  • Data: 2011-01-10 14:57:19
    Temat: Re: blokada zapłonu na gnieździe zapalniczki
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1043704e-95ed-47c8-9468-e2fcd0c1f93e@e20g2000vb
    n.googlegroups.com...
    Popytam jeszcze na forum toyoty w jaki sposób jest doprowadzone
    zasilanie do gniazda zapalniczki, może na coś wpadnę.

    Michał, jakbym miał namiar na dobrego to bym się nie zastanawiał, nie
    chodzi tu o kasę tylko właśnie o przypuszczalne spartaczenie sprawy, a
    nie mam zamiaru brak kogoś pierwszego lepszego na taki zabieg.

    To wyjmij zapalniczkę i zobacz jak ida kable i ile ich jest (pewnie 2).
    Następnie możesz te przewody które załącza zaplaniczka polutować tak aby
    były ciągle załączone lub zrobić gdzieś indziej włącznik. Ja bym zaczął od
    instrukcji demontazu panelu gdzie jest zapalniczka lub samej zapalniczki.
    Jaka to Toyota i rocznik?