  • 1. Data: 2009-06-18 15:42:40
    Temat: Co warta jest opona Maxxis Promaxx?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Mam Suzuki GS 500. Z tyłu założona jest opona Maxxis Promaxx Street -
    praktycznie nowa, założona przez poprzedniego właściciela.
    Z przodu opona oryginalna od nowości (30 tys km) Bridgestone - bieżnik
    gruby, ale widać już drobne spękania gumy.

    Myslę o wymianie opony na nową. Co radzicie: czy kupić takiego samego
    Promaxxa, jaki jest z tyłu (niska cena:
    http://www.sklep1.larsson.pl/Towar.aspx?TowId=215367
    &View=Multi), czy coś
    lepszego? Czy bezpieczniej jest mieć obie opony tej samej klasy?

    MN

  • 2. Data: 2009-06-18 15:46:36
    Temat: Re: Co warta jest opona Maxxis Promaxx?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Doprecyzuję jeszcze pytanie.

    Czy Pirelli Sport Daemon (50% droższy od Maxxisa) godny jest rozważenia jako
    alternatywa dla Promaxxa?

    http://www.netcar.pl/towar,,0,5-0,115527208,szi.html

  • 3. Data: 2009-06-18 16:29:09
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 18 Jun 2009 17:46:36 +0200, "Marcin N"
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    >Czy Pirelli Sport Daemon (50% droższy od Maxxisa) godny jest rozważenia jako
    >alternatywa dla Promaxxa?

    Wszystko zależy jak jeździsz i ile chcesz wydac pieniędzy. PSD to
    bardzo dobra opona, ale jeżeli nie będziesz wykorzystywac jej
    możliwości i jeździsz raczej rekreacyjnie, to trochę overkill jak dla
    mnie i Maxxis w zupełnosci wystarczy.

    I nie słuchaj mądrali, co Ci napisza, ze "kolega znajomego szwagra
    mojego ciotecznego brata miał coś podobnego tyłu w GSXF i było do
    dupy".
    Interesują Cie tylko opinie tylko Maxxisa, tylko w GS500 i tylko z
    przodu.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 4. Data: 2009-06-18 17:32:23
    Od: "Henio" <h...@m...mp>

> [...]
    &View=Multi), czy coś
    > lepszego? Czy bezpieczniej jest mieć obie opony tej samej klasy?

    ale ta opona nie nadaje się na przód (rzeźba bieżnika)

  • 5. Data: 2009-06-18 17:39:41
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Henio pisze:

    > ale ta opona nie nadaje się na przód (rzeźba bieżnika)

    acha.
    http://www.maxxis.com/MotorcycleATV/Street/Promaxx-M
    6102-Front.aspx

    KJ

  • 6. Data: 2009-06-18 17:57:37
    Od: dmocho <d...@g...com>

    Witam,

    On 18 Cze, 17:42, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
> [...]
    15367&View=Multi), czy coś
    > lepszego? Czy bezpieczniej jest mieć obie opony tej samej klasy?

    Promaxx Street w GS500 daje radę praktycznie w każdych warunkach.
    Kupiłem komplet w zeszłym roku w lipcu, przejeździłem _całą_ zimę.
    Może za spokojny jestem, ale w warunkach miejskich _zero_ uślizgów.

    A czy można bezpieczniej? Pewnie tak... tylko czy będziesz na GS'ie
    zbliżał się do granic technologicznych za które dopłacisz?

    --
    dmocho
    GS500F'94 żółtydziób

  • 7. Data: 2009-06-18 18:37:21
    Od: "Henio" <h...@m...mp>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > acha.
    > http://www.maxxis.com/MotorcycleATV/Street/Promaxx-M
    6102-Front.aspx

    ale ja nie mówię, że ona nie jest dydykowana na przód, tylko że się nie
    nadaje ;-)

  • 8. Data: 2009-06-18 20:22:18
    Od: Marcin <a...@x...wp.pl>

    On Thu, 18 Jun 2009 20:37:21 +0200, "Henio" <h...@m...mp> wrote:

    6102-Front.aspx

    >ale ja nie mówię, że ona nie jest dydykowana na przód, tylko że się nie
    >nadaje ;-)

    To akurat zdjęcie tylnej opony, widocznie zamieścili uniweralne.
    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Masłoń

  • 9. Data: 2009-06-18 22:32:39
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-06-18 17:46:36 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > Doprecyzuję jeszcze pytanie.
    >
    > Czy Pirelli Sport Daemon (50% droższy od Maxxisa) godny jest rozważenia
    > jako alternatywa dla Promaxxa?

    Sport Deamon to opona diagonalna i zdecydowanie lepiej jej nie parować
    z radialną. Pomijając już że prawo tego zabrania, to jest to naprawdę
    słaby pomysł. Ja co prawda miałem na odwrót (SD na tyle, radialna na
    przodzie), ale po tym nieudanym eksperymencie zdecydowanie odradzam
    takie kombinacje - szkoda kasy.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 10. Data: 2009-06-19 05:58:13
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Henio" <h...@m...mp> napisał w wiadomości

    &View=Multi), czy co?

    > ale ta opona nie nadaje się na przód (rzeĽba bieżnika)

    A jaka powinna być rzeźba?