  • 1. Data: 2010-04-07 14:09:45
    Temat: problem z podswietlaniem Tecra
    Od: "MK" <x...@o...eu>

    Ot tak bez powodu zniknal mi obraz na laptopie :(
    Po dokladniejszym przyjrzeniu sie okazuje sie ze jest problem z
    podswietlaniem. Po piersze widac ze cos pojawia sie na ekranie a po drugie
    jak przelaczam obraz na monitor to wywietla bez problemu.
    Zdarza sie tez tak ze jak przelaczam obraz z powrotem na laptopa to
    podswietla mi obraz ale nie zawsze i nie dluzej niz na 2-4 sekundy.
    Co to moze byc i ile moze kosztowac naprawa ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-07 15:09:23
    Temat: Re: problem z podswietlaniem Tecra
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    MK pisze:
> [...]
    > [...]
    > Co to moze byc i ile moze kosztowac naprawa ?

    Jak zwykle główni podejrzani są dwaj:

    1) Tasiemki z płyty do inwertera i matrycy (lubią się prze-
    cierać lub rwać na granicy zawiasu pokrywy).

    2) Inwerter (koszt wymiany względnie niewielki, często in-
    wertery z demobilu można dostać w serwisach aukcyjnych).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 3. Data: 2010-04-07 15:54:57
    Od: " MatJK" <m...@N...gazeta.pl>

    Radosław Sokół <r...@m...com.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > 2) Inwerter (koszt wymiany względnie niewielki, często in-
    > wertery z demobilu można dostać w serwisach aukcyjnych).

    Do tego dodałbym i sprawdził świetlówkę.

  • 4. Data: 2010-04-07 20:56:32
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik " MatJK" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Do tego dodałbym i sprawdził świetlówkę.

    Przewaznie sa 2 swietlowki, jezeli roznica pradu miedzy jedna a druga
    galezia inwertera jest duza to odlacza on sterowanie od swietlowek.

  • 5. Data: 2010-04-08 13:41:26
    Od: "marek" <m...@g...com>

    cześć,

    miałem to ostatnio moim lapie Toshiba Tecra... wymienili mi matrycę :)