  • 1. Data: 2009-10-09 13:46:55
    Temat: porównanie obiektywów
    Od: " tom" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chciałem zapytać Was o te dwa obiektywy. Czy można je wogóle porównywać ?
    zamerzam kupić tele do d300.
    Nikon AF-S NIKKOR 70-200 mm f/2.8G ED VR II 4000zł
    Sigma 70-200/2.8 EX APO HSM DG Macro II 3000zł

  • 2. Data: 2009-10-09 14:01:38
    Temat: Re: porównanie obiektywów
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    tom pisze:

    Hej

    > Chciałem zapytać Was o te dwa obiektywy. Czy można je wogóle porównywać ?
    > zamerzam kupić tele do d300.
    > Nikon AF-S NIKKOR 70-200 mm f/2.8G ED VR II 4000zł

    Z tą cenę to jak za darmo, skąd ją wziąłeś? :)

    Na Allegro używki schodzą po 5500-6000

    A co do różnic to największą jest stabilizacja które nie ma Sigma.
    Ostrość jeśli trafisz dobrą Sigmę będzie podobna ale niestety czasami
    bywa problem z takim trafieniem.
    AF w Sigmie nie tak szybki i precyzyjny jak w Nikkorze.

    70-200VR jest rewelacyjny optycznie na D300, miałem taki zestaw.

    W sumie jeśli chcesz to mam jeszcze na sprzedaż 70-200VR w świetnym
    stanie za 5700.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 3. Data: 2009-10-09 14:35:11
    Od: " tom" <1...@W...gazeta.pl>

    Kryhu <k...@p...pl> napisał(a):

    > tom pisze:
    >
    > Hej

    > Z tą cenę to jak za darmo, skąd ją wziąłeś? :)

    czekaj coś mi chyba na oko poleciało, chodzi o obiektyw Nikkor 80-200/2.8 ED D