-
411. Data: 2016-01-01 19:22:05
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
W dniu 2016-01-01 o 17:44, Budyń pisze:
> W dniu piątek, 1 stycznia 2016 15:32:51 UTC+1 użytkownik Dariusz Dorochowicz
napisał:
>> W dniu 2015-12-31 o 23:26, Budyń pisze:
>>> W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 14:34:14 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
>>>>> Głosuję na obowiązkową 10letnią gwarancję na produkty przemysłowe
>>>>> przeznaczone dla odbiorcy końcowego -czyli konsumenta.
>>>>
>>>> Pralki nie są jednorazówki, naprawia się je, jak najbardziej.
>>>> I skąd 10 letnia? Czemu nie 25 letnia?
>>>
>>> musi byc jakis rozsądny kompromis zapobiegający wyrzucaniu na smietnik prawie
nowych i sprawnych (poza przysłowiowym kondensatorem) przedmiotów.
>>>
>>>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
>>>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
>>>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
>>>
>>> Wali mnie ta różnica, na pewno dzwiek w słuchawkach za 60zł nie jest 24x lepszy
niz tych za 2,5. Natomiast te moje uszkodzone kosztowały 110zł - a głównym powodem
zakupu było zdanie "W urządzeniu został wykorzystany wytrzymały kabel w oplocie,
zapewniający trwałość i niezawodność na długie lata."
>>
>>
>> Najwyraźniej nie zrozumiałeś problemów trapiących kable od słuchawek. To
>> nie solidny oplot jest gwarantem solidności kabla, bo zwykle pęka
>> środkowa żyła i ilość drucików oplotu nie ma tu nic do rzeczy. Chodzi
>> właśnie o to, że oplot jest tu w ogóle niepotrzebny, a obie (albo
>> wszystkie cztery) żyły powinny być identyczne. Nie ma żadnego powodu,
>> żeby było inaczej.
>
> a uprzejmie cie zapytowywuje gdzie moge doczytac jak jest zbudowany przewód od
sluchawek na allegro bo obawiam sie ze nigdzie... Mam pytac sprzedawce? :)
A równie uprzejmie napiszę jak ja podchodzę do zakupów:
staram sie ocenić rzetelność sprzedawcy na podstawie tego, co i jak
piszą. Tekst, który zacytowałeś to typowy tekst na złapanie
nieświadomego klienta i u takiego sprzedawcy po prostu bym nie kupił (no
chyba, że wiedziałbym dobrze co to jest). Niestety wymaga to uważnego
przeczytania wielu różnych opisów i opinii w sieci, ale inaczej po
prostu kupujesz kota w worku.
No i przewód to nie wszystko - chyba, że ma to po prostu bzyczeć, ale
wtedy szkoda stówy. Smutne, ale tak jest.
Pozdrawiam
DD
-
412. Data: 2016-01-02 12:27:32
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:n64cu2$ju6$1@dont-email.me...
> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
> news:56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
>> news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
>>> "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
>>> news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegrou
ps.com...
>>>
>>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
>>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
>>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
>>
>> Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
>> droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
>
> Bardzo często - zgoda.
> Ale wśród tych za 60zł można już coś wybrać lepszego.
Jeśli masz możliwość potestować dokładnie przed zakupem. Czasem dopiero po
kilku dniach używania masz możliwość zauważyć wady zakupionego sprzętu.
--
Pozdrawiam,
yabba
-
413. Data: 2016-01-02 12:29:40
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
news:n63enj$eh2$1@node1.news.atman.pl...
>W dniu 2015-12-31 o 15:23, yabba pisze:
>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
>> news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
>>> "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
>>> news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegrou
ps.com...
>>>
>>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
>>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
>>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
>>
>> Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
>> droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
>
> Bardzo często sprzedający te za 2.50 tak właśnie twierdzą. Co ciekawe
> czasem tak właśnie jest, ale znacznie częściej wiąże się to z różnymi
> zmianami niewidocznymi na pierwszy rzut oka, a czasem nawet i na drugi.
