  • 1. Data: 2015-02-13 10:36:15
    Temat: użytkownicy Aygo
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    Na jakim oleju jeździcie Toyota Aygo 1,0

    Dziękuję za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2015-02-14 14:51:47
    Temat: Re: użytkownicy Aygo
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-02-13 o 10:36, zbigniew pisze:
    > Na jakim oleju jeździcie Toyota Aygo 1,0
    Jestem prawie pewny, że taki jak do C1 się nada ;-)

  • 3. Data: 2015-02-15 11:38:12
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2015-02-14 o 14:51, Scobowski pisze:
    > Jestem prawie pewny, że taki jak do C1 się nada ;-)

    widzisz prawie robi wielka różnicę, ..ale zaistniałeś :)

  • 4. Data: 2015-02-15 15:31:41
    Od: me-how <t...@k...pl>

    W dniu 2015-02-13 o 10:36, zbigniew pisze:
    > Na jakim oleju jeździcie Toyota Aygo 1,0
    >
    > Dziękuję za odpowiedzi.

    serwis w peżocie twierdził że on ma na mineralu jeździć
    mój zrobił 130 tys ma półsyntetyku i działa

    całe 2,7 litra

  • 5. Data: 2015-02-21 00:12:21
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-02-15 o 11:38, zbigniew pisze:
    > widzisz prawie robi wielka różnicę, ..ale zaistniałeś :)
    Rozbuchał Ci się wątek, nie ma to tamto ;-)
    A tak między nami, jaskiniowcami: naprawdę tak trudno zajrzeć do manuala
    i sprawdzić, że producent zaleca SJ/CF (a resztę ma w d*pie) i dojśc do
    wniosku, że cokolwiek - spełaniającego specyfikację wlejesz, zachowując
    zdrowy rozsądek - będzie OK?

  • 6. Data: 2015-02-22 11:37:23
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2015-02-21 o 00:12, Scobowski pisze:
> [...]
    > i sprawdzić, że producent zaleca SJ/CF (a resztę ma w d*pie) i dojśc do
    > wniosku, że cokolwiek - spełaniającego specyfikację wlejesz, zachowując

    wiesz, w zasadzie masz rację, trudno nie jest jak się ma instrukcję :)
    ale dziękuję za konkretna odpowiedź

  • 7. Data: 2015-02-23 00:12:45
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-02-22 o 11:37, zbigniew pisze:

    > wiesz, w zasadzie masz rację, trudno nie jest jak się ma instrukcję :)
    > ale dziękuję za konkretna odpowiedź
    Szanowny kolego!
    Mam Ci wygóglać? Chcesz link do konkretnego dokumentu w sieci?
    Proszcz:
    http://bit.ly/svTtGj

  • 8. Data: 2015-02-23 02:47:22
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 15 lutego 2015 15:31:42 UTC+1 użytkownik me-how napisał:

    > serwis w peżocie twierdził że on ma na mineralu jeździć
    > mój zrobił 130 tys ma półsyntetyku i działa
    >
    > całe 2,7 litra

    Na półsyntetyku lub syntetyku to teraz powinien jeździć każdy co ma w instrukcji
    mineralny.

  • 9. Data: 2015-02-23 09:06:31
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2015-02-23 o 00:12, Scobowski pisze:

    > Szanowny kolego!
    > Mam Ci wygóglać? Chcesz link do konkretnego dokumentu w sieci?
    > Proszcz:
    > http://bit.ly/svTtGj

    faktycznie jesteś wielki, ... jednak musisz zaistnieć, a już zaczynałem
    cię tolerować :)