  • 1. Data: 2009-06-18 09:01:57
    Temat: Tor Poznan 16.08.2009
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Ma moze ktos zdjecia z wczorajszego treniungu na poznanskim torze.
    Szukam informacji na temat gleby niebieskiej kawy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-18 09:06:40
    Temat: Re: Tor Poznan 16.08.2009
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Ma moze ktos zdjecia z wczorajszego treniungu na poznanskim torze.
    Na koncu mialo byc "?".

  • 3. Data: 2009-06-18 10:16:48
    Od: juhass <t...@w...pl>

    Baczek pisze:
    > Na koncu mialo byc "?".

    I data chyba nie ta, no chyba że ta gleba to w przyszłości ma być...

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 4. Data: 2009-06-18 10:23:02
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    juhass pisze:

    > I data chyba nie ta, no chyba że ta gleba to w przyszłości ma być...

    Może dlatego szuka zdjęć, żeby jej uniknać ;]

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 5. Data: 2009-06-18 10:44:43
    Od: Rafael <rafal_mazurkiewicz@NOSPAM_gazeta.pl>

    Baczek pisze:
    > Na koncu mialo byc "?".

    A czy ty jesteś pracownikiem ubezpieczalni decydującym o przyznaniu
    odszkodowania z AC? :)

    --
    Pozdro, Rafael
    Szerszeń

  • 6. Data: 2009-06-18 10:50:39
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > I data chyba nie ta, no chyba że ta gleba to w przyszłości ma być...

    A jakis rozkojarzony jestem. Oczywiscie miało być 16.06.2009

  • 7. Data: 2009-06-18 12:08:14
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Baczek pisze:

    > A jakis rozkojarzony jestem. Oczywiscie miało być 16.06.2009

    wczoraj to 17.06.2009 byl

    --
    piomay