    From: Mateusz <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [problem] blokada zapłonu na gnieździe zapalniczki
    Date: Mon, 10 Jan 2011 00:47:30 -0800 (PST)

    Cześć !

    Pewien "fachowiec" na zlecenie poprzedniego właściciela mojej Toyoty
    zamontował "zabezpieczenie" przeciwko kradzieży w postaci blokady
    zapłonu na gnieździe zapalniczki. Objawia się to tym, że jak ten
    przycisk w zapalniczce jest wyciśnięty to auto nie odpala (nie świecą
    się kontrolki ładowania akumulatora i ciśnienia pompy oleju przy
    teście). Rozrusznik kręci i na tym się kończy. Chcę to ustrojstwo
    wypiąć, bo czasami to gniazdo zapalniczki lubi mi się trochę
    przysmażyć, a GPS'a i transmiter muszę wpinać do własnego
    wyprowadzenia zasilania ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą.

    Nie mam pojęcia jak to odkręcić, ktoś ma jakiś pomysł jak to może być
    zrobione?