> Ot, np inne tworzywo, 2 druciki w kablu zamiast 15 (za to więcej tworzywa,
> żeby wyglądało tak samo), brak lub bardzo pobieżna kontrola jakości i bez
> jakiejkolwiek gwarancji. O samym przetworniku to już w ogóle nie mówię.
> Klient zamawia - klient dostaje.
Hurtownik zamawia w fabryce - hurtownik dostaje.
Klient końcowy często kupuje kota w worku. Dopiero po kilku dniach używania
może zauważyć wady sprzętu.
--
Pozdrawiam,
yabba
-
414. Data: 2016-01-02 13:36:22
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: b...@g...com
użytkownik Dariusz Dorochowicz napisał:
> Niestety wymaga to uważnego
> przeczytania wielu różnych opisów i opinii w sieci, ale inaczej po
> prostu kupujesz kota w worku.
Tych opinii co są kupowane w pakiecie 100szt
za 600zł? Im produkt bliższy szaremu konsumentowi,
tym więcej kitu w necie.
http://tinyurl.com/pjaccov
A może niezależne recenzje albo "recenzje"
w gazetach?
Czy chodzi o opinie np. tutaj, albo na
bardziej specjalistycznych forach?
:)
-
415. Data: 2016-01-02 13:46:28
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: b...@g...com
> http://tinyurl.com/pjaccov
Aż sobie wszedłem i poczytałem.
Brandle - marketing szeptany w jednym narzędziu online.
Do tej pory za pomocą Brandle przeprowadzono ponad 5500 kampanii.
http://www.brandle.pl/wersje.html
1000 postów za 400PLN, nie tak drogo.
Wirtualna rzeczywistość, wirtualne opinie.
-
416. Data: 2016-01-02 15:58:57
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
W dniu 2016-01-02 o 13:36, b...@g...com pisze:
> użytkownik Dariusz Dorochowicz napisał:
>> Niestety wymaga to uważnego
>> przeczytania wielu różnych opisów i opinii w sieci, ale inaczej po
>> prostu kupujesz kota w worku.
>
>
> Tych opinii co są kupowane w pakiecie 100szt
> za 600zł? Im produkt bliższy szaremu konsumentowi,
> tym więcej kitu w necie.
> http://tinyurl.com/pjaccov
>
> A może niezależne recenzje albo "recenzje"
> w gazetach?
>
> Czy chodzi o opinie np. tutaj, albo na
> bardziej specjalistycznych forach?
No niestety, są też i takie, i to całkiem sporo. Trzeba umieć czytać i
wyławiać istotne informacje. Poza tym są nie tylko informacje pozytywne.
Robione są również kampanie negatywne - dla produktów konkurencji. To
też trzeba umieć wyłowić.
A i tak w pewnym momencie nalezy powiedzieć dość, bo czas poświęcony na
rozpoznanie tematu nie może przekraczać jakiejś części wartości tego, co
chcesz kupić. Wtedy po prostu lepiej kupić i sprawdzić.
Pozdrawiam
DD
-
417. Data: 2016-01-02 20:33:54
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
news:5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
> news:n64cu2$ju6$1@dont-email.me...
>> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
>> news:56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
>>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
>>> news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
>>>> "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
>>>> news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegrou
ps.com...
>>>>
>>>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
>>>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
>>>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
>>>
>>> Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
>>> droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
>>
>> Bardzo często - zgoda.
>> Ale wśród tych za 60zł można już coś wybrać lepszego.
>
> Jeśli masz możliwość potestować dokładnie przed zakupem. Czasem dopiero po
> kilku dniach używania masz możliwość zauważyć wady zakupionego sprzętu.
W USA, gdzie mieszkam i pracuję, sprzedawcy detaliczni dają od 15
do 30 dni na rutynowe zwroty towaru, który po zakupie nie spełnił
z jakiegoś powodu Twoich oczekiwań. Niektóre sklepy skasują 10-15%
zapłaconej kwoty ale większość zwraca całą zapłaconą sumę...
Jak jest w Polsce?
-
418. Data: 2016-01-02 20:50:41
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:n698i2$b6f$1@dont-email.me...
> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
> news:5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
>> news:n64cu2$ju6$1@dont-email.me...
>>> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
>>> news:56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
>>>> news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
>>>>> "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
>>>>> news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegrou
ps.com...
>>>>>
>>>>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
>>>>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
>>>>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
>>>>
>>>> Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
>>>> droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
>>>
>>> Bardzo często - zgoda.
>>> Ale wśród tych za 60zł można już coś wybrać lepszego.
>>
>> Jeśli masz możliwość potestować dokładnie przed zakupem. Czasem dopiero
>> po kilku dniach używania masz możliwość zauważyć wady zakupionego
>> sprzętu.
>
> W USA, gdzie mieszkam i pracuję, sprzedawcy detaliczni dają od 15
> do 30 dni na rutynowe zwroty towaru, który po zakupie nie spełnił
> z jakiegoś powodu Twoich oczekiwań. Niektóre sklepy skasują 10-15%
> zapłaconej kwoty ale większość zwraca całą zapłaconą sumę...
> Jak jest w Polsce?
Przy zakupie przez Internet masz 14 dni na zwrot towaru bez śladów
użytkowania w oryginalnym opakowaniu.
Niektóre sklepy odzieżowe dopuszczają zwrot lub wymianę ubrania w ciągu 30
dni. Oczywiście też bez śladów używania i z metką.
--
Pozdrawiam,
yabba
-
419. Data: 2016-01-03 17:42:51
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
news:56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
> news:n698i2$b6f$1@dont-email.me...
>> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
>> news:5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
>>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
>>> news:n64cu2$ju6$1@dont-email.me...
>>>> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
>>>> news:56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
>>>>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
>>>>> news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
>>>>>> "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
>>>>>> news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegrou
ps.com...
>>>>>>
>>>>>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
>>>>>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
>>>>>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
>>>>>
>>>>> Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
>>>>> droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
>>>>
>>>> Bardzo często - zgoda.
>>>> Ale wśród tych za 60zł można już coś wybrać lepszego.
>>>
>>> Jeśli masz możliwość potestować dokładnie przed zakupem. Czasem dopiero
>>> po kilku dniach używania masz możliwość zauważyć wady zakupionego
>>> sprzętu.
>>
>> W USA, gdzie mieszkam i pracuję, sprzedawcy detaliczni dają od 15
>> do 30 dni na rutynowe zwroty towaru, który po zakupie nie spełnił
>> z jakiegoś powodu Twoich oczekiwań. Niektóre sklepy skasują 10-15%
>> zapłaconej kwoty ale większość zwraca całą zapłaconą sumę...
>> Jak jest w Polsce?
>
> Przy zakupie przez Internet masz 14 dni na zwrot towaru bez śladów
> użytkowania w oryginalnym opakowaniu.
> Niektóre sklepy odzieżowe dopuszczają zwrot lub wymianę ubrania
> w ciągu 30 dni. Oczywiście też bez śladów używania i z metką.
Czyli rzeczywistość w Polsce faworyzuje sprzedawcę, nie kupującego.
Smutne.
-
420. Data: 2016-01-04 13:35:10
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>
W dniu 31.12.2015 o 23:26, Budyń pisze:
w dźwięku pomiędzy słuchawkami
>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
>
> Wali mnie ta różnica, na pewno dzwiek w słuchawkach za 60zł nie jest 24x lepszy niz
tych za 2,5. Natomiast te moje uszkodzone kosztowały 110zł - a głównym powodem zakupu
było zdanie "W urządzeniu został wykorzystany wytrzymały kabel w oplocie,
zapewniający trwałość i niezawodność na długie lata."
>
> Długie, kurfa, lata.............
>
>
Po prostu oszustwo. Ale są słuchawki z naprawdę wytrzymałym kabelkiem,
takie co na infoliniach się używa. Trzeba całą zmianę kabel wyginać w 1
miejscu, żeby trzeszczeć zaczęło. No ale sama gąbka podobno 3 dolce
kosztuje. Zdaje się, że firma Platronix czy jakoś tak.
--
Cezary Grądys
c...@w...onet.pl