  • 231. Data: 2010-10-16 19:09:45
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-15 15:26, Tomasz Finke pisze:

    > Nie pisałem o szybkości, bo tu dużo łatwiej przekroczyć granicę
    > między
    > akceptowalnym ryzykiem a zwykłą głupotą, chodziło mi o warunki
    > podróżowania tych osób.

    Rozumiem w takim razie twoją hierarchię wartości. Przekroczenie
    w zabudowanym dozwolonej o 50 klasyfikuje się jako debilizm,
    wlezienie w 18 do osobowego robura to szczyt elokwencji,
    inteligencji i wolności seksualnej.

    6008

  • 232. Data: 2010-10-17 20:24:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 14 Oct 2010 18:53:03 +0200 osobnik zwany R2r wystukał:

    twierdzisz, że lepiej żeby ukradł?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 233. Data: 2010-10-18 11:33:10
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-10-17 20:24, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 14 Oct 2010 18:53:03 +0200 osobnik zwany R2r wystukał:

    > twierdzisz, że lepiej żeby ukradł?

    Gdzie Twoim zdaniem coś takiego napisałem?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 234. Data: 2010-10-24 14:09:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 12:16:34 +0200, R2r napisał(a):

> [...]
    > zarobienia paru groszy w sytuacji gdzie na Twoje miejsce jest kilku
    > kolejnych chętnych, to odmówisz przewozu do pracy nieprzystosowanym

    Odmówię. Widzisz, ja cenię sobie własne życie. Pieniądz, to rzecz nabyta, a
    życie ma się jedno.

    --
    ___________ (R)

  • 235. Data: 2010-10-24 14:09:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 18:53:03 +0200, R2r napisał(a):

    > A Ty byś usiadł i płakał, że na bilet nie masz, czy poszedłbyś ukraść?

    Poszedłbym na stopa. Albo na butach.

    --
    ___________ (R)

  • 236. Data: 2010-10-24 14:10:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 12:26:21 +0200, Tomasz Finke napisał(a):

    > Odwrotnie, to byli bardzo wartościowi obywatele, którzy świadomie
    > podejmowali ryzyko, żeby zarobić na utrzymanie swoich rodzin, zamiast
    > siedzieć w poczekalni w ośrodku pomocy społecznej.

    No to świadomie popełnili samobójstwo w takim razie.

    --
    ___________ (R)

  • 237. Data: 2010-10-24 14:12:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 22:01:35 +0200, jerzu napisał(a):

    > Nie muszą zatrzymywać "ot tak sobie". Zawsze mogą robić to np. pod
    > pozorem wyrywkowej kontroli trzeźwości.

    Tez nie wolno. Oczywiście, moga powiedzieć, że 'zachowanie kierowcy wydało
    im się podejrzane, wskazujące na możliwość prowadzenia w stanie po uzyciu
    alkoholu'.

    --