  • 1. Data: 2010-03-30 09:54:57
    Temat: A Stary Play?
    Od: " FZ" <f...@g...pl>

    Znajomy proponuje mi kupno nowego (nierozpieczętowanego) startera w Starym
    Playu (ważny do grudnia tego roku). Numer nawet ładny. Nie wiem jednak czy
    się opłaca, chce za to 30 zł, bo mówi, że teraz prawie nie ma Starych Playów.
    Czy Waszym zdaniem warto? Czy startery Starego Playa mają dzisiaj jakiś
    specjalny użytek?
    Pozdrowionka,
    FZ

  • 2. Data: 2010-03-30 10:31:52
    Temat: Re: A Stary Play?
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 30-03-10 11:54, FZ pisze:
> [...]
    > Czy Waszym zdaniem warto? Czy startery Starego Playa mają dzisiaj jakiś

    Czy warto sam przekalkuluj. Jedyny plus starych starterów to taryfa Play
    Karta dokładniej bonusy za doładowanie (ale stawka 49gr). Przy 150zł
    zaczyna mieć sens.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 3. Data: 2010-03-30 11:59:42
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 30 Mar, 11:54, " FZ" <f...@g...pl> wrote:

    > Czy Waszym zdaniem warto? Czy startery Starego Playa mają dzisiaj jakiś
    > specjalny użytek?

    Nie. Obecnie stawkę 24-25groszy można w łatwy sposób osiągnąć kupując
    doładowania na alledrogo.
    30zł można dostać za ok. 26, 50 za 42.
    Jedyny plus takiej taryfy to zbieraj minuty, nie są one promocją.

  • 4. Data: 2010-03-30 16:32:05
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 09:54:57 +0000 (UTC), " FZ"
    <f...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Czy Waszym zdaniem warto? Czy startery Starego Playa mają dzisiaj jakiś

    To zależy jaka to taryfa jest. Jeśli taryfa play karta to w pewnych
    sytuacjach jest bardziej opłacalna:
    -przy doładowaniach za 150pln masz 5godzin do wszsystkich za darmo
    przez miesiąć a potem można z pakietów za 9pln korzystać (0,30/min)
    -jeśli dużo odbierasz rozmów z innych sieci (usługa zbieraj minuty
    jest w cenniku, nie jest to promocja jak we freshu)
    Jeśli to taryfa nowy play na kartę to nawet za darmo się nie opłaca
    kupować chyba tylko po to żeby aktywować starter i na fresha przejść.