  • 221. Data: 2010-10-15 00:50:24
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-14 23:11, Cavallino pisze:

    > A ci ludzie zapewne nie dla przyjemności pakowali się jak
    > sardynki do busa, tylko dlatego żeby nadal żyć.

    Nie.

    Sugerujesz, że gdyby robur odjechał im spod nosa wszyscy by
    padli zerojedynkowo jak muchy ?

    Wsiedli, bo byli debilami, choć w sumie możesz udowadniać, że
    wsiedli bo takie standardy zachowań charakteryzują mieszkańców
    krajów cywilizowanych, i osoby ze wszech miar inteligentne z
    dobrze rozwiniętym instynktem samozachowawczym.
    6008

  • 222. Data: 2010-10-15 01:02:13
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Ale zdefiniuj ile wynosi bardzo wysoka opłata.
    > Bo od tego zależy dla jakiej liczby kierowców nie będzie to dużo.
    >
    > Ale moim zdaniem nie tędy droga. Mandat to ma być kara, a nie opłata za
    > przekraczanie prędkości.
    >
    > Analogicznie można by stwierdzić że skoro stać mnie na najlepszych
    > protetyków, to mogę złapać za łom, wybić komuś zęby i tylko umówić go z
    > tym protetykiem. Trochę nie tędy droga.
    powiedzmy ze 1000 zł za punkt do 10 punktów, 2000 za punkt powyżej 10 punktów
    2500 powyżej 20 punktów. To nie była by opłata za przekraczanie prędkości tylko
    koszt koszt zbicia wskutek pogadanki. Pogadanka nie była by obowiązkowa. Zero
    fiskalizmu. Teraz mandat trzeba zapłacić.

  • 223. Data: 2010-10-15 01:06:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Sugerujesz, że gdyby robur odjechał im spod nosa wszyscy by padli
    > zerojedynkowo jak muchy ?

    To Ty coś gadałeś o zerojedynkowości, nie ja.

    > Wsiedli, bo byli debilami, choć w sumie możesz udowadniać, że wsiedli bo
    > takie standardy zachowań charakteryzują mieszkańców krajów cywilizowanych

    Krajów bym do tego nie mieszał.
    A i debili znam większych.

  • 224. Data: 2010-10-15 01:09:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-15 01:06, Cavallino pisze:

    > To Ty coś gadałeś o zerojedynkowości, nie ja.

    Ja pytam.

    Ok, gówno ważne kto o czym gadał. Uwaga, zadaję pytanie:

    - czy po odjechaniu robura, w sytuacji gdyby do niego nie
    wsiedli - zdechli by natychmiast ?

    > A i debili znam większych.

    Nie pytałem cię jakich znasz.
    6008

  • 225. Data: 2010-10-15 01:23:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > - czy po odjechaniu robura, w sytuacji gdyby do niego nie wsiedli -
    > zdechli by natychmiast ?

    Naprawdę chcesz odpowiedzi na takie pytanie?
    Nie wydaje mi się aby była konieczna.

    Wiadomo, że wszystko jest kwestią kasy, są ludzie których wyobraźnia nie
    sięga tak daleko, żeby sobie przeliczyć 10 zł dziennie za inny środek
    transportu na własne życie.
    No a bieda skłania do większego ryzyka.

    Ale to jeszcze nie czyni człowieka debilem.

  • 226. Data: 2010-10-15 02:20:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-15 01:23, Cavallino pisze:

    > Ale to jeszcze nie czyni człowieka debilem.

    Co czyni w takim razie skoro nie wycenianie swojego życia
    (pasażery) oraz swojego i innych (woźnica) wyżej niż 10 zygla
    ... i tu nie koniecznie straconego, a nie zarobionego.

    Co czyni skoro nie to ?

    6008

  • 227. Data: 2010-10-15 08:24:49
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-14 22:40, J.F. pisze:

    > Akurat w tym przypadku nic nie ma na rzeczy. Prosty odcinek
    > autostrady, roboty na drugiej jezdni, ta jezdnia barierka podzielona,
    > pasy wydzielone - tylko troche wezsze niz normalne.
    > Mozna jechac 80, mozna 100, mozna 120, nawet i 200 mozna pojechac w
    > miare bezpieczne a tu wszyscy jada rowno 80.
    >
    > Cos mi sie wydaje ze oni dobrze wiedza ze w takich miejscach lubi stac
    > FR :-)

    To z innej strony: sa trakty w miastach, gdzie absurdem jest jechanie
    50. Jestem za tym, zeby to bylo np. 70-80, ale za to bezlitosne lapanie
    WSZYSTKICH przekraczajacych ta predkosc.
    Ograniczenia nalezy urealnic i wtedy wladza ma moralne prawo do srogiego
    karania. Zreszta jakis czas temu szumnie (a jakzeby inaczej) wieszczono
    takie dzialania. Co z tego wyszlo? Nic, jak zwykle. Wladzy na reke jest
    niesforne spoleczenstwo, bo zawsze mozna "przykladnie ukarac". A
    prowadzi to tylko do degrengolady.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 228. Data: 2010-10-15 11:08:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "radxcell" <s...@o...pl> wrote in message

    > zgoda, tylko suche 2x wiecej niewiele Ci mowi. 2x wiecej na obywatela/na
    > samochod/na przejechany km?

    Statystyki liczby wypadkow i zgonow na obywatela, kilometr, milion
    samochodow czy co tam jeszcze chcesz, sa dostepne w google i nie wygladaja
    zbyt optymistycznie dla Polski. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 229. Data: 2010-10-15 15:26:14
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    > OK, od dziś będę wartościowym człowiekiem. Będę jeździł jeszcze szybciej
    > waląc fotoradary ... Wszak więcej km natłukę w danej jednostce czasu -
    > zarobię na siebie i rodzinę i zapewnię im godniejsze życie.

    Nie pisałem o szybkości, bo tu dużo łatwiej przekroczyć granicę między
    akceptowalnym ryzykiem a zwykłą głupotą, chodziło mi o warunki
    podróżowania tych osób.

    T.

  • 230. Data: 2010-10-15 18:33:18
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *kamil* wrote in <news:i995lq$ki$1@inews.gazeta.pl>:
> [...]
    > Statystyki liczby wypadkow i zgonow na obywatela, kilometr, milion
    > samochodow czy co tam jeszcze chcesz, sa dostepne w google i nie wygladaja

    dla Polski czyli dla kogo?
    z moich informacji wynika ze nie wygladaja optymistycznie dla niezmotoryzowanych
    mieszkancow wsi i businesswomen w kwiecie wieku.

    pozdr, rdx