eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriapolski samochod elektrycznypolski samochod elektryczny
  • X-Received: by 10.157.82.72 with SMTP id q8mr36403otg.4.1489543268801; Tue, 14 Mar
    2017 19:01:08 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.82.72 with SMTP id q8mr36403otg.4.1489543268801; Tue, 14 Mar
    2017 19:01:08 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!2.us.feeder.erje.net!feeder.usenetexpress.com!feeder1.iad
    1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!n37no60671
    3qtb.0!news-out.google.com!15ni15430itm.0!nntp.google.com!u69no3247651ita.0!pos
    tnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Tue, 14 Mar 2017 19:01:08 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <58be9815$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.99.27;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.99.27
    References: <58be9815$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: polski samochod elektryczny
    From: 4...@g...com
    Injection-Date: Wed, 15 Mar 2017 02:01:08 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 23
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:37996
    [ ukryj nagłówki ]

    Z polskim samochodem elektrycznym jest tak jak z konserwami o ktorych mowil ponoc
    Wladyslaw Gomulka. Mial on powiedziec ze gdybysmy mieli mieso to zarzucili bysmy
    swiat konserwami ale nie mamy blachy na puszki. Nie ma zadnego polskiego samochodu
    osobowego, nie ma tradycji budowania samochodow osobowych w Polsce. Z pradem tez jest
    cienko i nic nie wskazuje zebysmy w najblizszym czasie zostali potega energetyczna.
    Podobmo maja byc akumulatory litowe ale dokad nie ma pradu w odpowiedniej ilosci to
    tylko je sprzedac mozna tam gdzie maja prad. Do tego jak doliczyc koszt amortyzacji
    akumulatorow to przejechanie kilometra wcale rozowo nie wyglada i wyjdzie drozej niz
    ekonomicznym samochodem spalinowym. Do tego w Polsce o ile mozna zrezygnowac w imie
    wyzszych celow z klimatyzacji w samochodzie to z ogrzewania sie nie da. I albo bedzie
    ono kosztem zasiegu ktory bez ogrzewania nie jest porazajacy albo trzeba bedzie miec
    jakis system ogrzewania na tradycyjne paliwo. W durnym Zaporozcu ogrzewanie malego
    samochodu zuzywalo okolo litra benzyny na godzine. A w spalinowym jest gratis. Pomimo
    duzego ciezaru akumualatorow olowiowych w miejskim samochodzie osobowym o niewielkim
    zasiegu wyjda one chyba najtaniej w przeliczeniu na kilometr. Produkcja opanowana w
    stu procentach nadaja sie do przerobienia na nowe. Ze wzgledu na niska temperature
    topnienia olowiu malo energi potrzeba przy produkcji i na dodatek olow jest tani bo
    go na Ziemi duzo. I jesli mialy by sie w Polsce pojawic w duzej ilosci elektryczne
    miejskie samochody osobowe to powinny to byc przerabiane juz eksploatowane nieduze
    samochody. I powinny ubyc w nich uzywane akumulatory olowiowe. W takim kierunku
    powinien pracowac rzad a nie wymyslac cos czego nie da sie zrobic.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: