  • 1. Data: 2010-04-07 10:46:16
    Temat: Jaka płyta główna?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Jaką płytę główną proponujecie pod Celeron'a D330 (2,66GHz) s478 i RAM
    DDR400, dysk PATA. Chodzi mi o rynek wtórny - coś taniego i przyzwoitego?

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2010-04-07 12:02:47
    Temat: Re: Jaka płyta główna?
    Od: " MatJK" <m...@g...pl>

    OMSON <o...@o...pl> napisał(a):

    > Jaką płytę główną proponujecie pod Celeron'a D330 (2,66GHz) s478 i RAM
    > DDR400, dysk PATA. Chodzi mi o rynek wtórny - coś taniego i przyzwoitego?
    >
    > Pzdr, OMSON

    Tanie i przyzwoite... Abit IC7 - przyzwoity, nie tani.
    Ewentualnie coś od Asusa np. P4C800
    To czołówka, jeśli jednak nie chcesz tyle wydawać, to kup coś od ASRocka.