  • 1. Data: 2015-02-13 19:21:59
    Temat: Wycieraczki typ D
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Zaskoczyła mnie dziś cena wycieraczek.
    Dotychczas kupowalem zawsze alci po +-10zl za sztuke.

    Teraz mam wycieraczki na mocowanie TYP D i tutaj wchodzą w gre ponoc tylko
    te pióra z samą gumą.

    Macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawce wysyłkowego?

    Czy liczyć się z tym, ze w gre wchodzi tylko BOSCH po około 100zł za
    komplet?

  • 2. Data: 2015-02-13 20:07:52
    Temat: Re: Wycieraczki typ D
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Zaskoczyła mnie dziś cena wycieraczek.
    > Dotychczas kupowalem zawsze alci po +-10zl za sztuke.
    >
    > Teraz mam wycieraczki na mocowanie TYP D i tutaj wchodzą w gre ponoc tylko
    > te pióra z samą gumą.

    Do Ceeda miałem coś podobnego (ale typu nie pomnę).
    Motgumy kosztowały połowę tego co podajesz.
    Nawet została mi jedna sztuka nieużywana, podjedź z czteropakiem, jak będzie
    pasować do Twojego, to będziesz miał jeszcze taniej. ;-)

  • 3. Data: 2015-02-13 21:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Do Ceeda miałem coś podobnego (ale typu nie pomnę).

    Typ niewazny chyba, bo w opakowaniu było tyle adapterów ze chyba mozna
    zamontowac wszystko od A-F.

    > Motgumy kosztowały połowę tego co podajesz.
    > Nawet została mi jedna sztuka nieużywana, podjedź z czteropakiem, jak
    > będzie pasować do Twojego, to będziesz miał jeszcze taniej. ;-)

    Dzięki. Podjechałem do znajomej hurtowni i tez kupiłem za 50zł.
    Jakiej długości masz to które ci zostało? Moje to 21 i 26".

  • 4. Data: 2015-02-13 22:20:07
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2015-02-13 18:21, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    >
    > Macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawce wysyłkowego?
    >
    > Czy liczyć się z tym, ze w gre wchodzi tylko BOSCH po około 100zł za

    Motgum jest OK.

  • 5. Data: 2015-02-13 22:39:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Typ niewazny chyba, bo w opakowaniu było tyle adapterów ze chyba mozna
    > zamontowac wszystko od A-F.

    A do zwykłych wycieraczek (z pałąkiem) też da się to zamontować?

    > Dzięki. Podjechałem do znajomej hurtowni i tez kupiłem za 50zł.
    > Jakiej długości masz to które ci zostało? Moje to 21 i 26".

    Z tego co piszą w necie, do Ceeda pasują 45 i 60 mm.
    Dobre by było któreś do Twojego?
    Jeśli tak to sprawdzę, które jeszcze jest.

  • 6. Data: 2015-02-13 22:46:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przyjazny p...@n...tld.invalid ...

    > Motgum jest OK.

    Poszukałem na allegro - cena ok 50zł za komplet + wysylka.
    Dzięki.

    Swoją droga fascynujące że na całym allegro nikt ze sprzedających nie wpadł
    na to, aby przy tylu różnych mocowaniach nie wpisać typu mocowania w temat
    i trzeba szukać po treściach aukcji.
    A wiadomo, jak łatwo znaleźć tak charakterystyczną fraze jak typ d....

  • 7. Data: 2015-02-13 22:55:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > temat
    > i trzeba szukać po treściach aukcji.
    > A wiadomo, jak łatwo znaleźć tak charakterystyczną fraze jak typ d....

    Obejrzałem przykłady mocowań na: http://amt1.pl/98-wycieraczki.

    I chyba właśnie takie mocowanie jest w Kii, czy Bravo, inne jakiś inaczej
    wyglądają.

  • 8. Data: 2015-02-14 01:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Obejrzałem przykłady mocowań na: http://amt1.pl/98-wycieraczki.

    Tu sa wszystkie rodzaje z tego co widze.

    > I chyba właśnie takie mocowanie jest w Kii, czy Bravo, inne jakiś
    > inaczej wyglądają.

    W moim jest TYP D.

  • 9. Data: 2015-02-14 01:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A do zwykłych wycieraczek (z pałąkiem) też da się to zamontować?

    Nie mam pojecia :)
    W sklepie twierdzili, ze nie bedzie pasować.
    Ale w sumie... Sprawdze jak te się zuzyją.

    > Z tego co piszą w necie, do Ceeda pasują 45 i 60 mm.
    > Dobre by było któreś do Twojego?
    > Jeśli tak to sprawdzę, które jeszcze jest.

    53 i 66cm - tak mi wychodzi z przeliczenia z cali.
    Czyli nie pasuja.

  • 10. Data: 2015-02-14 08:30:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tu sa wszystkie rodzaje z tego co widze.

    > W moim jest TYP D.

    O nim pisałem powyżej.