  • 81. Data: 2009-06-04 17:01:39
    Temat: Re: pracownicy Canona
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <c...@4...com> Grzegorz Krukowski
    napisał(a):

    > Ba! a mrówki. Jak wytłumaczysz mrówki?

    To proste - Anthill inside (R)

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy

  • 82. Data: 2009-06-05 14:00:12
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 01 of Jun 2009 20:24, Grzegorz Krukowski wrote:

    > Koszt społeczny oraz utrzymania ,,nierentownego'' zakładu jest IHMO
    > niższy, niż utrzymania bezrobotnego.
    >
    > Ja też nie rozumiem, czemu chciano u ns budować drugą Japonię, czy
    > Irlandie jak wystarczyłaby druga Szwecja ...

    Do Szwecji (= socjalizm = podział dóbr) droga wiedzie przez
    Japonię (= wydajność = wytwarzanie dóbr) i Irlandię (= niskie
    podatki = wytwarzanie dóbr).

    --
    nb

  • 83. Data: 2009-06-05 14:09:57
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 02 of Jun 2009 08:29, Jakub Jewuła wrote:

    > Bzdura.
    >
    > Koszt spoleczny jest badzo wysoki. "Panstwo" uczy ludzi, ze normalna
    > jest sytuacja gdy praca nie ma sensu ekonomicznego a mimo to jest
    > placa - to jest demoralizujace i powoduje narastanie roszczen w
    > przyszlosci.
    >
    > Co do bezrobotnych to zasilek jest typowym socjalistycznym problemem,
    > bohatersko rozwiazywanym ;)

    To jest broń wszystkich rządzących. Tak rozwalili ruchy typu
    "Black Panther" (googlać Angela Davis itd.). Wystarczyły
    zasiłki dla Czarnych i zagwarantowanie proporcjonalnej
    ilości miejsc pracy.
    Komuchy robiły podobnie z tymi, których się bali (górnicy,
    stoczniowcy), dopóki drukowanie pieniędzy nie rozwaliło
    ich samych.
    Inni się nie bali, np Breżniew i Thatcher, a rezultaty
    obojga były do przewidzenia w punkcie początkowym.

    Czeka na instrukcje z jaczejki?

    --
    nb

  • 84. Data: 2009-06-05 14:18:22
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 01 of Jun 2009 09:46, Piotr wrote:

    > Piękny ideolo-bełkot, dawno nie słyszałem czegoś równie dobrego...
    > Twoje słowa potwierdzają liczne podwyżki uposażeń prezesów i członków
    > zarządów, w chwili gdy ich firmy plajtują i zwalniają ludzi. To można
    > wymyślić tylko na leżąco.
    > Ale większość trutni "na stanowiskach" ucałuje cię za to "zrozumienie"
    > z dubeltówki.

    Niedawano mówiłem, że wraże jaczejki szczerzą zęby z ukrycia,
    a teraz widzę, że już nie w ukryciu.

    Acha, ja też takiego bełkotu w stylu najtępszego komucha,
    co to dopiero nauczył się czytać, też od lat nie słyszałem.

    Pewnie jesteś bardzo młody.

    --
    nb

  • 85. Data: 2009-06-05 17:57:42
    Od: j...@u...at

    On 31 Mai, 16:11, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:
    > niewolnictwo w XXIw, czy przeciwdzialanie kryzysowi?
    >

    > i rozlegnie się alarm informujący Cię o tym, że nie jesteś wystarczająco
    > produktywny. Na dodatek, na podłodze znajdują się specjalne,
    > mobilizujące hasła typu: Pośpiesz się! Jeśli tego nie zrobisz, to firma
    > i świat zginą.
    > Prawda, że oryginalne?"
    >
    > pzdr
    > --
    > Krzysiek Ciesielski K.M.C.www.uarebeautiful.com

    dzisiaj czytam tytul gdzies w sieci:

    siedzaca praca powoduje znieksztalcenie posladkow.
    i dalej rady glownie dla kobiet jak przywrocic im ich pierwotny
    ksztalt.

    pracownice canona po przejsciu na emeryture maja szanse wyrozniac sie
    wsrod innych emerytek:
    ladnymi ksztaltami pupy. ;-)

    XXX

  • 86. Data: 2009-06-06 14:03:15
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    j...@u...at
    >pracownice canona po przejsciu na emeryture maja szanse wyrozniac sie
    >wsrod innych emerytek:ladnymi ksztaltami pupy. ;-)
    >
    >XXX

    podpis godny treści