  • 1. Data: 2015-02-15 10:59:24
    Temat: Firma regenerująca turbo na śląsku
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    Ma ktoś namiary na firmę co solidnie regeneruje turbo na śląsku.
    Moja puszcza olej po 140KKM.
    Co wybrać regeneracje czy zakup oryginalnego nowego turbo za 1500 pln ?
    silnik k9k 1.5 dci 65 KM

    Pozdrawiam
    Przemeq

  • 2. Data: 2015-02-15 15:48:11
    Temat: Re: Firma regenerująca turbo na śląsku
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Sun, 15 Feb 2015 10:59:24 +0100, Przemeq napisał(a):

    > Ma ktoś namiary na firmę co solidnie regeneruje turbo na śląsku.
    > Moja puszcza olej po 140KKM.
    > Co wybrać regeneracje czy zakup oryginalnego nowego turbo za 1500 pln ?
    > silnik k9k 1.5 dci 65 KM

    Ja regenerowałem turbo ze zmienną geometrią w Świerklańcu (adres sobie
    wyguglasz). Tzn oddałem im swoje, a oni dali mi zregenerowane. Rok
    gwarancji.
    Turbo po 2 miesiącach padło (zaczęło bardzo piszczeć, coś jak pasek
    klinowy). Bez problemu wymienili na drugi zregenerowany egzemplarz i od 2
    lat jest spokój. Nie pamiętam ile dokładnie płaciłem, ale coś koło
    750-800zł.
    Ponoć polecana jest też firma z Jaworzna, ale są dużo drożsi.

  • 3. Data: 2015-02-15 20:43:30
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-02-15 10:59, Przemeq wrote:
    > Ma ktoś namiary na firmę co solidnie regeneruje turbo na śląsku.

    http://www.turbo-tec.eu/pl/

    Przy czym nie jestem w stanie określić czy to jest solidnie. Natomiast
    zdecydowanie profesjonalniej niż kilka innych [1]. Wytrzymalo najdłużej
    i nie tylko mi, więc zakładam że nie robią źle.

    [1] jedna z firm w w okolicy składała się z 1 kolesia i 1 tokarki - i tyle.