub społeczne.

    Może być?

    A.

  • 80. Data: 2010-11-07 19:21:40
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Arek (G) wrote:

    > Daj przepis, że wystarczy komuś zamazać twarz

    Już był cytowany - ochrona wizerunku.
    Wizerunek został zamazny.

    > Jeżeli został rozpoznany znaczy się, że nie jest anonimowy.

    Ale to jego problem, że ktoś roznoznał go na podstawie czegoś innego niż
    to, o czym traktuje ustawa.

    --
    Bydlę