  • 21. Data: 2011-07-16 10:31:44
    Temat: Re: problem z berlingo 2 hdi
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-07-2011 01:16, Michał Gut pisze:
    > do paralizu tak ale imho nie pasuja do czesciowego dzialania - te szyby
    > chocby czy brzeczyk kolegi od kierunkow/rezerwy

    Pasują.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 22. Data: 2011-07-16 11:13:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-0
    > Ponoć objawy się wzmagają, gdy dodatkowo wypadnie klocek.

    Dlatego MY'10 unowocześnili, zrezygnowali z przestarzałych tarcz i
    zamontowali bębnoprądnice mimośrodową na tylnej osi.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 23. Data: 2011-07-16 11:54:42
    Od: "cation" <c...@m...wp.pl>

    Wielkie dzieki za wskazowki, sprobuje w najblizszym czasie sie temu
    przyjrzec...

  • 24. Data: 2011-07-16 11:57:47
    Od: "cation" <c...@m...wp.pl>

    a i jescze jedno, czy BSI wystepuje w berlingo 1,9D - zwykly dizel???

  • 25. Data: 2011-07-16 12:26:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 11:57:47 +0200, cation napisał(a):

    > a i jescze jedno, czy BSI wystepuje w berlingo 1,9D - zwykly dizel???

    tak, bo BSI nie ma nic wspólnego z silnikiem, tylko z całą resztą.
    A co do silnika - to nie jest już zwykły XUD, tylko ma dołożone
    elektroniczne sterowanie, nazwę zmienioną na DW8 i ECU też jest (ale skoro
    silnik chodzi bez problemu, to nie ma co tego ruszać)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 26. Data: 2011-07-16 14:18:20
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Miałem coś takiego w myśliwcu, gdy przelatywałem nad Trójkątem Bermudzkim.

    Kto normalny przelatuje myśliwcem nad trójkątem bermudzkim? Chcesz się
    zabić?

    Ja od lat latam tamtędy wielosilnikowym bombowcem i tylko raz zdarzyło
    mi się, że płyn do spryskiwaczy akurat się skończył...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 27. Data: 2011-07-16 14:23:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 14:18:20 +0200, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja od lat latam tamtędy wielosilnikowym bombowcem i tylko raz zdarzyło
    > mi się, że płyn do spryskiwaczy akurat się skończył...

    Trzeba było wysłać Napoleona do Jezusa, żeby trochę zrobił

  • 28. Data: 2011-07-16 14:31:34
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Adam 'Adak' Kępiński

    > Kto normalny przelatuje myśliwcem nad trójkątem bermudzkim? Chcesz się
    > zabić?

    Od tego czasu już nie latam -- człowiek uczy się na błędach.

  • 29. Data: 2011-07-16 16:21:24
    Od: mirek <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-15 18:45, mirek pisze:
    > witam,
    > może ktoś z Was spotkał się z takim objawem - podczas jazdy nagle
    > zapaliły się niemal wszystkie kontrolki, wysiadło radio, szyby
    > elektryczne zaczęły bardzo powoli się opuszczać i podnosić. Jakieś pomysły?

    sprawa się wyjaśniła - przyczyną problemów był regulator napięcia, żeby
    było śmieszniej produkowany przez firmę Bosch:)

    Mam jeszcze jedno pytanie - od którego rocznika, lub inaczej w jakich
    silnikach montowane było koło dwumasowe? Niedługo czeka mnie wymiana
    sprzęgła, zaś mechanik mówi, że jeśli w tym modelu jest koło dwumasowe
    to przydałoby się je od razu wymienić. Silnik 2.0 hdi, 90km, rok
    produkcji 2005.

    I jeśli takowe koło posiadam, to jest to coś takiego?
    http://www.automotofrance.pl/pl/Products/3501/kolo_p
    asowe_walu_korbowego_berlingo_2_0hdi/Show/

    --
    Mirek

  • 30. Data: 2011-07-16 16:21:25
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > zamontowali bębnoprądnice mimośrodową na tylnej osi.

    brzmi jak komenda w startrek voyager;)