  • 1. Data: 2009-06-17 20:01:17
    Temat: Nowe spodnie tekstylne - nieprzyjemny zapach
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Kupiłem właśnie spodnie.
    Fajne są, ale mają jakiś nieprzyjemny zapach: ni to guma, ni to stęchlizna,
    może jakiś dziwny plastik.

    Da się to usunąć? Wietrzenie pomoże, czy trzeba z tym żyć?

    MN

  • 2. Data: 2009-06-17 20:41:18
    Temat: Re: Nowe spodnie tekstylne - nieprzyjemny zapach
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kupiłem właśnie spodnie.
    > Fajne są, ale mają jakiś nieprzyjemny zapach: ni to guma, ni to
    > stęchlizna, może jakiś dziwny plastik.
    >
    > Da się to usunąć? Wietrzenie pomoże, czy trzeba z tym żyć?

    jezdzić :] zrób kilka tras i będą śmierdzieć inaczej... może lepiej. nie
    wiem. Moje pachną skórą =]

  • 3. Data: 2009-06-18 12:22:50
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "metalbeast" <p...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > jezdzić :] zrób kilka tras i będą śmierdzieć inaczej... może lepiej. nie
    > wiem. Moje pachną skórą =]

    Ale ten smród początkowy to reguła, czy mi się tylko tak trafiło?

  • 4. Data: 2009-06-18 12:29:00
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin N pisze:
    > Użytkownik "metalbeast" <p...@-...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale ten smród początkowy to reguła, czy mi się tylko tak trafiło?

    tak Ci się trafiło. zareklamuj.

    --
    gildor
    9'99

  • 5. Data: 2009-06-18 17:18:26
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Ale ten smród początkowy to reguła, czy mi się tylko tak trafiło?

    myślę, że to norma. niektórzy, w tym ja, nazywają to zapachem nowości :]

  • 6. Data: 2009-06-18 23:24:00
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 2009-06-18 14:22:50 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > Ale ten smród początkowy to reguła, czy mi się tylko tak trafiło?

    Kupowalem niedawno spodnie i patrzac po opisie to na poczatku capily podobnie.
    Nie przejmuj sie, po pewnym czasie zamiast plastikiem i guma beda capic
    spoconymi nogami :P

    Lukasz Baranski
    Honda NT650V Deauville

  • 7. Data: 2009-06-19 06:51:20
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kupowalem niedawno spodnie i patrzac po opisie to na poczatku capily
    > podobnie.
    > Nie przejmuj sie, po pewnym czasie zamiast plastikiem i guma beda capic
    > spoconymi nogami :P

    Od razu lepiej się poczułem.

    Uściślając - ten "zapach początkowy" to taki zapach namiotu, czyli - jak
    przypuszczam - jakieś impregnaty.
    Pewnie trzeba z tym żyć.

    A przy okazji: korzystając z namów forum kupiłem spodnie z wypinaną
    membraną. Wczoraj przejechałem się w nich (50km wieczorem) bez membrany i
    podpinki - było super. Po prostu komfortowo.

    To te spodnie:
    http://www.akcesoriamotocyklowe.pl/product_info.php?
    products_id=3473&osCsid=jvtxtcdff

    Zainteresowanym mogę wskazać sklep w Gdańsku, gdzie można kupić je taniej.
    Mają dwie drobne wady: brak szluwek do szelek oraz twarde gumowe ochraniacze
    na kolana - wolałbym trochę bardziej miękkie. Chyba dokleję do nich cienką
    piankę od wewnątrz.

    MN

  • 8. Data: 2009-06-19 21:50:51
    Od: "Esox" <e...@p...onet.pl>

    gildor wrote:

    > tak Ci się trafiło. zareklamuj.

    nowe spodnie nie mogą śmierdzieć, reklamacja albo niech dają rabta. 30%?

  • 9. Data: 2009-06-21 11:54:52
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "metalbeast" napisał w wiadomości

    > myślę, że to norma. niektórzy, w tym ja, nazywają to zapachem nowości :]

    Firma Wunderbaum ma w ofercie nawet zapach "New car". To dla wielbicieli
    zapachu nowości.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 10. Data: 2009-06-23 17:43:38
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 2009-06-19 08:51:20 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

> [...]

    > drobne wady: brak szluwek do szelek oraz twarde gumowe ochraniacze na
    > kolana - wolałbym trochę bardziej miękkie. Chyba dokleję do nich cienką

    W sumie dobry patent z ta wypinana membrana. Gratuluje zakupu.
    Dalem wiecej za spodnie i to bez wypinanej membrany... po czym po kilku
    jazdach kupilem sobie jeansy
    Motto Wear bo co z tego ze deszcz mnie w tych pierwszych nie ruszal
    skoro w srodku plywalem od potu.

    Jakby ktos chcial to Buse Bormio mam tanio na sell - praktycznie jak nowe :-)

    Lukasz Baranski
    Honda NT650V Deauville