  • 421. Data: 2016-01-04 13:37:43
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czarek Grądys" <c...@w...onet.pl> wrote in message
    news:568a66fe$0$679$65785112@news.neostrada.pl...
    > Po prostu oszustwo. Ale są słuchawki z naprawdę wytrzymałym kabelkiem,
    > takie co na infoliniach się używa. Trzeba całą zmianę kabel wyginać w 1
    > miejscu, żeby trzeszczeć zaczęło. No ale sama gąbka podobno 3 dolce
    > kosztuje. Zdaje się, że firma Platronix czy jakoś tak.

    Na infoliniach od dawna używa się bezprzewodowych...

  • 422. Data: 2016-01-04 13:57:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Na infoliniach od dawna używa się bezprzewodowych...

    A w domach i biurach tez bezprzewodowych :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=B49Az-Vrsvg

    J.

  • 423. Data: 2016-01-04 14:06:02
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > Czyli rzeczywistość w Polsce faworyzuje sprzedawcę, nie kupującego.
    > Smutne.

    Czy w USA jest przepis o możliwości zwrotu towaru czy jest to ogólnie
    przyjęta praktyka sklepów?
    Czy towar może być używany? Tzn. bez metek, ze zdjętymi foliami ochronnymi,
    z rozerwanym opakowaniem?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 424. Data: 2016-01-04 14:08:48
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 04.01.2016 o 13:37, Pszemol pisze:

    > Na infoliniach od dawna używa się bezprzewodowych...

    A czy to zmienia fakt, że da radę mocny kabel wyprodukować?

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 425. Data: 2016-01-04 14:21:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Grądys" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >A czy to zmienia fakt, że da radę mocny kabel wyprodukować?

    Tam, gdzie ilosc przegiec jest naprawde duza, czyli w glowicach
    drukarek czy dyskow twardych, nie ma kabli, a sa tasmy plastikowe z
    miedzianymi sciezkami.
    Nie wiem - lepsze, czy bardziej tansze ..

    J.

  • 426. Data: 2016-01-04 14:51:19
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 04.01.2016 o 14:21, J.F. pisze:
> [...]
    > sciezkami.
    > Nie wiem - lepsze, czy bardziej tansze ..

    Tam nie ma załamań, ta taśma ma jakiś minimalny promień dość spory jak
    ta głowica chodzi. W dodatku wygięcie jest zawsze w tę sama stronę, więc
    chyba taśma lepsza i tańsza pewnie też. No i wtykasz w sekundkę w złącze!

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 427. Data: 2016-01-04 16:57:34
    Od: Maciek <m...@p...com>

> [...]
    > miejscu, żeby trzeszczeć zaczęło. No ale sama gąbka podobno 3 dolce
    > kosztuje. Zdaje się, że firma Platronix czy jakoś tak.

    Plantronix:
    http://www.plantronics.net.pl/3,83,46,plantronics,sl
    uchawki_przewodowe_profesjonalne_seria_h.html

    Używa się jak najbardziej przewodowych. Widywałem różne sale operacyjne
    telecentrów i nikt nawet nie wpadłby na pomysł użycia dla ponad 100
    ludzi na sali słuchawek bezprzewodowych. Bez kabla, to jakieś malutkie
    biura. Potwierdzam - działają długo i niezawodnie, przewody są bardzo
    odporne ale i ceny jak widać słuszne.

  • 428. Data: 2016-01-04 17:05:20
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Maciek napisał:

    > Plantronix:
    Autopoprawka - Plantronics

  • 429. Data: 2016-01-05 00:25:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czy w USA jest przepis o możliwości zwrotu towaru czy jest to ogólnie
    > przyjęta praktyka sklepów?

    Tego niestety nie wiem.

    > Czy towar może być używany?
    > Tzn. bez metek, ze zdjętymi foliami ochronnymi, z rozerwanym opakowaniem?

    Oczywiście że używany! Jak inaczej stwierdzisz że go nie lubisz? :-)
    A metki/pudełko możesz przynieść nawet jak są podarte czy oderwane.
    Ułatwisz kasjerce użycie skanera do kodów paskowych przy realizowaniu
    zwrotu... i przyspieszysz sobie całą operację zwrotu kasy...
    Od tej reguły są pewne nieliczne wyjątki. Np. nośniki software, filmy DVD
    czy audio CD możesz tylko wymienić po otwarciu na taki sam nośnik
    (w domyśle: przyniosłeś bo coś jest nie ten teges z Twoją płytką a nie że
    chcesz inną muzykę bo tą już sobie skopiowałeś). Ale generalnie rzecz
    biorąc sklepy wolą mieć zadowolonego klienta i trochę dolców w plecy
    niż wciskać ludziom niechciany towar na siłę. Co ciekawe, dotyczy to
    również jedzenia - używając "satisfaction guarantee" możesz przynieść
    w połowie zjedzoną paczkę chipsów i oddać "bo Ci nie smakują" :-)
    Nie znam, przyznaję szczerze, nikogo komu chciałoby się to robić, ale
    jak ktoś dla zasady chce to może.

  • 430. Data: 2016-01-05 13:04:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > Tego niestety nie wiem.

    > Oczywiście że używany! Jak inaczej stwierdzisz że go nie lubisz? :-)

    W tym USA to macie Hamerykę. :)

> [...]
    > biorąc sklepy wolą mieć zadowolonego klienta i trochę dolców w plecy
    > niż wciskać ludziom niechciany towar na siłę.

    Taaa, trochę dolców w plecy. W przypadku drogich sprzętów, to straty mogą
    być i na setki dolarów.
    Ciekawe co dalej z tymi zwrotami? Picują i sprzedają jako nieżuwany czy
    sprzedają jako używany za 3/4 ceny?

> [...]
    > w połowie zjedzoną paczkę chipsów i oddać "bo Ci nie smakują" :-)
    > Nie znam, przyznaję szczerze, nikogo komu chciałoby się to robić, ale

    Jak ja odniosłem do sklepu ewidentnie zepsutą wędlinę, to właściciel jeszcze
    zrobił mi awanturę.
    A sprzedawanie produktów z przekroczonym terminem ważności w osiedlowych
    sklepikach spotykam bardzo często.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba