  • 1. Data: 2010-03-31 14:09:38
    Temat: play porazka
    Od: Szymon M <s...@n...o2.pl>

    Od jakiegoś tygodnia bramka sms play nie funkcjonuje. Pokazuje się
    komunikat że wiadomość wysłana poprawnie, natomiast sms przepada, nie ma
    go nawet w zakładce status wysłanych wiadomości. Zdarzają się przypadki,
    że wiadomości jednak dochodzą - jako nadawca widnieje wtedy 4 cyfrowy
    numer (wcześniej był numer telefonu właściciela konta). Chłopaki coś
    mieszają i jak to z playem bywa - coś się posypało.

    Zauważyłem również że komunikat "wiadomość wysłana poprawnie" pokazuje
    się za każdym razem, nawet jeśli sms nie został wysłany z powodu braków
    środków na koncie (fresh). Ta bramka to jakaś porażka, nie dość że za
    każdy wysłany z niej sms trzeba płacić to jeszcze nie działa jak należy
    i często wprowadza w błąd użytkownika. Uważajcie.

    Pozdro

  • 2. Data: 2010-03-31 14:23:25
    Temat: Re: play porazka
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon M" <s...@n...o2.pl> napisał

> [...]
    > koncie (fresh). Ta bramka to jakaś porażka, nie dość że za każdy wysłany z

    To ty płacisz za smsy w Play Fresh? Gratuluję. Jak to zrobiłeś? Bo chyba nie
    chcesz nam wmówić, że doładowujesz konto po 5pln i dlatego ci pobiera kasę. Zero
    w tym logiki.

  • 3. Data: 2010-03-31 14:56:15
    Od: Szymon M <s...@n...o2.pl>

    W dniu 10-03-31 16:23, Tomek pisze:

    > To ty płacisz za smsy w Play Fresh? Gratuluję. Jak to zrobiłeś? Bo chyba
    > nie chcesz nam wmówić, że doładowujesz konto po 5pln i dlatego ci
    > pobiera kasę. Zero w tym logiki.

    Fresha używam tylko i wyłącznie do wysyłania smsów przez www. Główny
    numer mam w innej sieci. Nienawidzę pisać smsów na telefonie a 10h
    dziennie siedzę przy kompie, więc wygodne dla mnie było korzystanie z
    tej bramki. Nie opłaca mi się ładować tego numeru co miesiąc za 30zł
    więc czasami zdarzało mi się za smsy we freshu zapłacić. 9gr to nie jest
    zła cena.

  • 4. Data: 2010-03-31 14:59:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Szymon M pisze:

> [...]
    > tej bramki. Nie opłaca mi się ładować tego numeru co miesiąc za 30zł
    > więc czasami zdarzało mi się za smsy we freshu zapłacić. 9gr to nie jest

    Taki szczegół - do miesiąca darmowych smsów potrzeba 25zł (5zł daje 6
    dni bezpłatnych SMSów).

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-03-31 17:51:22
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 31-03-2010 o 17:59:40 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Taki szczegół - do miesiąca darmowych smsów potrzeba 25zł (5zł daje 6
    > dni bezpłatnych SMSów).

    5 zł 5 dni
    10 zł 10 dni
    30 zł 30 dni
    50 zł 50 dni

    A nawet gdyby 5zł dawało 6 dni, to i tak w ten sposób to nie zadziała, bo
    czasy się nie kumulują.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-03-31 18:08:35
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 31-03-2010 o 21:55:47 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Bez wiekszego znaczenia, mozna aktywowac jeden po drugim

    A widzisz, ja się przyzwyczaiłem że z początkiem miesiąca "wyposażam" fona
    we wszystko co trzeba i nie myślę. A to też przez te promocje co trwają 30
    dni lub do końca miesiąca kalendarzowego.

  • 7. Data: 2010-03-31 18:55:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    napisał(a):

    >A nawet gdyby 5zł dawało 6 dni, to i tak w ten sposób to nie zadziała, bo
    >czasy się nie kumulują.

    Bez wiekszego znaczenia, mozna aktywowac jeden po drugim (niewykorzystana
    czesc zapewne przepadnie)
    Ale pamietajmy tez o ilosci tych SMSow. Przy doladowaniu za 30 zl jest ich
    dwa razy wiecej niz przy 5 doladowaniach po 5 zl

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-04-01 06:13:35
    Od: basteku <b...@N...interia.pl>

    W dniu 2010-03-31 16:56, Szymon M pisze:
> [...]
    > tej bramki. Nie opłaca mi się ładować tego numeru co miesiąc za 30zł
    > więc czasami zdarzało mi się za smsy we freshu zapłacić. 9gr to nie jest

    Sziedzac przy kompie mozna miec komore podlaczona do peceta i spokojnie
    uzywac jakiegos softu do wysylania sms'ow. Ja sam tez nienawidze wysylac
    sms'ow z telefonu, dlatego mam SE podlaczonego do MyPhoneExplorera i
    wysylam esemesy prawie jak wiadomosci na gg :)) MPE ma dodatkowo widzeta
    do Windy 7 i chyba Visty :) ..

    Pozdr.
    Bastek

  • 9. Data: 2010-04-01 08:46:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr M pisze:

    > 5 zł 5 dni

    6 dni.

    > 10 zł 10 dni

    11 dni

    > 30 zł 30 dni

    31 dni

    > 50 zł 50 dni

    51 dni.

    Sprawdź sobie, a nie czytaj regulaminów. Pierwszy dzień nie zlicza się
    do tej liczby. Załadujesz za 5zł w poniedziałek, to SMSy masz od
    doładowania do soboty do północy.

    > A nawet gdyby 5zł dawało 6 dni, to i tak w ten sposób to nie zadziała,
    > bo czasy się nie kumulują.

    Czy ładowanie co 6 dni przerasta czyjeś możliwości?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-04-01 18:30:06
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Ale pamietajmy tez o ilosci tych SMSow. Przy doladowaniu za 30 zl jest ich
    > dwa razy wiecej niz przy 5 doladowaniach po 5 zl

    Przy aktywnym Programie Doładowań przy kumulacji 30 pln w miesiącu dostaje
    się uzupełnienie do 1000 sms
    oraz stan darmowy jeśli wcześniej wpisałeś kod . I 30 min na stacjonarki.