  • 11. Data: 2015-02-15 14:32:08
    Temat: Re: polska bieda
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Z Twojego zdjęcia i opisu wynika jedynie, że w promieniu 50 km jest co
    > najmniej 100 osób (strzelam, że tyle jest samochodów na zdjęciu), których
    > stać na samochód i jego eksploatację.
    > Nie wiem na jakiej podstawie wysnuwasz stąd wniosek o zamożności Polaków.

    podjedź pod dowolne centrum handlowe. I zobacz jakie są tam tłumy i jak
    pełne wózki mają. I ine mówię o Biedronce ale np. Arkadii czy Galerii
    Mokotów w Warszawie. to nie są tanie centra.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2015-02-15 14:50:14
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > podjedź pod dowolne centrum handlowe. I zobacz jakie są tam tłumy i jak
    > pełne wózki mają. I ine mówię o Biedronce ale np. Arkadii czy Galerii
    > Mokotów w Warszawie. to nie są tanie centra.

    Znam te centra i problem z zaparkowaniem. Wiem, że mieszkańców Warszawy stać
    na robienie zakupów w sklepach.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2015-02-15 14:50:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Znam te centra i problem z zaparkowaniem. Wiem, że mieszkańców Warszawy stać
    > na robienie zakupów w sklepach.

    w innych miastach wygląda to podobnie

  • 14. Data: 2015-02-15 14:56:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-02-15 o 13:36, Marek pisze:

    > Zapewne ilość. Gdzie ta bieda jak każdego stać na samochód, to raz.
    Dziś samochód to żaden luksus, to konieczność. Ja z mojej pipidówki nie
    mógłbym się nigdzie wyrwać, autobusów i pociągów brak. A jest tu kupa
    ludzi, którzy codziennie dojeżdżają do roboty po 80 kilometrów. Żeby
    ograniczyć koszty jednym samochodem jeździ 5 osób.
    Myślisz, że to z nadmiaru dóbr wszelakich?

    > Gdzie ta bieda, skoro tylu ciągle może wydawać kasę, to dwa. Przecież do
    > CH nie jeżdżą w celach towarzyskich.
    No ale gdzieś się zaopatrzyć w odzienie i żarcie nawet ci biedni muszą.
    Poza tym należało by zajrzeć raczej do bagażników tych wszystkich
    samochodów, bo może się okazać, że jednak w celach "towarzyskich" połowa
    z nich się tam znalazła.

  • 15. Data: 2015-02-15 15:03:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-02-15 o 14:50, masti pisze:

    > w innych miastach wygląda to podobnie
    W innych, to znaczy, w których? W promieniu 50 kilometrów od mojego
    miasta brak jest takich kołchozów, do najbliższego jest jakieś 70-80
    kilometrów. I wcale nie mieszkam w Bieszczadach.

  • 16. Data: 2015-02-15 15:08:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    nadir wrote:

    > W innych, to znaczy, w których? W promieniu 50 kilometrów od mojego
    > miasta brak jest takich kołchozów, do najbliższego jest jakieś 70-80
    > kilometrów. I wcale nie mieszkam w Bieszczadach.

    wybierz sobie
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Miasta_w_Polsce

  • 17. Data: 2015-02-15 15:18:34
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-02-15 o 15:08, masti pisze:

    > wybierz sobie
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Miasta_w_Polsce
    No więc wybrałem sobie pierwsze w/g kolejności alfabetycznej -
    Aleksandrów Kujawski.
    Myślisz, że tam też są takie tłumy?

  • 18. Data: 2015-02-15 15:32:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    nadir wrote:

    > No więc wybrałem sobie pierwsze w/g kolejności alfabetycznej -
    > Aleksandrów Kujawski.
    > Myślisz, że tam też są takie tłumy?

    pojedź, sprawdź i zdaj relację

  • 19. Data: 2015-02-15 15:37:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-02-15 o 13:25, PiteR pisze:

    > o ilość no i coś trzeba wlać do baku a niektóre samochody przyjeżdzaja
    > do galerii z odległości 50km.
    No ja do najbliższego takiego przybytku mam jeszcze więcej kilometrów.
    Raz, dwa razy do roku zdarzało mi się tam jechać. Po zaopatrzeniu siebie
    i rodziny w obuwie i ubrania, których wystarcza zazwyczaj na kilka
    sezonów, koszt paliwa jest w ogóle pomijalny. Gdybym miał za te same
    towary zapłacić u siebie na miejscu to wydałbym dużo więcej.
    Dodatkowo, ja czasem do kina z rodziną w takie miejsca jeździłem, bo
    nawet tego do niedawna u mnie nie było.
    Nie mam pojęcia ilu innych burżujów ma podobne motywacje, żeby w takie
    miejsca jeździć?

    > Mam do tej galerii kilometr i jak widze ten tłum to wolę przyjść
    > piechotą.
    No ale po pralkę z wyprzedaży MM to byś się udał raczej samochodem, czy nie?
    Co to w ogóle za miasto? Może jakieś promocje w tym dniu były?

  • 20. Data: 2015-02-15 15:38:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-02-15 o 15:32, masti pisze:
    > pojedź, sprawdź i zdaj relację
    Czyli jednak nie masz pojęcia jak jest w innych miastach.