-
X-Received: by 10.157.82.72 with SMTP id q8mr36403otg.4.1489543268801; Tue, 14 Mar
2017 19:01:08 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.82.72 with SMTP id q8mr36403otg.4.1489543268801; Tue, 14 Mar
2017 19:01:08 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!2.us.feeder.erje.net!feeder.usenetexpress.com!feeder1.iad
1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!n37no60671
3qtb.0!news-out.google.com!15ni15430itm.0!nntp.google.com!u69no3247651ita.0!pos
tnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Tue, 14 Mar 2017 19:01:08 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <58be9815$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.99.27;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.99.27
References: <58be9815$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: polski samochod elektryczny
From: 4...@g...com
Injection-Date: Wed, 15 Mar 2017 02:01:08 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 23
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:37996
[ ukryj nagłówki ]Z polskim samochodem elektrycznym jest tak jak z konserwami o ktorych mowil ponoc
Wladyslaw Gomulka. Mial on powiedziec ze gdybysmy mieli mieso to zarzucili bysmy
swiat konserwami ale nie mamy blachy na puszki. Nie ma zadnego polskiego samochodu
osobowego, nie ma tradycji budowania samochodow osobowych w Polsce. Z pradem tez jest
cienko i nic nie wskazuje zebysmy w najblizszym czasie zostali potega energetyczna.
Podobmo maja byc akumulatory litowe ale dokad nie ma pradu w odpowiedniej ilosci to
tylko je sprzedac mozna tam gdzie maja prad. Do tego jak doliczyc koszt amortyzacji
akumulatorow to przejechanie kilometra wcale rozowo nie wyglada i wyjdzie drozej niz
ekonomicznym samochodem spalinowym. Do tego w Polsce o ile mozna zrezygnowac w imie
wyzszych celow z klimatyzacji w samochodzie to z ogrzewania sie nie da. I albo bedzie
ono kosztem zasiegu ktory bez ogrzewania nie jest porazajacy albo trzeba bedzie miec
jakis system ogrzewania na tradycyjne paliwo. W durnym Zaporozcu ogrzewanie malego
samochodu zuzywalo okolo litra benzyny na godzine. A w spalinowym jest gratis. Pomimo
duzego ciezaru akumualatorow olowiowych w miejskim samochodzie osobowym o niewielkim
zasiegu wyjda one chyba najtaniej w przeliczeniu na kilometr. Produkcja opanowana w
stu procentach nadaja sie do przerobienia na nowe. Ze wzgledu na niska temperature
topnienia olowiu malo energi potrzeba przy produkcji i na dodatek olow jest tani bo
go na Ziemi duzo. I jesli mialy by sie w Polsce pojawic w duzej ilosci elektryczne
miejskie samochody osobowe to powinny to byc przerabiane juz eksploatowane nieduze
samochody. I powinny ubyc w nich uzywane akumulatory olowiowe. W takim kierunku
powinien pracowac rzad a nie wymyslac cos czego nie da sie zrobic.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.03.17 03:53 Konrad Anikiel
- 15.03.17 07:19 WM
- 15.03.17 10:50 J.F.
- 15.03.17 11:12 J.F.
- 15.03.17 12:06 Konrad Anikiel
- 15.03.17 12:29 WM
- 15.03.17 12:31 Jarosław Sokołowski
- 15.03.17 12:35 Jarosław Sokołowski
- 15.03.17 12:37 J.F.
- 15.03.17 12:48 WM
- 15.03.17 12:57 Jarosław Sokołowski
- 15.03.17 13:11 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
- dokładne poziomowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=