  • 71. Data: 2009-06-02 18:14:57
    Temat: Re: pracownicy Canona
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Endless Lameness wrote:

    > Ja w swojej (już byłej) trzydziestce miałem pajęczynę.
    > Jak to wytłumaczysz? ;-)

    Kupili komponenty od Pentaxa?!

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 72. Data: 2009-06-02 18:51:26
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nie zrobiło ci sie przypadkiem jakies zwarcie?

    A czego nie zrozumiales? ;)

  • 73. Data: 2009-06-02 18:56:37
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Ba! a mrówki. Jak wytłumaczysz mrówki?
    --
    Grzegorz Krukowski
    Ministerstwo Głupich Kroków ostrzega:

  • 74. Data: 2009-06-02 19:15:46
    Od: "Flimore" <k...@p...com>

    > Chyba 150?
    > Poza tym NIE wzięła bezpośredniego w dwóch wojnach, sprzedając za to stal
    > stronom walczącym - możliwe,że obu.

    No po wojnie Szwecja obecnej pozycji gospodarczej nie miała.
    Ale z wojną i stalą to zdecydowanie prawda.

  • 75. Data: 2009-06-02 20:12:59
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Jan Rudziński wrote:
> [...]
    >
    > Chyba 150?
    > Poza tym NIE wzięła bezpośredniego w dwóch wojnach, sprzedając za to
    > stal stronom walczącym - możliwe,że obu.

    Jesli chodzi o II WS to Szwecja w zamian za uszanowanie neutralnosci
    dostarczała stal wyłącznie III Rzeszy, czyli w zasadzie brała udział w
    wojnie...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 76. Data: 2009-06-02 20:14:29
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Jakub Jewuła wrote:

    > A czego nie zrozumiales? ;)

    Nie zrozumialem dlaczego jak jest gorzej to krzycza "komuno wróc". No i
    teraz jest gorzej czy lepiej?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 77. Data: 2009-06-02 21:28:16
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik "Flimore" <k...@p...com> napisał w wiadomości
    > W tym problem że są inne koszty, o wieeeeele gorsze:
    > - utrzymywanie nierentownego zakładu to ograniczenie konkurencji, czyli
    > nie pozwalanie rozwijać się ludzom którzy potrafią a nie tylko chcą.
    > Poza tym żaden zakład nie powinien upadać.

    Masz rację, ale tylko w utopijnym świecie, gdzie wszyscy umówili się na
    bezwzględnąż gospodarke rynkowa. Tyle, że taki świat nie istnieje!!
    Tymczasem w realnym świecie, w którym zarowno Merkel, Sarkozy. Koreaczycy
    DOTUJĄ swoje zakłady postulowany przez ciebie sposób oznacza własnie
    odbieranie naszym firmom szans na konkurencyjność!

    zakładów na
    > Chciałbyś mieć te same produkty, firmy, usługi co 10 lat temu (nie
    > prowokuję i nie mówię 20 lat temu).
    > Czy w IT też by się to sprawdziło? W fotografii? Dopłać do Kodaka niech
    > nadal będzie potegą !!!

    > Szwecja ciężko pracowała przez 15 lat żeby być obecną Szwecją. I to
    > zupełenie innymi metodami niż socjalizm. Teraz daje sobie radę, bo ma
    > wysoką kulturę, organizację i naukę. My jeszcze musmy się dużo nauczyć.
    > Japonia zresztą też.

    A czy wiesz, że np w Korei przez lata chroniono własny przemysł morderczymi
    cłami wwozowymi, dotowano go szczodrze a takze stosowano wymyslne
    nieformalne metody, np. jesli przedsiębiorca odwarzył się kupić samochód
    zagraniczny to praktycznie następnego dnia miał szalenie czepialską kontrolę
    skarbową?!!

    p47

  • 78. Data: 2009-06-03 04:43:22
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nie zrozumialem dlaczego jak jest gorzej to krzycza "komuno wróc". No
    > i teraz jest gorzej czy lepiej?

    Usun zwarcie i pojdzie z gorki :)

  • 79. Data: 2009-06-03 21:46:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Jun 2009, Marek Dyjor wrote:

    > mogli by w dziale projektowania dać jakieś hasła zachęcające do testowania
    > produktów przed wypuszczeniem na rynek. :)

    ...na stojąco i z prędkością min.1,38 m/s?
    No toż chyba z tą prędkością testują :> (a przynajmniej tak wychodzi
    z postów ;))

    pzdr, Gotfryd

  • 80. Data: 2009-06-03 22:00:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Jun 2009, JA wrote:

    > Qba, ale to jest utopia, jak socjalizm. Nie proponuj światu powrotu do
    > rzemiosła z początku uw.

    Kiedy to nie o "rzemiosło" chodzi.
    Sporą część postępu wygenerowali ludzie obrzydliwie bogaci, których
    stać było na eksperymenty w rodzaju Forda.
    Oni jednak SAMI podejmowali decyzję o rewolucyjnych posunięciach
    gospodarczych (nawet jak im to ktoś wymyślił i przyniósł pod nos).
    Równie obrzydliwie bogaci "akcjonariusze" o zerowym pojęciu skąd
    biorą swoje pieniadze (no, patrzą na słupki giełdowe), a raczej
    sprawujący dla nich zarząd prezesi, nie dają takiej szansy
    na "decyzję o swoim". Asekuranctwo i ryzyko przyznania się do
    błędu (==pożegnaniu z fotelem) stoi na przeszkodzie.
    Kuba ma IMO (i nie tylko IMO) rację.
    "Pośredni kapitalizm" ma sporo wad.

    > Nie ma człowieka na ziemi, który byłby w stanie zapanować nad takimi
    > gigantami, jakie teraz padają. Akcjonariusze muszą wynająć kogoś do pracy,
    > żeby pilnował ich interesów.

    Wyleź z siebie, stań obok i odpowiedz na pytanie - "dlaczego nie samych
    siebie" :D

    pzdr, Gotfryd