  • 11. Data: 2014-03-27 11:49:55
    Temat: Re: problemy z Aero2
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    J.F wrote:

    > Jest problem - na usluge BDI nie moga byc nalozone inne ograniczenia niz
    > na dostep platny.
    >
    > Wiec jesli z jakis powodow nie maja NAT na platnym, to nie moze byc i na
    > BDI.
    >
    > No i ciekawostka inna mi sie rzucila w oczy - nie szybciej niz 512, nie
    > wolniej niz 128kbps, 20% pojemnosci sieci ... a jak te 20% nie starczy
    > na 128 dla wszystkich chetnych ?

    Kiedy osiągną poziom 20%, wtedy więcej już nie będzie - albo nie będą
    wydawać nowych kart, albo zgodnie z regulaminem będą odłączać
    użytkowników którzy korzystają ze sprzętu kategorii mniej niż 10, albo
    będą ograniczać ilość jednocześnie zalogowanych - np. właśnie przy
    pomocy ograniczonej liczby numerów IP. Albo wszystko na raz.

  • 12. Data: 2014-03-27 12:39:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "K" lh0pol$t1k$...@p...wsisiz.edu.pl

    > tak, a co chciales postawic serwer na oreo?

    I co w tym dziwnego?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-03-27 12:51:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 27 Mar 2014 12:39:26 +0100 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    > "K" lh0pol$t1k$...@p...wsisiz.edu.pl

    > I co w tym dziwnego?

    możesz nawet postawić go w gołębniku i zaimplementować protokół IP over
    Avian Carrier tylko po co się tak męczyć?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2014-03-27 13:48:02
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-27 12:51, masti pisze:

    > możesz nawet postawić go w gołębniku i zaimplementować protokół IP over
    > Avian Carrier tylko po co się tak męczyć?

    Próbna implementacja protokołu w 2001 roku wykazał jego
    problematyczność w realizacji - być może implementacja
    zgodna RFC2549 byłaby bardziej efektywna ;)

  • 15. Data: 2014-03-27 13:58:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Oj tam, oj tam. Ping przeszedł :)

  • 16. Data: 2014-03-28 09:21:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Mar 2014 00:05:29 +0100, tixe napisał(a):

    > Jakoś ograniczenia na ruch przychodzący są nałożone, nie można postawić
    > serwera

    A na platnym dostepie mozna postawic, czy tez blokuja ?

    J.

  • 17. Data: 2014-03-28 15:10:27
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-03-28 09:21, J.F. pisze:

    > A na platnym dostepie mozna postawic, czy tez blokuja ?

    Jak wykupisz dodatkową usługę zewnętrznego (stałego) IP.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 18. Data: 2014-03-28 21:57:11
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-25 11:32, T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > Jest chyba coraz gorzej z aero2.
    > I nie chodzi tylko o dlugie nawiazywanie polaczenia (ale nie zawsze -
    > nie wiem od czego to zalezy) ale i czeste zrywanie tego polaczenia.
    > Lokalizacja - Warszawa Centrum, modem - Huawei E 273 + router.

    U mnie jest gorzej, ale tylko ze względu na nieraz koszmarnie niski
    transfer, rzędu kilku KB/s. Natomiast nie zauważyłem żeby długo było
    nawiązywane połączenie, czy jakieś ponadplanowe zrywanie połączenia.

  • 19. Data: 2014-03-28 23:43:01
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-03-27 13:48, Artur Maśląg wrote:

    > Próbna implementacja protokołu w 2001 roku wykazał jego
    > problematyczność w realizacji - być może implementacja
    > zgodna RFC2549 byłaby bardziej efektywna ;)

    Ale jak już się uda to parametry "łącza" mogą zadziwić ;-)

    Click --> <http://news.bbc.co.uk/2/hi/8248056.stm>

    Piotrek

  • 20. Data: 2014-03-30 20:50:50
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Krystek wrote:

    > Jak wykupisz dodatkową usługę zewnętrznego (stałego) IP.

    Która jest dostępna tylko w abonamencie - niedostępna na kart SIM prepaid.