  • 1. Data: 2010-03-29 20:58:59
    Temat: aktualizacja se k810 a simlock
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Mm problem z netem w moim se k810 i pracownik mojego opa zasugerował
    przede wszystkim aktualizację softu.

    Telefon mam już ponad 2 lata, kupiłem go na allegro bez simlocka. Na
    telefonie nie ma żadnych znaków obrandowania.

    Szukałem po necie informacji dot. aktualizacji se i wyszło, że jeżeli
    silmock był ściągany patchem to przy aktualizacji softu wróci.

    Jak sprawdzić czy mój telefon ma tam gdzieś ukrytego simlocka? Macie
    jakieś dodatkowe rady do do aktualizacji softu? Jaki warto wgrywać itp?

    pozdrawiam.
    PlaMa